Inovācija auto pasaulē: Huawei atklāj pirmo automašīnu, kuru vada mākslīgā intelekta darbināts viedtālrunis

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 26.februāris 2018 11:17

Uzņēmums Huawei, pasaules tehnoloģiju līderis, kļuvis par pirmo mobilo ierīču ražotāju, kas izmantojis mākslīgā intelekta darbinātu viedtālruni, lai vadītu automašīnu.

Projekts "RoadReader" paplašina Huawei radītās objektu atpazīšanas tehnoloģijas robežas un pārbauda savu mākslīga intelekta vadīto ierīču mācīšanās spējas, ātrumu un veiktspēju.

Atšķirībā no automašīnām bez vadītāja, kas vienkārši identificē šķēršļus ceļā, Huawei ir pārveidojis Porsche Panamera par autonomu mašīnu, kas ne tikai redz, bet arī izprot apkārtējo vidi. Auto spēj atpazīt aptuveni 1000 dažādus objektus, tai skaitā kaķi, suni, bumbu, divriteni un iemācīties rīkoties atbilstoši situācijai.

Projekts "RoadReader" izmanto tālrunī Huawei Mate 10 Pro iebūvētā mākslīgā intelekta sniegtās priekšrocības. Ikdienā ierīce izmanto mākslīgo intelektu fotogrāfiju uzņemšanā, atpazīstot dažādus objektus, ēdienus un ainavas, lai iegūtu profesionāla līmeņa bildes.

Vairums šobrīd izstrādāto autonomo mašīnu paļaujas uz trešo pušu izstrādāto procesoru skaitļošanas jaudu. Turpretī Huawei pieturas pie savas misijas - padarīt neiespējamo iespējamu. Tas tiek darīts, izmantojot tehnoloģiju, kas jau pieejama ražotāja jaunākajos viedtālruņos, tādējādi parādot tās izcilo funkcionalitāti un pārākumu pat pār labākajām tehnoloģijām, kuras izmanto bezpilotu auto ražošanā.

"Mūsu viedtālruņi jau tagad lieliski spēj atpazīt objektus. Mēs vēlējāmies pārbaudīt, vai varam tiem īsā laika posmā iemācīt ne tikai vadīt auto, bet arī izmantot mākslīgā intelekta spējas, lai ieraudzītu objektus un efektīvi no tiem izvairītos," paskaidro Endrjū Garihijs (Andrew Garrihy), Huawei Rietumeiropas reģiona mārketinga vadītājs. "Ja mūsu tehnoloģijas šādu funkciju iemācīšanos spēj sasniegt tikai 5 nedēļu laikā, rodas jautājums - ko vēl tās spēj?", stāsta E. Garihijs.

Huawei jauno "RoadReader" bezpilota automašīnas projektu demonstrēs Pasaules Mobilajā kongresā (MWC) - divu dienu pasākumā Barselonā šī gada 26. un 27. februārī. Pasākuma dalībniekiem būs iespēja izmēģināt "braukšanu" ar automašīnu, mēģinot tai iemācīt atpazīt un apbraukt dažādus objektus.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem zaudējumu kompensācijai piešķir papildu 6,5 miljonus euro

Valdība šodien, 11. decembrī, no valsts budžeta programmas “Līdzekļi neparedzētiem gadījumiem” piešķīra papildu finansējumu 6 533 771 euro apmērā zaudējumu kompensēšanai sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzējiem. Lasīt vairāk

 

Atsaukums – AvtoVAZ aizmirst nokrāsot rezerves riteni 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ atsauc 41 507 Lada Vesta automobiļus. Iemesls – nesertificētas komplektējošās detaļas. Lasīt vairāk

 

Latvijā potenciālais pircējs priekšroku dod dīzeļauto 30

Latvijā iedzīvotāji nesteidzas atteikties no dīzeļdzinēju automašīnām, aģentūrai LETA pavēstīja "SEB bankas" komunikācijas projektu vadītāja Jeļena Kontusa, atsaucoties uz bankas grupā ietilpstošās līzinga kompānijas "SEB līzings" veiktās aptaujas datiem. Lasīt vairāk

 

Corsa, Grandland X, Vivaro, Mokka X – Opel elektriskie plāni 1

Vācu izdevums de.motor1.com uzzinājis tuvāk par Opel kompānijas plāniem attiecībā uz videi draudzīgiem modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti