Huawei Mate 20 viedtālruņos vēl neredzētas drošības un privātuma iespējas 3

 

Foto: Publicitātes attēls

Huawei | 7.novembris 2018 12:53

Datu drošība un privātums šobrīd ir plaši apspriests jautājums visā Eiropā. Katru nedēļu tiek ziņots par jauniem kiberuzbrukumiem un datu noplūdes gadījumiem, kas var ietekmēt ikkatru no mums.

Nepiederošu personu piekļuve ierīcēm un lietotnēm ir viens no galvenajiem jautājumiem, ko apskata ierīču ražotāji, kuri nemitīgi strādā, lai izveidotu inovatīvas tehnoloģijas, kas uzlabo drošību. Arī ražotājs Huawei pavisam nesen izveidojis uzlabotu pirkstu nospiedumu sensoru, kas iebūvēts tālruņa ekrānā, un jau tagad šī inovatīvā tehnoloģija pieejama lietotājiem Mate 20 sērijas viedtālruņos.

Datu drošības nozīme ikdienā

Tehnoloģiju attīstības rezultātā viedtālruņi ir kļuvuši par mūsu personīgajiem asistentiem, kas ir līdzās visās ikdienas gaitās un uzglabā visu mūsu svarīgāko informāciju. Tālrunī var atrast visu –  sākot no personīgajām fotogrāfijām, privātajām sarakstēm vai iepazīšanās lietotnēm līdz pat svarīgai, konfidenciālai darba informācijai un bankas datiem. Tāpēc ir būtiski, ka visa informācija, kas tajos glabājas, ir redzama tikai un vienīgi mums pašiem.

Tālruņa un tajā esošo datu drošības saglabāšana atkarīga gan no paša lietotāja,  gan viedtālruņu ražotājiem. Tieši tādēļ Huawei nemitīgi rūpējas par inovatīviem risinājumiem savās ierīcēs, un arī nesen prezentētajās Mate 20 sērijas ierīcēs demonstrē vēl neredzētus datu drošības risinājumus.

3D sejas atpazīšana un PrivateScreen funkcija

Viena no šīm inovācijām ir 3D sejas atpazīšana, kas iestrādāta arī Mate 20 Pro tālrunī. Jaunais Huawei flagmanis ir aprīkots ar jaunu sejas atbloķēšanas risinājumu, kas, kartējot  lietotāja seju ar tūkstošiem infrasarkano staru punktu projekciju, ļauj ierīcei precīzi nolasīt un iegaumēt lietotāja seju. Tālruņa atbloķēšanas risinājums ar 3D sejas atpazīšanu spēj identificēt lietotāju pat 600m attālumā, un tā kļūdu pieņemšanas koeficients ir zemāks par 1/1,000,000.

3D sejas atpazīšana ir ērts un uzticams risinājums arī dažādu maksājumu iespēju nodrošināšanai, kas pieprasa sejas atpazīšanu. Papildu ierīces atbloķēšanas un maksājuma funkcijām šo tehnoloģiju var izmantot, lai uzlabotu lietotāju konfidencialitāti un datu drošību, jo tā atbalsta tādus risinājumus kā PrivateSpace, App Lock, File Safe un PrivateScreen.

Viena no minētajām funkcijām PrivateScreen ļauj izmantot sejas aptazīšanu, lai droši piekļūtu privātam ekrānam, kurā atrodamas lietotāja paslēptās lietotnes un konfidenciālā informācija. Šī funkcija ļauj lietotājam iestatīt tālruņa labējo ekrānu par PrivateScreen jeb privāto ekrānu, un glabāt tur savas personīgās lietotnes, pārvietojot tās turp no galvenā ekrāna.

Izvēloties atbilstošos iestatījumus, tikai lietotāji ar pareiziem biometriskajiem datiem var piekļūt šim ekrānam un visiem datiem, kas uz to pārvietoti. Tādā veidā lietotāji var paslēpt visas lietotnes un datus, ko viņi nevēlas rādīt citiem – vai tie būtu privāti foto vai sensitīvi dokumenti.

 
Visi komentāri
 
650 7.novembris 2018 20:33
0 0 Atbildēt

Tas ,kas tur atēlots, ir kujafons konkrēti "mate 20", konkrēti šis un konkrēti šitā 1:1 tas saucas, ja ??

Slinkais 8.novembris 2018 22:12
0 0 Atbildēt

hujavej solijumi par drošību kkā nejiet kopā ar neseno šmuci, kad jamie tika pieķerti spiegošanā pret asv

Du hast? 18.novembris 2018 23:30
1 0 Atbildēt

Huawei labakais telefonu ražotājs

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti