BMW ķēries pie jaunās 5.sērijas testiem. Auto demonstrēs jau nākošgad. Interesanti, ka Bavārijas kompānija jau tagad veic ne tikai standarta piecnieka, bet arī nākošās paaudzes M5 testus.
Pēc iepriekšējas informācijas, bavārieši nolēmuši atteikties no 10 cilindru 5 litru dzinēja izmantošanas. Tā vietā nāks V8 ar 4,4 litru tilpuma biturbodzinējs. Šāds dzinējs jau šobrīd ir lielajiem BMW, tomēr pašreiz tas attīsta tikai 407 Zs jaudu. BMW M5 tas ir par maz (līdzšinējam M5 ar 5 litru tilpuma V10 dzinēju ir 507 Zs). Tādēļ 4,4 litru dzinējs tiks nopietni pārbūvēts un aprīkots ar jaunām turbīnām. Rezultātā spēka agregāta jauda būs vairāk nekā 580 Zs. Kāpēc tieši vairāk par 580? Jo tieši tik spēj attīstīt pagājušā gada septembrī demonstrētais Audi RS6.Vēl ļoti interesanta informācija par jaunās paaudzes BMW M5 – inženieri vēlas aprīkot šo modeli ar Energy Storage System, kas, pateicoties speciālam akumulatoram, uzkrās bremzēšanas laikā radušos enerģiju. Uzkrājējā varētu papildu slēpties vel 30-40 Zs, ko varēs izmantot, teiksim, uzsākot braukšanu un saīsināt laiku, kas nepieciešams, lai ieskrietos līdz 100 km/h par 0,2-0,3 sekundēm.
Vinji labak iegulditu naudu kartigas bremzes(CERAMIC BRAKES standarta),jo tai divtonigai govij ar 580+zs bus ko pasvist!:)