Sacīkstes Pērnavā – «Kraba Race» (+ foto) 1

 
11.augusts 2008 11:14

Saule un stipras vēja brāzmas sagaidīja auto šosejas sportistus, lai vienotu cīņā par labu rezultātu – Kraba Race, kas norisinājās aizvadītajā nedēļas nogalē Pērnavā.

Pērnavas trase jo īpaši iecienīta ir auto šosejas līdzjutēju vidū, jo ir iespējams sekot līdzi savam favorītam visas trases garumā. Īpašs pārsteigums skatītājiem smagās automašīnas, kuras sagatavotas auto šosejai – šosezon šādu sacīkšu bolīdu ciņa vēl nebija vērojama.



Fotogaleriju skatieties šeit »»

SRT komandu šajās sacīkstēs pārstāvēja trīs sportisti Egons Lapiņš, Oskars Laivenieks – Super Production un Igor Grushelevskiy – Baltic Open. Piektdien norisinājās vienīgi treniņbraucieni, bet nepatīkams pārsteigums pārsteidz SRT komandu – Oskara Laivenieka sporta automašīnai rodas tehniskas problēmas ar ātrumkārbu, problēmas sagādā pārslēgšanās uz ceturto ātrumu ir skaidrs, ka ar šādu tehnisku defektu ciņa par labu rezultātu nav iespējama un tas nozīmē to, ka komandas mehāniķiem priekšā ir gara un darba pilna nakts, kuras laikā defekts ir jānovērš. Nakts vidū tiek piegādātas nepieciešamās detaļas un mehāniķi izcīna pirmo uzvaru pār laika trūkumu un miegu paspējot sagatavot auto!

Super Production

Sestdienas rīts abas SRT automašīnas gatavas aizvadīt treniņbraucienus un cīnīties par pēc iespējas augstākām starta pozīcijām. Kvalifikācijā Margus Pihlak uzrāda ātrāko apļa laiku, līdz ar to pirmā starta pozīcija otrā Egonam Lapiņam (SRT), trešā Oskaram Laiveniekam (SRT).

Pirmais brauciens Super Production klasei var sākties – Margus Pihlak ir nedaudz ātrāks, taču Egons Lapiņš neatlaidīgi kāpina tempu „minot uz papēžiem” igauņu braucējam, tomēr viņam neizdodas Pihlaku apsteigt, līdz ar to igauņu braucējs pirmais, aiz sevis atstājot abus SRT braucējus – Egons Lapiņš otrais, bet Oskars Laivenieks trešais. Pirmais brauciens tiek aizvadīts diezgan mierīgi, līdz ar to top skaidrs, ka izšķirošā cīņa starp Egonu un Margusu norisināsies otrajā braucienā.

Tiek dots starts otrajam braucienam un ir skaidrs, ka šis brauciens būs krietni savādāks – ciņa jau no pašiem pirmajiem metriem Egons mēģina apsteigt konkurentu, tas neizdodas, taču ātrums tiek kāpināts un spriedze palielinās gan trasē, gan arī trases malā. Trešajā aplī Egonam izdodas apsteigt konkurentu, bet atkal notiek līdera maiņa, stabilu trešo pozīciju ieņem Oskars Laivenieks. Desmitajā aplī Egonam izdodas atkārtoti apdzīt Margusu Pihlaku, teču Margus nepadodas – pēdējā aplī Margus cenšas atgūt līdera pozīciju un viņa vadītā automašīna saskaras ar Egona auto, kā rezultātā igauņu sportists paliek krietni lēnās, taču finiša karogs nav pietiekami tālu, lai otro vietu viņam laupītu Oskars Laivenieks. Abu līderu sadursmes rezultātā saskārās abu automašīnu riteņi - Igauņu sportista automašīnai tiek salauzts riteņa disks, līdz ar to riepa zaudē gaisu, taču Egonam paveicas un no riteņa diska tiek izlauzti tikai divi spieķi un riepa paliek neskarta. Otrajā braucienā un kopvērtējumā šajās sacīkstēs pirmo vietu ieņem Egons Lapiņš(SRT), otro – Marus Pihlak, bet trešo vietu Oskar Laivenieks(SRT).

Baltic Open

BMW 130 – tieši ar šādu sacīkšu automašīnu SRT komandu sajās sacīkstēs, Baltic Open klasē pārstāvēja Igor Grushelevskiy. Šim sportistam šīs bija otrās sacīkstes auto šosejā, taču iegūtā pieredze un gūtie iespaidi paliks atmiņā. Pirmais brauciens tika aizvadīts ļoti mierīgi, bet pārliecinoši un ar ievērojamu pārsvaru tika gūta uzvara pār otrās vietas ieguvēju klasē Rolandu Feodorovu, taču gluži tāpat kā Super production klasē spraigākā cīņa norisinājās otrajā braucienā. Otrā brauciena pirmajā aplī sadursmes rezultātā no trases izlido Igors(SRT), teču pēc mirkļa jau turpina sacīksti uzsākot pakaļ dzīšanos savam konkurentam Feodorovam un septītajā aplī viņš tiek panākts un uzvaras laurus plūc Igors Grushelevskiy.

Nacionālā klase

Skatīju visiecienītākā klase – Nacionālā klase arī šoreiz nelika vilties līdzjutējiem un izcilu cīņas sparu demonstrēja Uldis Timaks, kurš otrajā braucienā no pēdējās starta pozīcijas spēja izcīnīt pirmo vietu braucienā apsteidzot otrās vietas ieguvēju Vitāliju Kalmi ēdēja apļa pēdējā līkumā. Šajā sacīkstē pirmais Uldis Timaks, otrais Vitālijs Kalmi, bet trešais Didzis Pope.

Nākamās šosejas bolīdu cīņas norisināsies Rīgā, Biķernieku kompleksajā sporta bāzē 30.-31. augustā. Uz tikšanos Biķerniekos! 

www.srt.lv
 
Visi komentāri
 
260653. viesis 11.augusts 2008 18:12
0 0 Atbildēt

:-))))) Krievs bljaava uz peerkamo sievieti : "Rakom, b.l.j.a.d.j!!!!"

Japaanis bljaava uz peerkamo sievieti: " Kraba suka!!!!!!" :-)

Laikam japaanju sponsori saciikstei ... :-))))))))))

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti