Pasaulē pirmais ar PlayStation® vadītais Nissan GT-R sasniedz 210+ km/h ātrumu, braucot Silverstonas trasē (+ foto)

 

Foto: Publicitātes attēls

Nissan Newsroom Latvia | 12.oktobris 2017 15:00

Nissan Great Britain sadarbojās ar Sony Interactive Entertainment Europe pie lielākā ar tālvadības pulti vadāmā automobiļa projekta – Nissan GT-R /C.

Atzīmējot “Gran Turismo Sport” laišanu klajā Eiropā 18. oktobrī un 20 gadu Nissan iesaistīšanos “Gran Turismo” spēļu sērijā, šī unikālā projekta automobilis tika ievērojami pārveidots, lai to varētu pilnībā vadīt ar “PlayStation DualShock 4” vadības pulti.

Pietika vien ar pāris milimetru kustību ar pogu vai vadības sviru, lai GT-R sasniegtu pilnu jaudu. Šis ar tālvadību vadāmais automobilis spēj sasniegt līdz 315 km/h ātrumu, kas projekta ietvaros netika ierobežots, nevienam nesēžot pie automobiļa stūres.

GT-R /C sniegumu slavenajā Silverstonas Nacionālajā trasē pārbaudīja NISMO sacīkšu braucējs Džans Mardenboro (Jann Mardenborough). Džans GT-R /C vadīja atrodoties “Robinson R44 Raven II” helikoptera kabīnē, kuram bija īpaša atļauja lidot zemā augstumā.

Mardenboro ir viens no veiksmīgākajiem “GT Academy”, Nissan revolucionārās sacīkšu braucēju atklāšanas un attīstīšanas programmas, uzvarētājiem. Džans bija pirmais braucējs, kam tika piedāvāta iespēja vadīt GT-R /C viņa nepārspējamā talanta dēļ gan “Gran Turismo” spēlē, gan reālajā motorsportā.

GT-R /C izstrādāja “JLB Design” Apvienotajā Karalistē, izmantojot standarta specifikāciju 542 ZS V6 2011. gada R35, kas ir tas pats gads, kad Džans Mardenboro uzvarēja “GT Academy”.

Mardenboro ātrākajā aplī (01:17:47) GT-R /C vidējais ātrums bija 122 km/h, un tas sasniedza 210,8 km/h maksimālo ātrumu (“ierastais” vidējais braukšanas ātrums šajā 2,6 km garajā trasē ir aptuveni 134 km/h).

GT-R /C ir aprīkots ar četriem robotiem, kas attiecīgi darbina stūrēšanu, transmisiju, bremzes un droseli. Seši datori, kas atrodas automobiļa bagāžas nodalījumā, atjaunina vadību līdz pat 100 reizēm sekundē. Stūrēšanas pozīcija tiek mērīta ar precizitāti līdz 1/65000.

Standarta “PS4 Dual Shock 4” vadības pults ir savienota ar mikrodatoru, kas atšifrē vadības sviras un pogu signālus un pārraida tos GT-R /C borta sistēmām. Bezvadu darbības primārās vadības attālums ir viens kilometrs.

Lai palīdzētu Mardenboro izvērtēt automobiļa ātrumu pagriezienos, tika uzstādīts “Racelogic VBOX Motorsport” sensors, kas pārraidīja ātruma datus uz LCD displeju helikoptera kabīnē.

GT-R /C ir aprīkots arī ar divām neatkarīgām drošības sistēmām, kas darbojas dažādās radiofrekvencēs, ļaujot diviem papildu vadītājiem pielietot pilnu ABS bremzēšanas spēku un izslēgt dzinēju, ja galvenais vadītājs zaudē kontroli pār automobili.

Džans Mardenboro teica: “Tas bija kaut kas vienreizēji episks! GT-R /C ir apvienojis abas manas “pasaules” – virtuālās spēles un reālo motorsportu – neticamā rezultātā. Automobiļa reakcija, izmantojot “Dual Shock 4” vadības pulti, bija daudz aizraujošāka, nekā biju gaidījis. “JLB Design” ir paveikuši lielisku darbu, panākot, ka vadības pults tik labi uz visu reaģē.”

“Stūrēšana, ieskrējiens un bremzēšana bija inteliģenti konfigurēti, nodrošinot augstu vadības spēju un ļaujot man patiesi izjust braukšanu pagriezienos un noturēt automobili taisni ātrajos posmos. Vadīt pilna izmēra tālvadības GT-R līdz 210 km/h Silverstonas trasē, dzenoties tam pakaļ helikopterā, bija kas tiešām neaizmirstams. Lūk, tās ir inovācijas, kas aizrauj!”

Par GT-R R35.

Pirms 10 gadiem, 2007. gada oktobrī, Nissan Tokijas automobiļu izstādē atklāja R35 GT-R.

Kopš tā laišanas klajā, Nissan GT-R ir bijis viens no augstākās klases sporta automobiļu segmenta līderiem – bezkompromisu veiktspējas četru sēdvietu automobilis aizrautīgiem autovadītājiem, automobilis, kas visā pilnībā iemieso Nissan zīmola saukli – inovācijas, kas aizrauj (no angļu valodas “Innovation that Excites.”).

2017. gadā GT-R tika būtiski atjaunināts, lai saglabātu tā pozīciju – visas pasaules automobiļu entuziastu sirdīs.

Par “GT Sport”.

“Gran Turismo Sport”, kas Apvienotajā Karalistē, Eiropā, Austrālijā un Āzijā tiks laists klajā trešdien, 18. oktobrī, pateicoties tās viena spēlētāja un spēlēšanas tiešsaistē režīmiem, ievieš jaunu laikmetu sacīkšu spēlēs.

Spēlei ir dažādi režīmi, sākot no tradicionālā arkādes režīma, līdz pat tiešsaistes, konkurences, FIA sankcionētām sacensībām. “Gran Turismo Sport” ievieš jaunu standartu sacīkšu spēļu žanrā, ļaujot spēlētājiem izveidot savas virtuālās karjeras trasē ar ātrākajiem automobiļiem, kas mūsdienās pieejami sacīkšu braucējiem.

Spēle būs savietojama visā “PlayStation” ekosistēmā: pamata “PlayStation 4”, “PlayStation Pro” un “PlayStation VR”.

Par Džanu Mardenboro (Jann Mardenborough).

Džans Mardenboro ir viens no veiksmīgākajiem “GT Academy” uzvarētājiem, Nissan revolucionārajā sacīkšu braucēju atklāšanas un attīstīšanas programmā, kas kopš 2008. gada labākos “Gran Turismo” spēlētājus pārvērš reālos sacīkšu braucējos.

Džans pašlaik sacenšas Japānas “Super GT” sērijā komandā “Team Impul”, braucot ar 2017. gada Nissan GT-R Nismo GT500.

Par “JLB Design” Ltd.

Tālvadības automobiļa elementus uzņēmumā “JLB Design” izstrādāja Dr. Džeimss Braitons (Dr James Brighton) ar savu komandu.

Džeimss pēdējo 15 gadu laikā ir izstrādājis vairāk nekā 70 pilna izmēra ar tālvadību vadāmus transportlīdzekļus, tostarp automobiļus, laivas, autobusus, kravas automobiļus, un viņam ir vairāk nekā 23 gadu pieredze automobiļu, motorsporta un bezceļu transportlīdzekļu izstrādē un attīstībā.

GT-R /C ir “JLB Design” Ltd. līdz šim ātrākais un sarežģītākais projekts. Džeimss vada arī Moderno transportlīdzekļu inženierzinātnes centru Krenfīldas Universitātē, kas specializējas lietišķajos pētījumos, dizainā, attīstībā un apmācībās par modernām transportlīdzekļu tehnoloģijām automobiļu, bezceļu un motorsporta vidē, kā arī jaunu, vieglu materiālu izstrādē un saistītajās nanotehnoloģijās.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti