Swedbank šī gada pirmajā pusē visā Baltijā ieviesīs norēķinus ar mobilo tālruni 9

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 9.februāris 2018 6:48

Jau šā gada pirmajā pusē Swedbank Latvijas iedzīvotājiem nodrošinās iespēju veikt maksājumus ar mobilo tālruni, to veikalā vienkārši nopīkstinot līdzīgi kā bezkontakta karti.

Šādas norēķinu iespējas būs pieejamas līdz ar Swedbank jaunās mobilās lietotnes izveidi, kurā jau izstrādes laikā varēs iesaistīties arī klienti. Mobilo norēķinu iespējas Swedbank ieviesīs visās trīs Baltijas valstīs vienlaikus.

“Katrs otrais Latvijas iedzīvotājs izmanto Swedbank pakalpojumus, tāpēc mums ir ļoti svarīgi gan attīstīt savus risinājumus un ieviest jaunus, gan arī sagatavot klientus jaunu tehnoloģiju lietošanai. Tā, piemēram, pērn Swedbank mobilās lietotnes klientu skaits sasniedza jau 300 000, kas ir teju puse no mūsu digitāli aktīvajiem klientiem. Savukārt bezkontakta karšu norēķini nu jau kļuvuši tikpat ierasti kā e-talona lietošana. Redzam, ka mūsu klienti ir gatavi arī nākamajam bezkontakta norēķinu solim - maksājumiem ar viedtālruni. Ņemot vērā mūsu klientu skaitu un digitālo aktivitāti, tas jau šobrīd veido jauna līmeņa norēķinu ikdienu,” saka Vadims Frolovs, Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs.

Patlaban Swedbank klienti ikdienā izmanto teju 260 000 bezkontakta karšu, un decembrī vien bez PIN koda ievadīšanas veikti 860 000 maksājumu. Arī vietu skaits, kur karti var tikai nopīkstināt, pastāvīgi pieaug - pērn ar atbilstošām norēķinu pieņemšanas ierīcēm bija aprīkoti jau 40% no visām Latvijas karšu norēķinu vietām jeb gandrīz 18 000.

Savukārt mobilās lietotnes izmantošanas aktivitāte patlaban jau daudzos rādītājos pārsniedz ierasto internetbanku. Piemēram, Swedbank mobilās lietotnes klients vidēji pieslēdzas bankai divreiz biežāk nekā internetbankas lietotājs.

Klienti varēs iesaistīties Swedbank lietotnes jaunās versijas izstrādē

Patlaban Swedbank strādā pie savas mobilās lietotnes attīstības un būtiskas pārveidošanas. Jaunā Swedbank lietotnes versija piedāvās gan jaunu mūsdienīgu dizainu, un lietošanas pieredzi atbilstoši klientu paradumiem un pasaules lietotņu attīstības tendencēm, gan arī jaunas funkcijas.

Turklāt jaunās lietotnes versijas izveidē jau izstrādes stadijā varēs iesaistīties arī klienti. Pirms jaunās gala versijas ieviešanas, Swedbank klientiem šā gada pirmajā pusē piedāvās Beta lietotni, kurā jau būs pieejami mobilie norēķini viedierīcēm ar Android programmatūru, kā arī vairākas citas jau esošās funkcijas arī iOS lietotājiem - jau jaunā dizainā un lietošanas pieredzē.

Swedbank Beta lietotne būs atsevišķi lejupielādējama App Store un GooglePlay. Swedbank aicinās klientus to lejupielādēt, novērtēt izskatu un lietošanas pieredzi, kā arī sniegt savas atsauksmes un rekomendācijas, lai kopīgi veidotu Swedbank lietotnes jauno versiju. Beta lietotnes darbības laikā turpinās strādāt esošā Swedbank lietotne, kas joprojām būs pamata ikdienas finanšu rīks bankas klientiem.

 
9 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 9.februāris 2018 7:59
3 5 Atbildēt

Krievu banka. Viņi var ieviest norēķinus ar pim*i, vienalga uz to neviens normāls cilvēks pats personīgi nepāries. Cik zinu, tās klienti pārsvarā ir iegūti piespiedu kārtā, kad šefs/boss pasaka ka " v našej firme švedbank"

martinslusis 9.februāris 2018 12:07
2 1 Atbildēt

Ļoti random viedoklis. Man un gandrīz visiem maniem kolēģiem un draugiem ir pašu labprātīgi izvēlēts Swedbank konts.

Viennozīmīgi visērtākie un pārdomātākie bankomāti, ļoti laba mobilā aplikācija, kā pirmie ieviesa Smart ID, kā arī sakarīga internetbanka. Man kā zelta klientam vēl vispār lieliski viss, jo ir patīkamas atlaides arī KASKO un OCTA.

viencexperc 9.februāris 2018 12:50
2 1 Atbildēt

Protams, ka tas ir subjektīvs viedoklis. Turklāt vip klientiem labi jebkurā bankā

Kad vairāk kā 10 gadus atpakaļ biju swed klients, man ļoti nepatika gan apkalpošana, gan attieksme pret klientu, gan filiāles ( Tās bija debīlākās bankas kādas varēja būt. Pat kaut kādas lateko, saulsbankas bija solīdākas). Katru reizi uzplijās ar sav pensiju fondu, utt. Pat krieviski apkalpoja. Pie pirmās iespējas pasūtīju viņus dirst. Un pat tagad maz kas ir mainījies. Ibankā maksājot jārāda summa divas reizes. ievadi, spied maksāt, bet tad jāvada vēlreiz.

Bet par bankomātiem arī viena interesanta lieta. Piemēram SEB var izņemt naudu gan SEB, gan SWED, gan DNB, bet sweda tikai sweda.

utt. Sūdi pēc sūdiem. Viss kopā - marasms

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

No 1.novembra Rīgas ielās atgriezīsies automašīnu riteņu bloķētāji 2

Lai nodrošinātu, ka iedzīvotāji atmaksā sodus, kas viņiem tiek uzlikti gadījumos, kad nav samaksāts par autostāvvietas izmantošanu, no 1.novembra Rīgas ielās atkal tiks izmantoti automašīnu riteņu bloķētāji, šodien nolēma Rīgas dome. Lasīt vairāk

 

258 (272 Zs) - Volkswagen laiž klajā Amarok pikapu ar Overboost funkciju 5

Vācijas autobūves kompānija Volkswagen uzsākusi pikapa Amarok jaudīgākās versijas ražošanu. Tā apgādāta ar 258 Zs jaudīgu V6 motoru un Overboost funkciju, kas īslaicīgi piegādā vēl 14 Zs. Lasīt vairāk

 

AvtoVAZ noņem no ražošanas sedanu Lada Priora 5

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ nolēmusi pārtraukt sedana Lada Priora ražošanu, kas piedāvājumā ir kopš 2007.gada. Lasīt vairāk

 

Jauno BMW 8.sēriju parāda video (+ VIDEO) 1

Vācijas autobūves kompānija publicējusi video, kurā redzama atjaunotās 8.sērijas kupeja – sērijveida modelis, kas oficiāli tiks prezentēts 15.jūnijā, Lemānas 24.stundu sacīkstes ietvaros. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti