Ikgadējā pasaules vērtīgāko zīmolu topā Interbrand „Best Global Brands 2017” Samsung Electronics pakāpies par vienu vietu un šobrīd ieņem augsto sesto pozīciju. Gada laikā teju par desmitdaļu augusi arī zīmola vērtība, un šobrīd tā sasniedz 56,2 miljardus ASV dolāru
Samsung Interbrand desmit labāko zīmolu topā atrodas jau kopš 2012. gada, tā parādot ne tikai zīmola popularitāti, bet arī tās vērtības pastāvīgu pieaugumu.
Ņemot vērā izaicinājumus, ar kuriem Samsung pagājušajā gadā saskārās un kurus veiksmīgi pārvarēja, šī gada sasniegumi vērtējami kā īpaši nozīmīgi. Arī Interbrand savā novērtējumā īpaši izcēla uzņēmuma veiksmīgo un ātro atgūšanos pēc pagājušajā gada starpgadījuma ar Galaxy Note7, uzņēmuma veiksmīgo flagmaņa tipa produktu ieviešanu tirgū un tā augošos finanšu darbības rezultātus.
Zīmola vērtību šogad veicinājusi ne tikai jaunā Galaxy S8 sērija, kas Samsung ļāvusi vēl vairāk nostiprināt vadošās pozīcijas mobilo ierīču tirgū, bet arī tādas inovatīvas sadzīves tehnikas iekārtas kā Family Hub ledusskapis un AddWash veļasmašīna. Šī gada laikā Samsung ienesis arī svaigas vēsmas vizuālo displeju jomā – izlaista jauna QLED televizoru sērija, kā arī jaunais The Frame TV jeb televizors, kura ekrāns pielāgojas videi un īpašā režīmā pārtop par gleznu.
“Samsung zīmola stabilitāti novērtējuši arī cilvēki Latvijā un Baltijā – ikgadējā Mīlētāko zīmolu topā Samsung starp citiem mobilo tehnoloģiju ražotājiem arī šogad ieņem līderpozīciju. Kopējā topā par sešām vietām augušas arī mūsu mazās sadzīves tehnikas kategorijas zīmola pozīcijas Baltijā,” saka Elīna Liepiņa, Samsung Electronics Baltics mārketinga vadītāja. Viņa arī atzīst, ka sadzīves tehnikas nozare turpinās attīstīties un pilnveidoties, un spilgtākās pārmaiņas noteikti būs saistītas ar pieaugošo lietu interneta lomu. Lai cilvēku ikdienu arvien vairāk uzlabotu, Samsung turpinās strādāt un veidot sinerģiju starp dažādām produktu grupām.