Samsung zīmols vēl vairāk nostiprina pozīciju mobilo ierīču segmentā 1

Foto: Publicitātes attēls

Samsung | 19.jūlijs 2018 10:26

Samsung ieņēmumi Baltijas valstīs IT un mobilo sakaru (IM) segmentā šī gada pusgadā pieauguši par 11% salīdzinājumā ar pagājušā gada periodu. Latvijā ieņēmumi auguši visstraujāk, sasniedzot 15% lielu pieaugumu.

Baltijas valstīs tos būtiski veicinājuši Galaxy S9 un S9+, S8 un Note 8 telefonu pārdošanas rezultāti, kas jau pārsnieguši iepriekšējā Galaxy S8 un S7 pārdoto modeļu skaitu vidēji par 12%.

“Samsung ik gadu domā par jaunievedumiem IT un mobilo sakaru segmentā, kas ne tikai atvieglotu produkta lietošanu, līdz ar to arī cilvēku ikdienu, bet sašaurinātu attālumu starp lietotāju un jaunākajām mobilajām tehnoloģijām,” stāsta Māris Ķikāns, Samsung Electronics Baltics Telekomunikāciju vadītājs Baltijas valstīs. “Mēs radām produktus, kas piemēroti mūsdienu lietotājam, uzlabojot telefonu funkcionalitāti, kameru un dizainu un radot jaunas funkcijas, balstoties uz klientu vajadzībām”. 

Plaša patēriņa elektronika, IT un mobilā komunikācija un ierīču risinājumi ir trīs galvenie uzņēmuma darbības virzieni. Tieši IT un mobilo produktu segmentos vērojama vissīvākā konkurence. Par spīti tam jaunākie Samsung Galaxy S9 un S9+ viedtālruņi, salīdzinot ar iepriekšējiem Galaxy modeļiem, guvuši lielāku popularitāti, un 2018. gada pirmajā pusgadā pārdotais ierīču skaits ir strauji audzis. Latvija pārdoto ierīču skaita ziņā iegūst līderpozīciju starp Baltijas valstīm – jaunākie Samsung flagmaņu modeļi pārsniedz iepriekšējo ierīču pārdošanas apjomus par 36%, salīdzinot ar līdzīgu periodu pērn.

Salīdzinot ar iepriekšējā gada pirmo pusgadu, par 19% pieaudzis arī nēsājamo ierīču (viedpulksteņu Gear Sport, sporta aproču Gear Fit2 Pro un IconX austiņu) pārdošanas apjoms, kas norāda, ka interese par šāda veida produktiem Baltijas tirgū ar katru gadu tikai pieaug.

Lai saglabātu vadošās pozīcijas plaša patēriņa elektronikas, IT un mobilās komunikācijas segmentos, Samsung turpina attīstīt bizness-biznesam (B2B) segmentu. Uzņēmums ir pārliecināts, ka jaunievedumi nēsājamo ierīču, virtuālās realitātes tehnoloģiju, kā arī lietu interneta segmentā ir nākotnes tehnoloģiju virzītājspēki un turpina izstrādāt arvien jaunas inovācijas gan IT un mobilās komunikācijas (IM), gan mājsaimniecības elektroierīču (CE) segmentos.

 

 

 

 
Visi komentāri
 
Conqueror 22.jūlijs 2018 21:09
0 0 Atbildēt

Nuja. Traģikomiski. Satiekas divas draudzenes apsēžas līdzās parkā uz soliņa un sāk bakstīties un bīdīties ar pirkstiem pa saviem samsuņiem. Nesarunājas lai gan sēž blakus.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Kā Latvijā ugunsdzēsēji nodrošina, lai auto nesabrauc šļūteni (+ VIDEO) 3

Lai vilks paēdis un kaza dzīva - lūk, kā ugunsdzēsēji nodrošina to, lai satiksme nav jāslēdz un paši var strādāt. Lasīt vairāk

 

Latvijas auto pircēja profils: pērk mazlietotu vācu auto 6 000 eiro vērtībā 25

Rudens ierasti ir periods, kad iedzīvotāji aktīvi iegādājas automašīnas. Neskatoties uz to, ka pēdējo trīs gadu laikā cilvēki arvien biežāk izvēlas pirkt jaunu auto no salona (jauno auto iegādes ikgadējais pieaugums ir 30%–40%), tomēr aizvien lielākā daļa iegādājas sev mazlietotu auto. Lasīt vairāk

 

Drosminieki vai muļķi? - vieglo auto vadītāji pārbauda kravinieku šoferu nervus (+ VIDEO) 14

Vairākas epizodes ar visai neizprotamu rīcību no vieglo autovadītāju puses. Lasīt vairāk

 

Irānā izgatavo precīzu Lamborghini Murcielago kopiju (+ FOTO) 2

Izmantojot automatizēto projektēšanas metodi, Irānā izgatavots Lamborghini Murcielago SV, kas pēc izskata praktiski neatšķiras no oriģināla. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti