Japāņi izvērtē iespējas kravu virzībai caur Latviju 5

 
18.jūlijs 2008 13:46

No 15. līdz 16. jūlijam ar biznesa iespējām Latvijā iepazinās pārstāvji no Japānas vadošā starptautiskā kravu pārvadājumu uzņēmuma „Yusen Air & Sea Service”.

Vizīte notika, atbildot uz satiksmes ministra Aināra Šlesera šā gada maijā Japānas apmeklējuma laikā izteikto uzaicinājumu Japānas loģistikas kompānijām izskatīt iespējas izmantot Latviju kā tranzīta tiltu.

Japāņu delegāti divu dienu laikā - no 15. līdz 16. jūlijam - viesojās vairākos Latvijas uzņēmumos, tostarp starptautiskajā lidostā „Rīga,” „Rīgas brīvostā” , kā arī transporta un loģistikas uzņēmumā SIA „Beweship Latvia” Mārupē. Vizītes ietvaros tika apmeklēta arī Latvijas - Krievijas robeža pie Terehovas. Turpceļā uzņēmuma pārstāvji iepazinās ar AS „ Rēzeknes speciālā ekonomiskā zona”, kā arī dzelzceļa stacijas darbību Rēzeknē.

Japānas uzņēmuma pārstāvju vizītes mērķis bija apzināt transporta infrastruktūru Latvijā, kā arī iespēju izmantot mūsu valsti kā koridoru Japānas kravu pārvadāšanai nākotnē.

Japānas delegāciju uzņēma Satiksmes ministrijas un Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras pārstāvji.

„Yusen Air & Sea Service”pārstāvēja uzņēmuma vadītājs Juči Tobizaga un citi vadošie darbinieki.

„Yusen Air & Sea Service”ir pasaules astotās lielākas konteineru operatoru kompānijas „NYK Line” (760 lielkravas okeānu kuģu flote, 330 000 TEU) meitas uzņēmums, kura galvenais darbības profils ir loģistikas pakalpojumu sniegšana Japānas vadošajām auto nozares firmām (Toyota, Nisan, Mitsubishi, Suzuki). Kompānijai ir vairāk nekā 30 meitasuzņēmumi Eiropā un tā aktīvi darbojas Baltijas jūras reģionā.
 
Visi komentāri
 
259956. viesis 19.jūlijs 2008 1:20
0 0 Atbildēt

Šlesers mūs izvilks no sūdiem... Eiropa neko nedos :)

259957. viesis 19.jūlijs 2008 2:12
0 0 Atbildēt

aga... ķīnieši jau bija... nosvīda, knapie... :D

a aiņuks mums metro uz PaTaisno uzbūvēs...

259965. viesis 19.jūlijs 2008 15:52
0 0 Atbildēt

Redzēsim, ko pirmais japānis teiks, kad iebrauks ar kravas auto latvijā! Manuprāt, otrais šeit savu kāju nespers.

259975. viesis 19.jūlijs 2008 22:58
0 0 Atbildēt

Kurš gan cits :) izvadāja pa mūsu lieliskajiem un lepnajiem lielceļiem, tas jau Sļesarjs bija, pats! Vairs japāņus neredzēt :D

260202. viesis 23.jūlijs 2008 11:46
0 0 Atbildēt

259965. viesis 19.07.2008 15:52

Redzēsim, ko pirmais japānis teiks, kad iebrauks ar kravas auto latvijā! Manuprāt, otrais šeit savu kāju nespers.

--------------------------

ja tev ir kaut druscinja veselaa sapraata, tad jaasaprot, ka ne ar kaadu kravas auto neviens japaanis Latvijaa iekshaa nebrauks :-) Vieniigais, par ko vareetu buut runa , ir konteinerpaarvadaajumi. Vien tad daudzviet Latvijaa vajadzeetu otras sliedes blakus jau esoshajaam utt.. Un, iespeejams, arii jauni dzelzcelja pievadi konteinerostaam jaabuuvee, ar esosjajiem buutu stipri par iisu ...

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Palika 18 kilometri: 3 miljonus vērts Ferrari F40 piedzīvo avāriju Vācijā 7

Automašīna bija ceļā uz automobiļu izstāžu un pārdošanas kompleksu Motorworld Bublingenē, netālu no Štutgartes. Līdz mērķim bija atlikuši 18 kilometri. Lasīt vairāk

 

Kurš izraisīja bīstamu situāciju? (+ VIDEO) 34

Abu vadītāju domas par to, kurš izraisīja bīstamu situāciju, dalās. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti