Jau šā gada pirmajā pusē Swedbank Latvijas iedzīvotājiem nodrošinās iespēju veikt maksājumus ar mobilo tālruni, to veikalā vienkārši nopīkstinot līdzīgi kā bezkontakta karti.
Šādas norēķinu iespējas būs pieejamas līdz ar Swedbank jaunās mobilās lietotnes izveidi, kurā jau izstrādes laikā varēs iesaistīties arī klienti. Mobilo norēķinu iespējas Swedbank ieviesīs visās trīs Baltijas valstīs vienlaikus.
“Katrs otrais Latvijas iedzīvotājs izmanto Swedbank pakalpojumus, tāpēc mums ir ļoti svarīgi gan attīstīt savus risinājumus un ieviest jaunus, gan arī sagatavot klientus jaunu tehnoloģiju lietošanai. Tā, piemēram, pērn Swedbank mobilās lietotnes klientu skaits sasniedza jau 300 000, kas ir teju puse no mūsu digitāli aktīvajiem klientiem. Savukārt bezkontakta karšu norēķini nu jau kļuvuši tikpat ierasti kā e-talona lietošana. Redzam, ka mūsu klienti ir gatavi arī nākamajam bezkontakta norēķinu solim - maksājumiem ar viedtālruni. Ņemot vērā mūsu klientu skaitu un digitālo aktivitāti, tas jau šobrīd veido jauna līmeņa norēķinu ikdienu,” saka Vadims Frolovs, Swedbank Klientu servisa pārvaldes vadītājs.
Patlaban Swedbank klienti ikdienā izmanto teju 260 000 bezkontakta karšu, un decembrī vien bez PIN koda ievadīšanas veikti 860 000 maksājumu. Arī vietu skaits, kur karti var tikai nopīkstināt, pastāvīgi pieaug - pērn ar atbilstošām norēķinu pieņemšanas ierīcēm bija aprīkoti jau 40% no visām Latvijas karšu norēķinu vietām jeb gandrīz 18 000.
Savukārt mobilās lietotnes izmantošanas aktivitāte patlaban jau daudzos rādītājos pārsniedz ierasto internetbanku. Piemēram, Swedbank mobilās lietotnes klients vidēji pieslēdzas bankai divreiz biežāk nekā internetbankas lietotājs.
Klienti varēs iesaistīties Swedbank lietotnes jaunās versijas izstrādē
Patlaban Swedbank strādā pie savas mobilās lietotnes attīstības un būtiskas pārveidošanas. Jaunā Swedbank lietotnes versija piedāvās gan jaunu mūsdienīgu dizainu, un lietošanas pieredzi atbilstoši klientu paradumiem un pasaules lietotņu attīstības tendencēm, gan arī jaunas funkcijas.
Turklāt jaunās lietotnes versijas izveidē jau izstrādes stadijā varēs iesaistīties arī klienti. Pirms jaunās gala versijas ieviešanas, Swedbank klientiem šā gada pirmajā pusē piedāvās Beta lietotni, kurā jau būs pieejami mobilie norēķini viedierīcēm ar Android programmatūru, kā arī vairākas citas jau esošās funkcijas arī iOS lietotājiem - jau jaunā dizainā un lietošanas pieredzē.
Swedbank Beta lietotne būs atsevišķi lejupielādējama App Store un GooglePlay. Swedbank aicinās klientus to lejupielādēt, novērtēt izskatu un lietošanas pieredzi, kā arī sniegt savas atsauksmes un rekomendācijas, lai kopīgi veidotu Swedbank lietotnes jauno versiju. Beta lietotnes darbības laikā turpinās strādāt esošā Swedbank lietotne, kas joprojām būs pamata ikdienas finanšu rīks bankas klientiem.
Krievu banka. Viņi var ieviest norēķinus ar pim*i, vienalga uz to neviens normāls cilvēks pats personīgi nepāries. Cik zinu, tās klienti pārsvarā ir iegūti piespiedu kārtā, kad šefs/boss pasaka ka " v našej firme švedbank"
Ļoti random viedoklis. Man un gandrīz visiem maniem kolēģiem un draugiem ir pašu labprātīgi izvēlēts Swedbank konts.
Viennozīmīgi visērtākie un pārdomātākie bankomāti, ļoti laba mobilā aplikācija, kā pirmie ieviesa Smart ID, kā arī sakarīga internetbanka. Man kā zelta klientam vēl vispār lieliski viss, jo ir patīkamas atlaides arī KASKO un OCTA.
Protams, ka tas ir subjektīvs viedoklis. Turklāt vip klientiem labi jebkurā bankā
Kad vairāk kā 10 gadus atpakaļ biju swed klients, man ļoti nepatika gan apkalpošana, gan attieksme pret klientu, gan filiāles ( Tās bija debīlākās bankas kādas varēja būt. Pat kaut kādas lateko, saulsbankas bija solīdākas). Katru reizi uzplijās ar sav pensiju fondu, utt. Pat krieviski apkalpoja. Pie pirmās iespējas pasūtīju viņus dirst. Un pat tagad maz kas ir mainījies. Ibankā maksājot jārāda summa divas reizes. ievadi, spied maksāt, bet tad jāvada vēlreiz.
Bet par bankomātiem arī viena interesanta lieta. Piemēram SEB var izņemt naudu gan SEB, gan SWED, gan DNB, bet sweda tikai sweda.
utt. Sūdi pēc sūdiem. Viss kopā - marasms
Tā gadījumā nav tā banka , par kuras problēmām regulāri ziņo mediji - datu bāzes pazūd , bankomāti nestrādā un vēl citas nelaimes ?
SWEDbanka tāpat kā Maxima, renģēdājiem un pārējiem kam svarīgākais ir lētāk bet nav svarīgs komforts, pārliecība, stabilitāte un drošība.