VW GOLF 4 (2002 universālis) čīkst

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005

Sveiki, viedie!

Ir problēma, tā pa ausu galam esmu dzirdējis arī paziņu lokā par kautko līdzīgu! Proti - neesmu vienīgais, tāpēc domāju - moš kādam arī šeit ir nācies saskarties ar tādu problēmu un to atrisināt.

Lieta tāda - braucot - ir tāda čīkstoša skaņa aizmugurējā auto daļā. Vairāk sliecos uz ritošo. Tā skaņa ir tāda monotona, brīžiem skaļāka brīžiem klusāka - bet savu īdešanas frekvenci nemaina. Skaņa apmēram tāda kā tramvajiem griežoties - proti metāls pret metālu. Ķad nospiež bremžu pedāli, tad apklust - bet apklust arī braucot pa bruģi. Pazūd šī skaņa arī uzreiz pēc auto mazgāšanas. Ā un vēl - parasti tā skaņa ir kad brauc līdz 70km/h un ja griežās pa labi. Ja griežās ar autiņu pa kreisi - tad nikuja tā skaņas nav.

Kāpēc jautāju šeit?! Biju servisā - 2x. Otrajā reizē uzstāju, lai maina hotj visu pakaļu tam autiņam - tik lai tā čīkstoņa pazūd. Rezumē - servisā esot izmeklējušies pa visurieni, amīši kārtībā, bremzes iztīrītas utt. - un verdikts - gaudojot riepas

Varbūt ir kādam kāds variants!? Vai līdzīga bēda bijusi.

Paldies.

 
1 2 3 4 5
alus_veeders Reģ.: 11.07.2005
0 0 Atbildēt

Moš gultnis ?

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

saeļļo bukses

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

aha, visas bukses vajag noņemt un paturēt 48h burciņā ar ātrumkārbas eļļu. Pēc tam jāizsilda mikroviļņu krāsnī 5 min un jānoklāj ar alumīnija krāsu. Pēc 12h var likt atpakaļ. lasīju šito recepti kādā krievu saitā.

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

Manualaa.

Gultnis tas nebija.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

PODAVAAX rakstīja: Manualaa.

Gultnis tas nebija.

Tipa serisā jau nimainīja, bet problēma palika

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

PODAVAAX rakstīja: Manualaa.

Gultnis tas nebija.

Tipa serisā jau nimainīja, bet problēma palika

Nu tipa nemainiija, bet teicaas, ka oki esot, ka tas negaudojot. Kautgan es vinjiem absoluuti nekad ne par ko neesmu ticeejis man liekas, ka vinjiem pusei ir Ekonomikas diplomi

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

tur jāskatās pēc tabulām. Ar Šora durometru vajag pamērīt cietību.

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

PODAVAAX rakstīja:

ValdisM rakstīja:

PODAVAAX rakstīja: Manualaa.

Gultnis tas nebija.

Tipa serisā jau nimainīja, bet problēma palika

Nu tipa nemainiija, bet teicaas, ka oki esot, ka tas negaudojot. Kautgan es vinjiem absoluuti nekad ne par ko neesmu ticeejis man liekas, ka vinjiem pusei ir Ekonomikas diplomi

Par to ka servisā teica, ka gulņi ok, par to nepriecājies.

Piem. man no sava auto gultņiem ir nākusi gan sitoša, gan tiešām līdzīga skaņa kā tramvajam (tiešām ka šķiet uz līkumiem), un tas bija pie tāda gultņu stāvokļa, ka gultnim nebija nekādas brīvkustības, vai kā cita, kas liecinātu par izdilumu.

To problēmu es risināju, tā, ka braucu, kamēr tiešām kļuva viennozīmīgi skaidrs, ka ir beigts gultnis.(parādījās ritenim brīvkustrība)

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

ValdisM rakstīja:

PODAVAAX rakstīja:

ValdisM rakstīja:

PODAVAAX rakstīja: Manualaa.

Gultnis tas nebija.

Tipa serisā jau nimainīja, bet problēma palika

Nu tipa nemainiija, bet teicaas, ka oki esot, ka tas negaudojot. Kautgan es vinjiem absoluuti nekad ne par ko neesmu ticeejis man liekas, ka vinjiem pusei ir Ekonomikas diplomi

Par to ka servisā teica, ka gulņi ok, par to nepriecājies.

Piem. man no sava auto gultņiem ir nākusi gan sitoša, gan tiešām līdzīga skaņa kā tramvajam (tiešām ka šķiet uz līkumiem), un tas bija pie tāda gultņu stāvokļa, ka gultnim nebija nekādas brīvkustības, vai kā cita, kas liecinātu par izdilumu.

To problēmu es risināju, tā, ka braucu, kamēr tiešām kļuva viennozīmīgi skaidrs, ka ir beigts gultnis.(parādījās ritenim brīvkustrība)

Visas kjibeles jau ar laiku izlien. negribaas tik lai pie 110 uz shosejas Un arii taa skanja, itsevishkji, ja seedi pohains aizmuguree - nav diezko ilgi izturama

Vieniigi veel - tagad gan gruuti to paarbaudiit praksee - man liekas, ka siltaa laikaa vinjas nav jo paraadiijas liidz ar miinusiem...

ValdisM Reģ.: 09.11.2005
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Ja pie 70km/h stūrējot pa kreisi, pa labi šī čīkstēšana pazūd, parādās, 100% tas ir riteņu gultnis.

Sturējot mainās slodzes uz riteņu rumbām, līdz ar to gultnis var gaudot. Šādos gadījumos, ja, piemēram, ir beigts tikai viens gultnis, labāk nomainīt abus, jo parasti otrais gultnis arī ilgi vairs nedzīvo.

Aizbraucu uz citu servisu un lai meistars kārtīgi apskatās.

Tu gadījuma neesi TNT no tvnet.lv auto furmiem?

Tur arī viens tāds ieteica viena beigta gultņa gadījumā mainīt abus, bet kāpēc, tā arī nevarēja paskaidrot

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Ceru, ka uz To pseido "servisu" vairs nebrauksi, ja tas nespēj atrast šādu labi pamanāmu vainu, kārtīgs meistars braukās ar Tevi mašīna kaut 2h kamēr atradīs vainu.

Kā viņi tos gultņus pārbaudīja, vnk pagrieza riteni un viss?

Pseido serviss tas gluzhi nav Neteikshu arii kursh tas ir...

Kaa vinji gultnjus paarbaudiija, nav ne jausmas... klaat nestaaveeju - es domaaju, ka jaa - pagrieza riteni - o viss oki

Paldies par idejaam, pagaidaam.

brmbrmm Reģ.: 24.07.2009
0 0 Atbildēt

Tavā vietā es pirmkārt samainītu riteņus vietām (priekšējos pret aizmugurējiem), bet vairāk liekas, ka tomēr gultnis vainīgs, visticamākais kreisās puses. Re kur autoservisa darbs par velti - markus.lv/... Lētākie gultņi maksā max 20 Ls.

TDIOTS Reģ.: 07.01.2007
0 0 Atbildēt

oftopiks par 20 latu gulņiem

Astropeļam F bij sācis beigties priekšējās rumbas gultnis Rīgā , kur jautāju , visi bij appipējušies - gultnis~20( ne pie Sviescta!! ) +darps ~20-25 LVL , Tā kā bez tā tur vēl , pēc 2gadu atstoja pie 'sētas' , vēl viskas bij ko darīt , atdevu viņu reanimēt Mazpisānu servisā ap 99km prom no dižpilsētas Tur gultnis maksāja ls8,- un darps Ls 10,- uz manu jautājumu par ls8,- gultņa kvalitāti , Mazpisānu servismens atbildēja - visi mazpisānisti ar tādiem brauc ,ne pa tiem labākajiem ceļiem , un nesūdzās+ viņš sūūtus nevar atļautries likt jo Mazpisānisti viņu sasipītu ar 'garantiju' remontiem

tāc lūk gultņu stõrijs

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja:

ValdisM rakstīja:

Tu gadījuma neesi TNT no tvnet.lv auto furmiem?

Tur arī viens tāds ieteica viena beigta gultņa gadījumā mainīt abus, bet kāpēc, tā arī nevarēja paskaidrot

Nē neesmu nekāda sprāgstviela, Valdi.

Mainīt abus reizē ir PEDANTISKĀ PIEEJA!!! Bet nu, protams, daudziem iekš LV tas ir nepieņems fakts

Vēl jo vairāk, ja nopērkot autiņu tie nav mainīti, ja vēl jābraukā tāli gabali. Ja viens jau ir beigts, tad iespējams otram arī mužs jau būs cauri. Ir gadījumi kad gultnis sabirst, noķīlē bez nekādām iepriekšējām pazīmēm. Naudu uz mašīnas detaļām netaupu un niesaku arī klientiem likt lētās detaļas, jo beigās tāpat neatmaksājas.

p.s Kapēc amortizatori ir jāmaina abi reizē? Vai ari arī tos Tu uzskati par mazsvarīgu lietu?

jā vispār tiklīdz sāk gaudot gultnis, ir jāmaina mašīna - jo tūlīt noķīlēs arī viss pārējais

vislabāk ir mainīt uzreiz visas ģimenes vai uzņēmuma mašīnas....

anonimikis Reģ.: 18.10.2002
0 0 Atbildēt

kur ir garantija, ka pēc laika nenobruks motors? uz lauku ceļa, kur nav mobilajam zonas? varbūt to arī pie reizes nomainīt. un ne jau kaut kādu no šrota, bet pasūtīt dīlerim jaunu.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Es tā noprotu, ka kungi runā viens par māti, otrs par meitu.

Ja pareizi saprotu, Gachs runā par variantu, kad vienā aizmugures ritenī ir divi koniskie gultņi....????

Viņam pretīm strīdās tie, kuri runā par 1 gultni katrā ritenī...??????

par koniskajiem - protams ka pie vienas skrūvēšanas jāmaina abi. Un vēlams arī blīvslēgu, tas procesu sadārdzinās par 1 latu.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Es tā noprotu, ka kungi runā viens par māti, otrs par meitu.

Ja pareizi saprotu, Gachs runā par variantu, kad vienā aizmugures ritenī ir divi koniskie gultņi....????

Viņam pretīm strīdās tie, kuri runā par 1 gultni katrā ritenī...??????

par koniskajiem - protams ka pie vienas skrūvēšanas jāmaina abi. Un vēlams arī blīvslēgu, tas procesu sadārdzinās par 1 latu.

es reiz pirmajai džetai (nu tā, kas pirmais golfs ar bagažnieku ) pakaļējo (koniskos) gultņu komplektu (vienam ritenim) kas trokšņoja vienkārši izjaucu, izmazgāju soļarā.... un nemainot nekādu salņiku (jo nebija pie rokas) neskatoties uz to, ka viss tas pasākums bija violēts no karšanas, saliku atpakaļ kārtīgi piesmērējot ar kautkādu pie rokas patrāpījušos šell smēri dzeltenā krāsā.... pievilku uzgriezni "no rokas", ķipa noregulēju gultni lai ritenis nekustās šķērseniski mašīnai... nobraucu ar to tačku vēl apmēram 50000km, pārdevu jamo un domāju, ka laimīgais pircējs nodeva viņu šrotā bez gultņa maiņas vai "pēkšņas noķīlēšanas"

tādi vot pīrāgi ar koniskajiem gultņiem....

bet 4 golpam pēc manām domām pakaļā nav koniskais gultnis....

un gačs manuprāt piedāvā mainīt gultni otram ritenim.... bet nu tūlīt viņs pac atnāks un atrisinās šo strīdu mūsu starpā

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Pirmais rakstīja: un gačs manuprāt piedāvā mainīt gultni otram ritenim....

Zinot, ka viņš strādā servisā - tā varētu būt.

PODAVAAX Reģ.: 21.11.2005
0 0 Atbildēt

Manis pēc viņi kautvai izpūtēju varēja nomainīt un pateikt, ka tur bija tā vaina - galvenais, lai tā debīlā skaņa pazūd. Bet par gultņa vainu kā tādu - īsti neesmu pārliecināts. Jo tā skaņa ir viena "toņa" neatkarīgi no veiktajiem manevriem vai ātruma. Viņa brīžiem ir vienīgi mazliet klusāka.

Plus - auto remonta vēsture ir zināma - jo viss ko uzrāda odometrs - ir personīgi nobraukts. Proti - autiņš ienācās jauns, nevis lietots. Nobraukums kautkas ap 130`000 km.

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Ja tas būtu renaults nevis golfs, es teiktu ka starp bremžu disku un aizsargbleķi ir iesprūdis kāds akmens.

juha Reģ.: 11.01.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja: Ja tas būtu renaults nevis golfs, es teiktu ka starp bremžu disku un aizsargbleķi ir iesprūdis kāds akmens.

Golfam jau arī kas tāds var notikt. Tikai ar mazāku varbūtību nekā renim. Bet nu šaubos, vai servismeņi to nebūtu pamanījuši.

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Centis_Nuudele rakstīja:

Pirmais rakstīja: un gačs manuprāt piedāvā mainīt gultni otram ritenim....

Zinot, ka viņš strādā servisā - tā varētu būt.

nu vot - un es savukārt piedāvāju mainīt ne tikai gultņus, bet visas uzņēmuma tačkas.....

tad varka nebūs gača servisam, bet gan dīlerim....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

PODAVAAX rakstīja: Manis pēc viņi kautvai izpūtēju varēja nomainīt un pateikt, ka tur bija tā vaina - galvenais, lai tā debīlā skaņa pazūd. Bet par gultņa vainu kā tādu - īsti neesmu pārliecināts. Jo tā skaņa ir viena "toņa" neatkarīgi no veiktajiem manevriem vai ātruma. Viņa brīžiem ir vienīgi mazliet klusāka.

Plus - auto remonta vēsture ir zināma - jo viss ko uzrāda odometrs - ir personīgi nobraukts. Proti - autiņš ienācās jauns, nevis lietots. Nobraukums kautkas ap 130`000 km.

gultnis negaudo dažādos toņos.... vienkārši atkarībā no sāna slodzes pieaug vai noklust....

ja tev naski griežot pa labi gaudo pakaļā gultnis, značit tas ir kreisais....

principā ir iespējams, ka gaudo abi - viens klusāk otrs skaļāk... tad gačam būs lielāka varka....

bet vispirms nomaini vienu.... pretējo tam uz kuru pusi griežot mašīnu vairāk gaudo....

man priekšā bija gultņa problema.... likās, ka gaudo abi.... bet nomainot vienu viss apklusa....

Centis_Nuudele Reģ.: 26.11.2007
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Tā kā topika autors, ir nobraucis 130k km nemainot gultnjus, ja pie vainas ir vienas puses gultnis, ieteicams arī saimainīt otru pusi. protams, tā ir brīva izvēle.

Reņa kablukam pie nepilna 50 kkm noskrējiena iznīka 1 piekares atsaite ("zaldātiņš"). Saskaņā ar Tavu filozofiju vajadzēja mainīt abas, bet nomainīju tikai iznīkušo. Tagad noskrējiens ir tuvu 100 kkm, bet tā nemainītā atsaite joprojām dzīvo.

Normāls servisa mārketings - nomaini pie mums vienu gultni, un mēs bez maksas iestāstīsim tev, ka jāmaina arī otru.

p.s. nekā personiska....

Pirmais Reģ.: 16.05.2003
0 0 Atbildēt

Gachs rakstīja: Ko tad es te postēšu, te jau ir meistari, kas piedegušus koniskos saglābj ar mistisku smērvielu. ak šie stāsti, ak šie stāsti.....

manas minētās automašīnas valsts reģistrācijas numurs CG8564

vari pameklēt to tačku, ka interese

1.6 benzīna 1980 gada fofāgendžeta violētā metāliskā krāsā (bērnība bija dzeltena) ar izpuvušu kuzavu

un minētā darbība tika izveikta norvēģijā.... gaudoja tas ritenis, es izjaucu.... izmazgāju iesmērēju ar domu atbraukt līdz latvijai.... ked atbraucu tad biju jau par gaudošanu aizmirsis... kā vēlāk izrādījās gultni mainīt neprasījās.....

1 2 3 4 5
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti