Samsung – sestais labākais zīmols pasaulē un mīlētākais mobilo un sadzīves tehnikas ierīču ražotājs Latvijā

 

Foto: Publicitātes attēls

Samsung | 5.oktobris 2017 12:27

Ikgadējā pasaules vērtīgāko zīmolu topā Interbrand „Best Global Brands 2017” Samsung Electronics pakāpies par vienu vietu un šobrīd ieņem augsto sesto pozīciju. Gada laikā teju par desmitdaļu augusi arī zīmola vērtība, un šobrīd tā sasniedz 56,2 miljardus ASV dolāru

Samsung Interbrand desmit labāko zīmolu topā atrodas jau kopš 2012. gada, tā parādot ne tikai zīmola popularitāti, bet arī tās vērtības pastāvīgu pieaugumu.

Ņemot vērā izaicinājumus, ar kuriem Samsung pagājušajā gadā saskārās un kurus veiksmīgi pārvarēja, šī gada sasniegumi vērtējami kā īpaši nozīmīgi. Arī Interbrand savā novērtējumā īpaši izcēla uzņēmuma veiksmīgo un ātro atgūšanos pēc pagājušajā gada starpgadījuma ar Galaxy Note7, uzņēmuma veiksmīgo flagmaņa tipa produktu ieviešanu tirgū un tā augošos finanšu darbības rezultātus.

Zīmola vērtību šogad veicinājusi ne tikai jaunā Galaxy S8 sērija, kas Samsung ļāvusi vēl vairāk nostiprināt vadošās pozīcijas mobilo ierīču tirgū, bet arī tādas inovatīvas sadzīves tehnikas iekārtas kā Family Hub ledusskapis un AddWash veļasmašīna. Šī gada laikā Samsung ienesis arī svaigas vēsmas vizuālo displeju jomā – izlaista jauna QLED televizoru sērija, kā arī jaunais The Frame TV jeb televizors, kura ekrāns pielāgojas videi un īpašā režīmā pārtop par gleznu.

“Samsung zīmola stabilitāti novērtējuši arī cilvēki Latvijā un Baltijā – ikgadējā Mīlētāko zīmolu topā Samsung starp citiem mobilo tehnoloģiju ražotājiem arī šogad ieņem līderpozīciju. Kopējā topā par sešām vietām augušas arī mūsu mazās sadzīves tehnikas kategorijas zīmola pozīcijas Baltijā,” saka Elīna Liepiņa, Samsung Electronics Baltics mārketinga vadītāja. Viņa arī atzīst, ka sadzīves tehnikas nozare turpinās attīstīties un pilnveidoties, un spilgtākās pārmaiņas noteikti būs saistītas ar pieaugošo lietu interneta lomu. Lai cilvēku ikdienu arvien vairāk uzlabotu, Samsung turpinās strādāt un veidot sinerģiju starp dažādām produktu grupām.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti