Ar C3 Picasso Citroën atkal izdara apvērsumu tradicionālajās autobūves idejās, ieviešot inovatīvu koncepciju, kas noteikti spēlēs vadošo lomu savā tirgus segmentā.
C3 Picasso ir spilgts Citroën kreativitātes piemērs un izceļas ar izteiksmīgu stilu, inovatīvu arhitektūru un novatoriskiem risinājumiem. Tas apvieno sevī visas labākās MPV (minibusiņu) īpašības. Augstu novietotie sēdekļi un labā redzamība no salona iepriecinās visus pasažierus. Šī jaunatnācēja lieliskās gaitas īpašības iepriecinās visus autovadītājus, kuri vēlas izjust braukšanas prieku un vienotību ar auto.
Jaunās C3 modeļu saimes dizainu Citroen prezentēs šā gada Parīzes Autoizstādē, bet tirgū jaunas modelis nonāks 2009. gada pirmajā ceturksnī.
Satriecoša pievilcība
Citroën speciālisti veiksmīgi izmantojuši kontrastu spēli, pretstatot apaļas un stūrainas formas, spēku un eleganci, mūsdienīgumu un retro stilu, lielu apjomu un plūstošas līnijas, izveidojot automobili ar pārsteidzoši izteiktu stilu un pievilcīgu, izaicinošu raksturu.C3 Picasso tīrais un funkcionālais virsbūves stils izsaka tā galveno mērķi – pasažieru komfortu vienmēr un visās situācijās.
Mazs no ārpuses, liels iekšpusē
C3 Picasso izcili inovatīvā arhitektūra padara to mazu no ārpuses un plašu iekšpusē. Tā izmēri: garums – 4,08 m, platums – 1,73 m un augstums – 1,62 m. Tam ir pārsteidzoši kompakts priekšgals un vertikāls pakaļgals. Šīs oriģinālās proporcijas nodrošina neticami lielu salona ietilpību. Arī bagāžas nodalījums var lepoties ar ietilpību līdz pat 500 litriem (pēc VDA metodes), kad visi pieci sēdekļi ir darba stāvoklī.Atvieglo dzīvi
C3 Picasso izdara revolucionāru apvērsumu ar savu intuitīvo modulāro dizainu, kas ļauj braucējiem rekorda ātrumā optimāli pārveidot salona telpu. Dalīti nolaižamie aizmugures sēdekļi ir atbīdāmi vairāk nekā par 150 mm, lai nodrošinātu komfortu visiem pasažieriem. Sēdekļus var nolocīt ar vienas rokas kustību, izmantojot slēdžus aizmugures sēdekļu atzveltņu augšpusē. Apvienojumā ar mobilu bagāžas nodalījuma grīdu šī funkcija nodrošina pilnīgi plakanu bagāžas iekraušanas telpu līdz pat pirmās rindas sēdekļu atzveltnēm. Bagāžas telpas garumu var vēl vairāk palielināt, nolokot priekšējo pasažieru sēdekli atpakaļ galdiņa pozīcijā.Plašs skats
Vadītājam pie stūres paveras nepārspējama platleņķa skata panorāma, pateicoties inovatīvajam trīsdaļīgajam vējstiklam ar slaidajiem pīlāriem un augsto sēdekļa novietojumu, kas sniedz izcili labi pārredzamību. Gluži kā pārsteidzošā stikla apvalkā iekļautais salons ir gaismas pārpilns. C3 Picasso stiklotā virsma ar panorāmas jumtu sasniedz 4,52 m2 un ir viena no lielākajām savā segmentā.Minibusiņš – “auto, kas sagādā prieku”
C3 Picasso sagādā vadītājiem vēl nepieredzētu braukšanas prieku, kas nosaka jaunus, daudz augstākus standartus savā segmentā. Automobiļa kompaktie izmēri un nelielais apgriešanās rādiuss padara to pārsteidzoši manevrētspējīgu un ļauj viegli izvairīties no šķēršļiem.C3 Picasso automobiļi ir aprīkoti ar vairākiem augstas veiktspējas, ekonomiskiem motoriem. C3 Picasso būs pieejams ar diviem jaunākās paaudzes benzīna motoriem – VTi 95 un VTi 120 – un diviem dīzeļa motoriem – HDi 90 un HDi 110 DPFS.
Būtu laba innovatīva prakse nelipināt uz virsbūves paneļiem visādus uzrakstus, kas darbojas kā mēslu krātuves, kā arī muļķīgus sānu pagrieziena rādītājus nieka sprīdi no headlamp pagarinājuma :)