Jūlija beigās kompānija Lotus Londonas autosalonā prezentēs „ekoloģiski tīru” sporta auto Elise versiju, kas tikusi pie papildu vārda nosaukumā - Eco.
Virsbūves paneļi un aizmugures spoileri, kas nokrāsoti jaunā krāsā uz ūdens bāzes, izgatavoti no kaņepju un speciālu sveķu maisījuma un ir pilnībā pārstrādājami. Auto salonā sēdekļiem un paklājiņiem arī izmantotas keņepes, vilna un sizals.
Sporta auto Lotus Eco Elise ticis arī pie saules bateriju paneļiem uz jumta, kas darbina borta elektroniku. Turklāt auto svars salīdzinājumā ar "S" modifikāciju, uz kuras bāzes eko Elise būvēts, samazinājies aptuveni par 32 kg uz vieglāku riteņu disku un audiosistēmas rēķina.
Auto aprīkots ar 1,8 litru benzīna dzinēju ar 134 Zs jaudu, kas darbojas pārī ar piecpakāpju mehānisko pārnesumkārbu. 100 km/h auto spēj sasniegt 6,1 sekundē, bet maksimālais ātrums ir 205 km/h.
Par sērijveida Lotus Eco Elise ražošanas iespējām pagaidām nekas nav zināms.
Kas tas par vārguli motoru ?!?!? Jau kādu laiku Lotus lieto Toyota 1,8 2ZZ-GE motoru kas jau defaultā dod 192 Zs, un Lotus gadījumā vai tik nebija vēl mazliet pietūnēts un dažos gadījumos vēl ar kompresoru ( nē ne turbīnu bet to ko sauc par supercharger.).
Otra versija TOYO 1,8 motoram 1ZZ-FE ilgu laiku ir izspiedusi 150 Zs, tā kā paliek atklāts jautājums tas kāds tad tur tas motorelis ir tajā Elisē ???