Konsultāciju firma "Brand Finance" trešdien publicēja savu ikgadējo pasaulē vērtīgāko zīmolu sarakstu, un tā pirmajā vietā pēc sešu gadu pārtraukuma atgriezies "Google".
"Brand Finance" vērtējumā, zīmola "Google" vērtība pērn pieaugusi par 21 miljardu ASV dolāru līdz 109 miljardiem dolāru. Tas ļāvis "Google" no otrās vietas pacelties uz pirmo.
Savukārt zīmols "Apple", kas pirms gada šajā sarakstā bija pirmajā vietā, aizvadītā gada laikā no savas vērtības zaudējis 38 miljardus dolāru, un tagad tiek vērtēts ar 107 miljardiem dolāru.
Trešajā vietā ar 106 miljardiem dolāru ir "Amazon", ceturtajā vietā ar 87 miljardiem dolāru - "AT&T", bet piektajā vietā ar 75 miljardiem dolāru - "Microsoft".
Tālāk sestajā vietā seko "Samsung" (66,2 miljardi dolāru), septītajā vietā ir "Verizon" (65,9 miljardi dolāru), astotajā vietā - "Walmart" (62,2 miljardi dolāru), devītajā vietā - "Facebook" (62 miljardi dolāru), bet desmitajā vietā - Ķīnas bankas ICBC zīmols (48 miljardi dolāru).
Stīvs Džobs atgriezās Ābolā, tas sasniedza rekordus. Tagad Džoba vairs nav, Ābolam atkal būs bankrots.
Planšetes neviens vair nepērk, drīz paszudīs interese uz aifoniem. Ja firma neko jaunu, inteesantu nepiedāvās, būs tas pats, kas iepriekš, bez Džobsa.