Juglas ielas divlīmeņu šķērsojumu pabeigs augustā 7

 
11.jūlijs 2008 9:18

Kā Rīgas mēru Jāni Birku un īpašu uzdevumu ministru Eiropas Savienības finanšu pārvaldes lietās Normundu Broku būvdarbu vietas apmeklējuma laikā 9.jūlijā informēja būvdarbu veicēja A/S „A.C.B.”projektu vadītājs Edmunds Zonbergs, „šobrīd lielākā daļa būvdarbu jau ir paveikti. Tādēļ nav šaubu, ka būvdarbi tiks pabeigti paredzētajos termiņos līdz augusta beigām.”

E. Zonbergs informēja, ka pašlaik ir paplašināta Brīvības gatve un pacelts tās līmenis par 2 līdz 3m, pilnībā pabeigta jaunā Juglas iela, izbūvēti divi gājēju tuneļi, 11 atbalsta sienas, izbūvēts jauns luksofora objekts Juglas un Pāles ielu krustojumā, Brīvības gatvē un Juglas ielā izbūvēts jauns lietus kolektors un rekonstruēts sadzīves notekūdeņu kolektors, pārbūvēta sakaru kanalizācija, izbūvēti pilnībā jauni ūdensvada pieslēgumi patērētājiem un jauns ūdensvads pa Juglas ielu, rekonstruēts siltumtrases posms Juglas ielā. Turklāt viss objekts būvdarbu gaitā tiek pielāgots arī cilvēku ar invaliditāti vajadzībām – pārvietošanos ratiņkrēslā neierobežos pakāpieni, ietves tiks īpaši norobežotas no brauktuves daļas, lai arī cilvēki ar redzes invaliditāti no tuvējā Neredzīgo pansionāta varētu ērti šķērsot Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu pārvadu.

Pēc Zonberga teiktā vēl ir jāpabeidz autotunelis zem Brīvības gatves, kā arī viens gājēju tunelis pie Juglas kanāla tilta. Abi šie objekti jau atrodas būvniecības beigu stadijā. Tāpat vēl jāpabeidz seguma izbūve Juglas un Brīvības ielu krustojumā, Brīvības gatves segumu izbūve, uzbrauktuvju un nobrauktuvju izbūve no Brīvības gatves uz un no Juglas ielas, jāturpina labiekārtošanas un satiksmes organizācijas darbi.

9.jūlijā par ES struktūrfondu apguves uzraudzību atbildīgais ministrs N.Broks kopīgi ar Rīgas domes priekšsēdētāju Jāni Birku apmeklēja Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojumu, lai aplūkotu būvdarbu gaitu, novērtētu jau paveikto un izzinātu, kādos termiņos paredzēts pabeigt Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto projektu.

Līdz 31.augustam N.Broks nolēmis apmeklēt būtiskākos un finansiāli ietilpīgākos 2004.-2006.gada ES struktūrfondu plānošanas perioda projektus Latvijā, kuru pabeigšana ir noteikta līdz augusta beigām.

Kā ziņots, Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojuma projekta ietvaros paredzēts izbūvēt satiksmes tuneli zem Brīvības gatves, paaugstināt Brīvības gatves līmeni, kā arī izbūvēt pilnībā jaunu Juglas ielas posmu ar rotācijas apli pa jaunu trasi no Pāles ielas līdz Brīvības gatvei, izbūvēt jaunas nobrauktuves un uzbrauktuves Brīvības gatvei. Sabiedriskā transporta kustības uzlabošanai būvdarbu laikā Brīvības gatvē izbūvēta arī papildus sabiedriskā transporta kabata no Silciema ielas līdz Juglas ielai ar sabiedriskā transporta pieturvietu, kā arī veloceliņa posms Berģu virzienā, gājēju ietves un gājēju tuneļi brauktuvju šķērsošanai.

Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojuma būvniecības kopējais finansējums ir 15,6 miljoni latu (ieskaitot PVN). No tām Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums - 4,4 miljoni latu; valsts līdzfinansējums- 294 tūkstoši latu; Rīgas pašvaldības finansējums- 10,9 miljoni latu.
 
Visi komentāri
 
259398. viesis 11.jūlijs 2008 9:53
0 0 Atbildēt

interesanti pa kurieni ies tramvajs uz berģiem? vai ir plānots nojaukt laivu garāžu kooperatīvu????

259405. viesis 11.jūlijs 2008 10:18
0 0 Atbildēt

Tas būss gaisa tramvajs, piekārts trosē virs garāžām un pieturā "Laivu īpašnieku Kooperatīvs Nāra" pasažieri varēs izlēkt ar izpletni :D

259428. viesis 11.jūlijs 2008 13:25
0 0 Atbildēt

tramvajs uz Berģiem ies caur Jaunciemu. kā jau viss šai valstī

259439. viesis 11.jūlijs 2008 15:27
0 0 Atbildēt

tikko tak pa tv bija... gudrs teksts ka shitaa uinja sastreegumus nemazinaas... attieciigi- lai ir gatavs augustaa vai decembrii... po

259445. viesis 11.jūlijs 2008 16:15
0 0 Atbildēt

Patiesība ja vēl kāds k-ko izdomātu ar tām gājēju pārejām Berģos, vispār būt kruti. Tiesa man daudz labāk patiktu varaianc ka tur štrāsi palaistu tajā uzkalnā caur tuneli, a vietējiem būtu iespējas brīvi staigāt pa augšu. Bet nu tas laikam pie mums būtu zelta tilta vērts pasākums. :(

259494. viesis 13.jūlijs 2008 22:53
0 0 Atbildēt

ja nenovāks Mārupes un Silciema ielu krustojumu luksoforus, tad tam 2 līmeņu krustojumam nav jēgas

259502. viesis 14.jūlijs 2008 8:27
0 0 Atbildēt

Un jaunais luksofors vietā kur luksofora agrāk nebija un viss bija kārtībā (Pāles / juglas ielas krusts) reāli iebremzēs satiksmi.... Es jau biju nopriecājies ka varēs beidzot normāli no jugals iebraukt/izbraukt, bet nekā....

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti