Rīdzinieks izstrādājis unikālu platformu aktīvās atpūtas saplānošanai

 

Foto: iAuto.lv

Nozare.lv | 19.aprīlis 2018 10:58

Šonedēļ noslēdzies nu jau otrais tūrisma tehnoloģiju konkurss "Latvia Tours Traveltech", kurā uzvaras laurus plūca rīdzinieks Uldis Žimants, piedāvājot aktīvās atpūtas rezervācijas tiešsaistes platformu, kas ceļotājam ļautu vienuviet ātri un ērti sameklēt un rezervēt vēlamo atpūtas veidu.

U. Žimants izstrādāja arī platformas vizuālo un funkcionālo maketu. "Vēlamo aktivitāšu atrašana prasa daudz laika un zināšanu, atpūtniekiem trūkst iespēju rezervēt vēlamās aktivitātes uzreiz un ar garantiju, kā arī bieži neskaidri ir izvēlēto pakalpojumu apmaksas veidi. Vienota platforma aktivitāšu meklēšanai un rezervēšanai ļautu uzreiz atrast un pāris minūtēs rezervēt vēlamo pakalpojumu," skaidro idejas autors.

Autora piedāvātais risinājums paredz, ka atpūtnieks vienuviet var atlasīt pakalpojumu sniedzējus, kas nodrošina vēlamo atpūtas veidu. Pakalpojuma sniedzēju var atrast, norādot vajadzīgo lokācijas vietu vai atlasot atrašanās vietai tuvākos pakalpojumu sniedzējus. Paredzēts, ka platforma piedāvātu arī paplašinātu meklēšanas funkciju ar iespēju uzstādīt specifiskus filtrus (vairākas aktivitātes, rezervēšanas iespējas, cenas u.c.).

Vietnē paredzēts arī izveidot sadaļu „Reitingi", kas lietotājam ļautu noskaidrot pakalpojumu sniedzēja un esošā piedāvājuma kvalitāti – paredzēts, ka šo sadaļu veidotu divu veidu atsauksmes: oficiālais vērtējums (kvalitātes apliecinājums un ekspertu atzinums) un bijušo klientu iesniegtās atsauksmes, piemēram, par konkrētā pakalpojumu sniedzēja apkalpošanas kvalitāti.

"Ar šo konkursu vēlamies sekmēt jauno prātu iesaisti tūrisma attīstībā, stimulēt jaunu tūrisma tehnoloģisko risinājumu izveidi un to praktisko pielietošanu tūrisma nozarē. Prieks, ka ar katru gadu saņemam arvien pārdomātākus tehnoloģiskos risinājumus," saka SIA "Latvia Tours" direktore Ieva Keiša.

Atzinīgi tika novērtēta arī jelgavnieka Guntara Gulbja – 2. vietas ieguvēja – ideja "Latvijas rāmji sociālajiem tīkliem", kas paredzētu, ka pie būtiskiem tūrisma objektiem Latvijā tiek izvietoti liela izmēra foto rāmji Latvijas karoga krāsās. Tie darbotos kā tūristu piesaistes objekts ar aicinājumu pie tiem nobildēties, lai ar bildi dalītos sociālajos tīklos, kas, savukārt, pildītu apskates vietas un rāmju izvietotāja popularizēšanas funkciju. Uz katra rāmja būtu pieejamas arī QR kods, kas darbotos kā info dēlis, sniedzot informāciju par konkrēto tūrisma objektu, pie kura rāmis izvietots.

Savukārt 3. vietu ieguva valmierietis Dāvis Ābols, kurš piedāvāja mobilo lietotni "Laiks doties uz kalniem". Šī lietotne aktīvās atpūtas cienītājiem sniegtu būtisku informāciju par dažādiem kalnu kūrortiem – to darba laiku, pieejamo inventāru u.c. detaļām, kā arī ļautu sazināties ar ceļojumu konsultantiem. Jaunietis prezentēja jau uzkonstruētu lietotnes prototipu ar informāciju par Latvijas kalniem.

Konkursantu prezentācijas klātienē izvērtēja kompetenta žūrija: "Latvia Tours" īpašnieks Deivids Verrier, "Latvia Tours" direktore Ieva Keiša, Biznesa augstskolas "Turība" Tūrisma un viesmīlības katedras vadītāja Maija Rozīte, Vidzemes Augstskolas Informācijas tehnoloģiju studiju virziena direktore Mairita Zaķe, Baltictravelnews.com direktors Aivars Mackevičs un "Latvia Tours Traveltech" pērnā gada uzvarētājs Gustavs Mārtiņš Upmanis.

Konkursa laureāti ieguva dāvanu kartes ceļojumiem no "Latvia Tours": 1. vietas ieguvējs – 1000 eiro, 2. vietas ieguvējs – 700 eiro un 3. vietas ieguvējs – 300 eiro vērtībā.

Par „Latvia Tours Traveltech": Ceļojumu aģentūras "Latvia Tours" izveidota iniciatīva – tehnoloģiju konkurss, kurā studējošie vai absolventi tiek aicināti iesniegt savu tūrisma tehnoloģijas ideju vai jau uzkonstruētu risinājumu. Konkursa mērķis ir sekmēt jauno prātu iesaisti tūrisma attīstībā, stimulēt jaunu tūrisma tehnoloģisko risinājumu izveidi un to praktisko pielietošanu tūrisma nozarē. Šogad konkurss norisinājās otro reizi.

 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 33

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 3

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti