Viasat maina zīmolu uz TVPlay Home un ievieš nozīmīgus pakalpojuma uzlabojumus 1

 

Foto: ekrānšāviņš

Nozare.lv | 16.oktobris 2018 15:00

Lielākā satelīttelevīzija Baltijas valstīs Viasat paziņo par jaunu zīmola identitāti, tai skaitā nosaukuma maiņu uz TVPlay Home.

Līdz ar jauno nosaukumu, uzņēmums informē arī par saviem nākotnes plāniem – ieviest jaunus TV pakalpojumus un funkcionalitāti, kas būs pielāgotas mūsdienu TV skatītāju dažādajiem paradumiem un nodrošinās iespēju skatīties TV saturu vēl ērtāk. Tāpat TVPlay Home jau tuvā nākotnē TV saturu padarīs pieejamu arī mobilajās ierīcēs un planšetdatoros.

Jaunā zīmola ieviešana ir daļa no stratēģiskas biznesa transformācijas. Tā tika uzsākta 2017.gada nogalē, kad mediju grupu All Media Baltics iegādājās starptautisks aktīvu pārvaldības uzņēmums Providence Equity Partners.

“Pēdējo 10 mēnešu laikā esam īstenojuši daudzas izmaiņas, kas vērstas, lai uzlabotu mūsu pakalpojumus un klientu pieredzi. Tirgū esam ieviesuši jaunu hibrīda dekoderi, kas TVPlay Home klientiem nodrošinās pieeju jaunām funkcijām: TV satura arhīvs, videotēka, kā arī citām interaktīvām iespējām, par kurām paziņosim pavisam drīz. Tāpat ir veiktas investīcijas satura kvalitātes uzlabošanā – populārākie TV kanāli ir pieejami HD kvalitātē. Mūsu mērķis ir nodrošināt klientiem jaunās paaudzes televīziju, kas sniegs arvien labāku klientu pieredzi un dažādību satura pieejamībā”, Antons Dziubenko, AS TV Play Baltics vadītājs Baltijas valstīs.

Šīs pārmaiņas ir daļa no mediju grupas All Media Baltics jaunu zīmolu ieviešanas stratēģijas. Šovasar jau vairākas izmaiņas ir veiktas – sporta pārraižu kanālam Viasat Sport Baltic jauns nosaukums – TVPlay Sports, video straumēšanas platformas zīmols Viaplay mainīts uz TVPlay Premium un TVPlay video portālā veiktas vizuālās izmaiņas.

Līdz šī gada beigām TVPlay Home piedāvās jaunus pakalpojumus un paplašinās esošā produkta funkcionalitāti. Lielākā uzmanība tiks pievērsta digitālo risinājumu ieviešanā un TV satura nodrošināšanā multiplatformu vidē.

Pēc Aleksandras Baranovas, AS TV Play Baltics Latvijas filiāles vadītājas teiktā, pēdējās desmitgades laikā televīzijas skatītāju ieradumi, satura patērēšana un vēlmes ir būtiski mainījušās. Iedzīvotāji TV saturu skatās ne tikai televizoros, bet lieto to arī viedtālruņos un planšetdatoros. Kopīga TV skatīšanās kļūst arvien individuālāka – katrs ģimenes loceklis vēlas skatīties saturu, kas atbilst viņa individuālajām vēlmēm.

“TVPlay Home jaunais sauklis ir “Tikpat dažāds kā Tu!”. Lai to atspoguļotu ikviena skatītāja ikdienā, ir ieviestas būtiskas inovācijas, kas ļaus pielāgot saturu un tā patērēšanas veidus dažādu lietotāju vajadzībām un vēlmēm. Rezultātā televīzijas lietotāji iegūs iespēju skatīties augstas kvalitātes TV saturu sev visērtākajā veidā. Kādam tas nozīmē skatīties TV seriālu mobilajā ierīcē, braucot sabiedriskajā transportā, citam – nepieciešamību sekot līdzi nozīmīgam sporta notikumam televīzijas ekrānā mājās. Plašs satura piedāvājums, kas ir pieejams dažādos veidos – tas ir mūsu galvenais solījums klientiem. Nepārtraukta klientu pieredzes uzlabošana joprojām paliek mūsu galvenā prioritāte”, piebilst A. Baranova.

Par TVPlay Home:

TVPlay Home ir viens no vadošajiem televīzijas pakalpojumu sniedzējiem Baltijas valstīs, kas piedāvā plašu satura formātu izvēli (maksas televīzija, video pēc pieprasījuma un interneta televīzija) Baltijas valstīs, nodrošinot augstas kvalitātes izklaides saturu, kas ir pielāgots katra ģimenes locekļa vajadzībām. TVPlay Home pakalpojumi ir pieejami gan televizoros, gan viedierīcēs.

TVPlay Home piedāvā pašu producētos kanālus: filmu kanāls TV1000 Premium un sporta pārraižu kanāls TVPlay Sports. Šie kanāli ir pieejami arī pie lielākajiem maksas televīzijas pakalpojumu sniedzējiem Baltijas valstīs. Plaši pieprasītais saturs un sporta notikumu tiešraides ir pieejamas vietējās valodās. TV kanāls TVPlay Sports ir vienīgais lokalizētais sporta kanāls Baltijas valstīs, kas ir pieejams visu diennakti.

 
1 Lasīt visus komentārus → Populārākie komentāri
 
GTD2 16.oktobris 2018 17:16
3 2 Atbildēt

viassats ir taa sasmerejusies klientu prieksaa ,ka iespejams taa grib atmazgaties, tik zeel ka vini tik daudz sporta paraizu ir sacakarejusi, savaa laikaa 1formulu kuru taa ariivairs neskatos, tagad citiigi hokeju megina sacakareet, buutu priecigaks ja vini aizietu no latvijas tirgus

 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti