Visu laiku labākais Golfs drīz būs klāt! 11

6.augusts 2008 12:44

Uzņēmums Volkswagen atklāj savu gada vissvarīgāko auto noslēpumu: jauno automobili Golf. Eiropas visveiksmīgākais automobilis, kas pārdots vairāk kā 26 miljonos eksemplāru, ir uzlabots visās jomās.



•    Golfa augstais vērtības un komforta līmenis izlīdzina sociālās atšķirības
•    Jaunais Golfa dizains norāda ceļu uz Volkswagen nākotni
•    TDI, TSI un DSG sistēmas uzlabo degvielas ekonomiju pat par 28 procentiem
•    Pirmais Golfs ar adaptīvo šasijas sistēmu un automātisku attāluma kontroli
„Šī sestā Golf automobiļu paaudze uzstādīs pilnīgi jaunu kvalitātes un komforta līmeni savā klasē daudzās kategorijās, piedāvājot pircējiem lielāku vērtību kā jebkad iepriekš,” saka Profesors Dr. Martins Vinterkorns (Martin Winterkorn), Volkswagen AG valdes priekšsēdētājs. Eiropas tirgū jaunais automobilis Golf parādīsies oktobrī; tālāk sekos Āfrika, Āzija, Austrālija un Ziemeļamerika. Sākuma cena Vācijas tirgū būs apmēram 16 500 Eiro.

Novatorisks spēks – automobilis Golf demokratizē progresu

Jaunā Golf automobiļa skaidrais un spēcīgais dizains visam zīmolam norāda ceļu uz nākotni. Tā akustiskās īpašības un Volkswagen visaptverošais komforts izlīdzina sociālās atšķirības. Novatoriskās dzinēju un transmisiju tehnoloģijas samazina degvielas patēriņu pat par 28 procentiem. Visi benzīna un dīzeļdegvielas dzinēji atbilst nākotnes EU-5 standarta ierobežojumiem.

Palīgsistēmas, piemēram, automātiskā kruīza kontrole (ACC), adaptīvā šasijas kontrole (DCC) un parkošanās palīgsistēma „Park Assist” ienes Golf automobilī papildu augstākā līmeņa tehnoloģijas. Jauna ESP sistēma ar uzlabotu atbildes reakciju visā tās amplitūdā, optimizētas funkcijas avāriju gadījumos, septiņi drošības gaisa spilveni, tai skaitā drošības gaisa spilvens vadītāja ceļgaliem, īpaši galvas balsti (WOKS), kas pasargā kakla skriemeļus no traumām, atgādinājums par nepiesprādzēšanos aizmugurējos sēdekļos, automātiskās gaismas – tas viss ietverts standarta aprīkojumā un nodrošina maksimālu drošības līmeni.  



Virsbūves dizains – precizitāte jaunā formā

Jaunā Golf automobiļa vērtība it īpaši atspoguļojas tā elegantajā dizainā; visi galvenie virsbūves elementi ir radīti no jauna: „Mēs esam pārveidojuši Golfa būtiskākos elementus precīzā, jaunā veidolā", paskaidro Valters de Silva (Walter de Silva). Un Vācijas uzņēmuma dizaina grupas vadītājs no Itālijas uzsver: „Golfs ir automobiļu būves globālā ikona. Tātad jaunā modeļa arhitektūra un grafiskā forma ir absolūti skaidra un vienreizēja”. Tajā pašā laikā sestajam Golfa automobilim ir sportiskāka un izsmalcinātāka āriene kā jebkurai iepriekšējās paaudzes modeļu sērijai. De Silva saka: „Tas ir vairāk akcentēts, vairāk trīsdimensionāls kā tā priekšgājējs, ar precīzām līnijām un malām, ar smalku proporciju izliektām virsmām un ieliekumiem.”

Klauss Bišofs (Klaus Bischoff), Volkswagen zīmola galvenais dizaineris, papildina: „Katras vismazākās detaļas mērķis ir vērtības paaugstināšana.” It īpaši tieši salīdzinot piekto un sesto Golf automobiļu paaudzi, redzams, cik lielā mērā jaunais Golf ir izmainījies. Komanda de Silvas un Bišofa vadībā tiecās izkristalizēt modeļa sērijas „pamata DNS” un nosūtīt to ceļojumā uz nākotni. Šīs stilistiskās īpašības ietver pirmās paaudzes skaidri izteikto priekšgalu un C-balstu, kas tika pilnveidots ceturtajā paaudzē.


 
Jumta daļa– līdzīgi kā jaunajam Scirocco - tagad balstās uz dominējošo plecu daļu. Par to ir atbildīga izvirzītā izliekuma līnija, kas, līdzīgi kā līdz pēdējai šūniņai trenēts muskulis, stiepjas no priekšējiem līdz pat aizmugurējiem lukturiem. Skatoties profilā, šī līnija, kuru Volkswagen dizaina speciālisti dēvē par „rakstura līniju’, sānskatā piedod jaunajam Golf automobilim pilnīgāku, zemāku stāju uz ceļa.

Visas virsbūves virsmas ir brīvākas, sportiskākas. Priekšpusē jaunais automobilis ir paņēmis pirmās Golf paaudzes horizontāli novietotā radiatora režģa apdares līniju starp priekšējiem lukturiem; pats režģis ir spīdīgi melns. Bampera līnijas saskan ar radiatora režģi. Zem tā atrodas papildu gaisa ieplūdes atveres. Uz melna fona izkārtoti arī dinamiskā stila lukturu hromētie korpusi.

Arī aizmugurē dominē horizontālas līnijas. Aizmugurējos lukturus, kas tagad ir ļoti plati, nekļūdīgi var identificēt pēc unikālā nakts dizaina. Stilistiski, ar to skaidrajām pagrieziena lukturu un gabarīta lukturu līnijām, tie atgādina Touareg aizmugurējos lukturus. Kopumā jaunā Golf automobiļa dizaina elementu mijiedarbība piešķir tam ievērojami platāka, noteiktāka un pat augstākas klases automobiļa veidolu. 



Interjers – klases izcilāko īpašību iemiesojums

Automobiļa lieliskā vērtība attiecas arī uz jaunizveidoto dizainu, kura izsmalcinātās virsmas un īpašības pilnībā pārņem klases izcilākās iezīmes, gan vizuāli, gan pēc taustes, it īpaši vadītāja kabīnē. Materiālu izskats un izkārtojums, kā arī tādas detaļas kā matēta hroma akcenti un apaļi vadības instrumenti, kas tieši atvasināti no Passat CC instrumentiem, rada iespaidu, ka tas tiešām ir nākamā augstākā segmenta automobilis. Ergonomiskās automobiļa salona īpašības tika vēl vairāk pilnveidotas. Piemēram, ar visiem vadības instrumentiem ir vēl vieglāk darboties. Tie ietver automātiskās klimata kontroles sistēmas (Climatronic) vadību – pirmo reizi tā bija sastopama automobilī Passat CC – un elektriski atveramo logu vadību, kas tagad ir novietota dziļāk durvju dekorā, ļaujot tai vieglāk piekļūt.

Te ir kāda kopīga pazīme: Volkswagen raksturīgā uzmanība pret katras automobiļa detaļas izcilību. Kā piemēru var minēt atgādinājumu par nepiesprādzētām drošības jostām aizmugurējos sēdekļos: ja automobilis Golf tiek pasūtīts ar aizmugurējiem sānu drošības gaisa spilveniem, lietotājs uz multifunkcionālā ekrāna vadītāja kabīnē var redzēt, vai aizmugurējie pasažieri ir piesprādzējuši drošības jostas – katrai sēdvietai atsevišķi. Vai vēl viens piemērs – sēdekļi ar ādas apdari: tiek izmantota jauna, daudz izturīgāka ādas virsma. Vai arī, piemēram, bagāžas nodalījums: četri praktiski āķi nodrošina, ka pēc iepirkšanās somu saturs netiek izmētāts pa visu bagāžas nodalījumu. Vai ārējie atpakaļskata spoguļi: patiecoties to aerodinamiski optimizētajai formai, tie ievērojami mazāk pievelk netīrumus. Tos ir vieglāk noregulēt no iekšpuses, jo elektriskā spoguļu regulēšanas vadība tagad durvju dekorā ir novietota vairāk uz augšu un uz priekšu.

Trokšņa mazināšana – visklusākais Golf automobilis kopš pirmā tā modeļa

Jauno Golf automobili raksturo pirmās klases akustiskās īpašības. Speciāla troksni slāpējoša plēve vējstiklā samazina braukšanas trokšņus, tāpat kā jaunizveidotā izolējuma koncepcija durvīs un sānu logu ietvaros. Jaunā ārējo atpakaļskata spoguļu forma ievērojami samazina arī vēja troksni. Turklāt tika veikti speciāli pārveidojumi, lai akustiski izolētu dzinēju un pasažieru nodalījumus vienu no otra. Trokšņa samazināšanas paketi lieliski papildina klusi braucošas riepas un jauni dzinēja gultņi.

Dīzeļdzinēji – pāreja uz common rail iesmidzināšanu

Ievērojamu ieguldījumu akustisko īpašību ieviešanā sniedz ārkārtīgi klusie TDI common rail dzinēji, kas automobilī Golf tiek izmantoti pirmo reizi. Divas līdzsvarojošas asis arī novērš nevēlamās vibrācijas. Ir paredzēts, ka TDI jaudas amplitūda palielināsies no 66 kW / 90 ZS līdz 125 kW / 170 ZS. Tieši tā izlaišanas brīdī Volkswagen piedāvās Golf automobili ar divu litru TDI dzinējiem, to jauda būs 81 kW / 110 ZS un 103 kW / 140 ZS. Vairumā ražotajos modeļos vienmēr ietilpst: dīzeļa daļiņu filtrs (DPF). Jaunie TDI dzinēji ir ārkārtīgi degvielu taupoši. Spēcīgajam 110 ZS zemākā līmeņa dīzeļdzinējam pietiek ar 4,5 litriem degvielas (119 g/km CO2) uz 100 kilometriem – tas ir par 0,6 litriem mazāk kā līdz šim. Pat 140 ZS versijai nepieciešami tikai 4,9 litri dīzeļdegvielas (129 g/km CO2), kas ir par 0,6 litriem mazāk kā līdz šim.

Benzīna dzinēji – ekonomiskāki kā jebkad iepriekš

Izlaišanas brīdī benzīna dzinēju klāstā ietilps četri varianti: 59 kW / 80 ZS, 75 kW / 102 ZS, 90 kW / 122 ZS un 118 kW / 160 ZS. Sākot jau ar 90 kW / 122 ZS dzinēju, TSI dzinēji ir aprīkoti ar supercharger un/vai turbocharger kompresoriem. Patiesībā arī benzīna dzinēji ir pionieri, ja runa ir par degvielas ekonomiju. Optimizētais 80 ZS zemākā līmeņa dzinējs patērē tikai 6,4 litrus degvielas uz simts kilometriem (149 g/km CO2) – tas ir par 0,5 litriem mazāk kā iepriekšējam modelim. Citi TSI dzinēji arī rāda vislabāko ekonomijas piemēru: pie 122 ZS jaunais Golf 1.4 TSI dzinējs patērē tikai 6,2 litrus degvielas (144 g/km CO2); tas demonstrē 0,1 litra degvielas patēriņa priekšrocību. Pat jaunais 160 ZS augstākā līmeņa 1.4 TSI dzinējs sasniedz lielisku rādītāju – 6,3 litrus degvielas. Salīdzinot ar savu laiku nokalpojušo 150 ZS FSI dzinēju, 160 ZS TSI dzinēja degvielas patēriņš ir pazemināts pat par 1,6 litriem.

DSG – pierastās automātikas aizvietotājs

Visus benzīna un dīzeļdegvielas dzinējus, izņemot zemākā līmeņa, iespējams apvienot ar Volkswagen dubulta sajūga transmisiju (DSG). Atkarībā no dzinēja griezes momenta tiek izmantota 6-pārnesumu vai 7-pārnesumu DSG transmisija. Tādēļ automobilī Golf ārkārtīgi efektīvā un ātrā DSG transmisija aizvieto klasisko automātisko pārnesumkārbu. Tieši cik efektīva var būt TSI dzinēja un DSG transmisijas apvienošana, demonstrē vidējais degvielas patēriņa rādītājs 1.4 TSI dzinējā ar 160 ZS jaudu un 7-pārnesumu DSG transmisiju: 6 litri (139 g/km CO2). Šis progresīvo tehnoloģiju duets aizvieto 2.0 FSI dzinēju ar 150 ZS un 6-pārnesumu automātisko transmisiju. Tā vidējais degvielas patēriņš ir 8,3 litri, tas ietaupa 2,3 litrus uz simts kilometriem jeb 28 procentus – progress tā vislabākajā formā.
 
Visi komentāri
 
260547. viesis 6.augusts 2008 12:58
0 0 Atbildēt

viss ir lieliski :) liidz kameer ieluukojies pricelistee :(

260551. viesis 6.augusts 2008 13:36
0 0 Atbildēt

Tas gan taisnība! Cenas neadekvātas, bet nu smuks maita :)

Kvatra

260553. viesis 6.augusts 2008 13:45
0 0 Atbildēt

Golfam, ko ražoja vēl pirms divdesmit gadiem ar automātisko kārbu benzīna patēriņš uz 100km pie 90km/h bija 6,4l, ar parasto kārbu 5,3...5,5l, tā ka šajā ziņā joprojām īpaša progresa nav.

260555. viesis 6.augusts 2008 14:22
0 0 Atbildēt

a neko - smukulis!:)

260564. viesis 6.augusts 2008 18:33
0 0 Atbildēt

P.S. PIRMS 20 gadiem Golfs ari bija divreiz vieglaks..........:):)

260567. viesis 6.augusts 2008 20:13
0 0 Atbildēt

es gan teiktu, ka neka tur jauna nav, vienkarsi padzilainats facelifting...

imo smukakie un formigakie no golfiem bijusi II un IV...

260571. viesis 6.augusts 2008 21:05
0 0 Atbildēt

DSG un TSI tiešām ir VW labs sasniegums.

260579. viesis 7.augusts 2008 10:08
0 0 Atbildēt

Nošāvuši greizi!

Tagad pieprasījums būs pēc auto, kuriem izpildās sekojošas prasības:

1. minimāls degvielas patēriņs

2. minimālas remonta/ uzturēšanas izmaksas

pārējie navaroti ir domāti izvirtuļiem

260580. viesis 7.augusts 2008 10:26
0 0 Atbildēt

Jau Golf V 2.0 TDI / ZS 170 6 pak. manualo ir atsauciigs un ekonomisks zaagjeetaajs. Iipashi neekonomeejot ar vienu baaku braucu 1000-1100 km. Braucot virs 120 km/h trokshnju liimenis salonaa vareeja buut zemaaks.

260584. viesis 7.augusts 2008 12:59
0 0 Atbildēt

Man patiik pie jaunaa Golf raksta pieliktaa vecaa VW busa bilde :D

260592. viesis 7.augusts 2008 16:15
0 0 Atbildēt

Kaut kā tie golfi paliek arvien lielāki un resnāki - teju visi sniegsies tikai 45 ls gada nodokļa listē. Mana krustmeita arī nupat nopirka jauno hečbeku ford fokus 1,6 bez īpašiem navarotiem - bet 45 ls nodoklī iekšā gan. Attiecībā uz golfu, uzskatu, ka optimālākais izmērs un vizuali glītākais bija golf2. Pēdējie jaunie jau tādi uzpūsti. Tad jau labāk par to naudu uzreiz pirkt kādu lielākas klases hečbeku.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nu nav jau viņš dusmīgs...

Krietni sen tas bija. Vēl pagājušajā gadsimtā, citur, ne Usmā, bet Ruduļu Jura aicināts par dižo ezeru rakstīt, nez kāpēc tieši šo rudens dienu uzreiz atcerējos. Lasīt vairāk

 

Līdz nākamā gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju 11

Līdz 2018.gada vidum Latvijā plānots uzstādīt 70 elektromobiļu uzlādes staciju, aģentūrai LETA pastāstīja Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) pārstāvis Rolands Rumba. Lasīt vairāk

 

Nav sliktākas markas pasaulē - klients publiski sadedzina “BMW” 7.sēriju (+ video; foto) 17

Sadedzināt, sadauzīt un iznīcināt - BMW niknākais ienaidnieks jau atkal rīko akciju, šoreiz pielaižot uguni 7.sērijas sedanam. Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 11

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti