"Kā nopelnīt miljonu?" un "Ko sliekas dara ziemā?” - apkopoti Latvijā neparastākie meklējumi Google 1

Foto: Ilustratīvs attēls

Nozare.lv | 31.marts 2018 12:26

Google ir pārliecinoši populārākā un visvairāk lietotā meklētājprogramma ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā - šeit to izmanto 98 procentos gadījumu, kad nepieciešams atrast internetā atbildi uz kādu jautājumu.

Lai labāk izprastu Latvijas iedzīvotāju paradumus virtuālajā vidē, digitālā mārketinga aģentūra Infinitum veikusi pētījumu, kurā noskaidroti neparastākie meklējumi Google.

Pētījums tika veidots, izmantojot vairākus analītikas rīkus un veicot atslēgvārdu izpēti piecās dažādās kategorijās:

attiecības, ģimene un kopdzīve;

eksistenciālie jautājumi;

darbs & brīvais laiks;

labklājības uzlabošana;

ieradumu maiņa.

Katrā no kategorijām tika atlasīti neparastākie meklējumi, kas vismaz reizi mēnesī tiek veikti meklētājprogrammā Google. Rezultāti ir visnotaļ interesanti; kā izrādās, piemēram, vidēji 60 personas ik mēnesi cenšas noskaidrot, kā apprecēt miljardieri, bet 40 cilvēkiem interesē, kā kļūt par vampīru.

Pie neparastākajiem meklējumiem iespējams pieskaitīt arī tādus jautājumus kā "Kāpēc cilvēki strādā?” (10 meklējumi), "Kā izsekot sievas telefonu?” (70 meklējumi), "Ko sliekas dara ziemā?” (10 meklējumi), "Kāpēc cilvēki strādā?” (10 meklējumi) un "Kā laimēt loterijā?” (100 meklējumi). Ar detalizētiem pētījuma rezultātiem un to aprakstu iespējams iepazīties Infinitum sagatavotajā bloga rakstā Vai zini, kādi ir neparastākie meklējumi Google?

Kā norāda Infinitum izpilddirektors Andis Stafeckis, šāds pētījums ir noderīgs vairāku iemeslu dēļ: "Protams, ir interesanti noskaidrot, kādi bijuši paši neparastākie un amizantākie meklējumi Google, taču šie dati patiesībā ir ar pievienoto vērtību, jo ar to palīdzību iespējams noteikt arī sabiedrībā valdošās tendences; saprast, kas cilvēkiem šobrīd ir aktuāli. Tas atspoguļojas arī mūsu pētījumā - piemēram, 450 cilvēkiem aktuāls bijis jautājums par darbu ārzemēs bez valodu zināšanām, bet vismaz 100 cilvēki ik mēnesi cenšas iegūt papildu informāciju par Bitcoin - tas tikai apstiprina, ka šobrīd globāli karstie temati cilvēkus interesē arī Latvijā.”

Šāda informācija ir ļoti noderīga arī digitālajā mārketingā, it īpaši satura veidošanā, jo "radot saturu mājaslapām, blogiem un citām platformām, ir svarīgi iedziļināties un saprast, kādu informāciju un preces cilvēki vēlas iegūt. Ja mēs to zinām un ņemam vērā, radītais saturs ir ar pievienoto vērtību, un ieguvēji no tā ir visi - gan mūsu klienti, gan cilvēki, kuri patērē mūsu klientu preces vai pakalpojumus, kā arī mūsu radīto saturu”, stāsta Andis Stafeckis.

Infinitum ir pilna servisa digitālā mārketinga aģentūra, kuras klāstā ietilpst šādi pakalpojumi:

Stratēģijas izveide;

Digitālā reklamēšanās;

SEO jeb meklētājprogrammu optimizācija;

Satura mārketings;

Datu analīze un analītika, kā arī daudzi citi ar digitālo mārketingu saistīti risinājumi.

Iepazīties ar Infinitum sagatavoto pētījumu iespējams, dodoties uz uzņēmuma bloga sadaļu.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
viencexperc 31.marts 2018 13:44
3 0 Atbildēt

Kā nopelnīt miljonu?

1) Latvijā katrs biznesmenis sapņo nopelnīt miljonu pa vienu dienu. Tāpēc cenas pie mums ir augstākas kā Lietuvā un Igaunijā.

2) Jebkurš Latvijas bēglis zin, ka Krievijā miljoni karājas kokos un atliek tikai pastiept roku. Tādas baumas pat klīst, ka jebkurš, kurš atbrauc uz Krieviju kļūst miljonārs.

Lai cik smieklīgi tas neizklausītos, tā ir taisnība. Jo kad vatņiks pārdos savu īpašumu par 15 000eur, aizbrauks uz Krieviju un izmainīs 15 000 pret rubļikiem, sanāks miljons rubļiku.

 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ko pērk ASV? -aizokeāna autotirgus 1.pusgada apskats 9

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis statistiku 2018.gada pirmajā pusgadā realizētajiem jaunajiem automobiļiem ASV tirgū, uzmanību vēršot tieši uz vācu ražotājiem. Lasīt vairāk

 

Jonass finišē ceturtajā vietā PČ posmā un zaudē līdera godu kopvērtējumā

Pērnā gada pasaules čempions motokrosā MX2 klasē Pauls Jonass no "Red Bull KTM Factory Racing" komandas svētdien Čehijā izcīnīja ceturto vietu sezonas 14.posmā un kopvērtējumā zaudēja līdera godu. Lasīt vairāk

 

Festivālā "Positivus" var pamācīties, kā organizēt satiksmi lielu pasākumu laikā (+ FOTO) 1

Par Positivus tikai pozitīvas atsauksmes, secina iAuto, kas uz festivālu ieradās vakar vakarā. Organizatori pielikuši lielas pūles, lai pasākums izdotos gan satiksmes, gan apmeklētāju drošības jomā. Lasīt vairāk

 

Ceļš uz Positivus aizņem daudz laika; daudzviet ceļa remonts un ātruma ierobežojums līdz 70 km/h (+ FOTO) 7

Ceļš uz Positivus festivālu Salacgrīvā aizņem vairāk laika nekā citgad daudzo ceļa remontu posmu dēļ. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti