Viedtālruņu ražotājs Huawei - vienīgais Ķīnas zīmols Forbes 2018. gada vērtīgāko zīmolu sarakstā 1

 

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 2.jūnijs 2018 8:48

Uzņēmums Huawei šobrīd ir vienīgais Ķīnas uzņēmums, kurš iekļauts 2018. gada pasaules vērtīgāko zīmolu sarakstā, ko sastāda žurnāls Forbes. Huawei šajā sarakstā atrodas jau otro gadu pēc kārtas, un šobrīd ieņem 79. vietu ar kopējo zīmola vērtību 8,4 miljardu ASV dolāru apjomā.

Huawei pirmo reizi šajā sarakstā iekļuva jau 2017. gadā, ieņemot 88. vietu ar zīmola kopējo vērtību 7,3 miljardu ASV dolāru. Pēdējā gada straujā izaugsme ļāvusi palielināt Huawei zīmola vērtību par 15%, uzlabojot vietu sarakstā par 9 pozīcijām un ierindojoties jau iepriekš minētajā 79. vietā.

Tehnoloģiju uzņēmumi aizvien ir dominējošie šajā sarakstā, ieņemot visas top 5 pozīcijas un kopumā aptverot pat 20% no visa top 100. Jau astoto gadu pēc kārtas uzņēmums Apple ieņem 1. vietu, un tam sarakstā seko Google, Microsoft, Facebook un Amazon zīmoli. Zīmolu sarakstā iekļauti uzņēmumi no 16 pasaules valstīm un reģioniem, no kuriem lielākais skaits - 54 zīmoli - nāk no ASV, 12 zīmoli no Vācijas un 7 zīmoli no Japānas un Francijas. Vēl aizvien vienīgais uzņēmums, kas pārstāv Ķīnu ir Huawei.

Huawei 2017. gada straujo izaugsmi nodrošināja tā plašais produktu klāsts, kas iekļauj tādas produktu sērijas kā Mate, P un Nova. Jaunā Huawei P10 un Mate 10 sērijas ierīču ienākšana tirgū, nostiprināja Huawei ietekmi premium segmenta ierīču tirgū, savukārt Huawei Nova 2s ieguva atzinību jaunāko tālruņu lietotāju vidū, piedāvājot jauniešu vēlmēm atbilstošas iespējas.

Huawei oficiāli prezentēja jaunos P20 sērijas tālruņus 18. martā Parīzē. Ierīču unikālā un inovatīvā Leica trīskāršā kamera, Twilight dizains un mākslīgā intelekta sniegtās iespējas ir nodrošinājušas P20 sērijas tālruņu popularitāti un ievērojamus pārdošanas apjomus visā pasaulē. Saskaņā ar IDC datiem, Huawei tirgus daļa palielinājusies par 13,8%, sasniedzot 11,7% un ierindojot uzņēmumu trešajā vietā nozarē pasaulē 2018. gada pirmajā ceturksnī.

Pasaules mērogā informētība par Huawei zīmolu 2017. gadā paaugstinājusies līdz pat 85%, turklāt ārpus ražošanas valsts Ķīnas informētība gada laikā augusi pat par 100%. Savukārt IPSOS dati liecina, ka Huawei zīmola atpazīstamība un NPS rangs ieņem pirmo vietu Ķīnas tirgū.

Huawei sasniedzis labus rezultātus citos ievērojamos pasaules mēroga novērtējumos. Interbrand vērtīgāko zīmolu top 100 novērtējumā, kas publicēts 2017. gada septembrī, Huawei ieņēmis 70. vietu, savukārt 2018. gada februārī publicētajā Brand Finance sarakstā 2018. gada Top 500 pasaules vērtīgāko zīmolu topā uzņēmums ieņēmis 25. vietu, sasniedzot zīmola vērtību 38 miljardu ASV dolāru apmērā.

Huawei nepārtrauktā izaugsme pasaules tirgū un augošā zīmola ietekme ir cieši saistīta ar uzņēmuma ilggadējiem ieguldījumiem tehnoloģiju inovācijās, kā arī izpētē un attīstībā. Saskaņā ar Huawei ikgadējiem gada pārskata datiem, uzņēmuma ieguldījumi izpētē un attīstībā 2017. gadā sasnieguši 14 miljardus ASV dolāru, kas ir aptuveni 14,9% no kopējās uzņēmuma peļņas, savukārt kopā pēdējo 10 gadu laikā izpētē un attīstībā ieguldīti aptuveni 61,5 miljardi ASV dolāri.

Arī uzņēmuma nākotnes plāni saistās ar inovatīviem produktiem un tehnoloģijām, kas nebeigs pārsteigt sabiedrību un nodrošinās aizvien lielāku uzticību no lietotājiem visā pasaulē.

 
Visi komentāri
 
viencexperc 2.jūnijs 2018 18:44
0 0 Atbildēt

Tāpēc ka pārējie Ķīnas zīmoli ir populāri tikai Ķīnā. Piemēram "COOLPAD". Tas ir viens no pirktākajiem tālruņu ražotājiem Ķīnā. Bet tā kā Ķīnas tirgus ir liels, coolpads ir 7 lielākais tālruņu ražotājs pasaulē.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus 1.ceturksnī – pieprasījums pēc e-auto auto nokrities, pēc hibrīdiem – audzis

KBA (federālās motorizēto transportlīdzekļu aģentūras) apkopotie dati liecina, ka arī trīs mēnešu griezumā pieprasījuma kritums pēc elektroautomobiļiem ir gana iespaidīgs. Lasīt vairāk

 

Valsts policija pastiprināti kontrolēs atļautā braukšanas ātruma ievērošanu (+ VIDEO) 3

No 15. līdz 21. aprīlim Eiropas Savienības dalībvalstīs organizē Eiropas ceļu policijas tīkla ROADPOL akciju "Atļautā braukšanas ātruma kontroles nedēļa". Akcijā piedalās arī Latvija, un Valsts policija 19. aprīlī organizē 24 stundu ātruma kontroles maratonu, kura laikā pastiprināti uzrauga atļautā braukšanas ātruma ievērošanu. Lasīt vairāk

 

Porsche pirms termiņa izbeidz 718 modeļa pārdošanu Eiropā 12

Par iemeslu modeļa izņemšanai no konfiguratora kļuva neatbilstība Eiropas kiberdrošības likumam. Lasīt vairāk

 

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 17

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti