«Saab 9-5» kļūst par «zvēru» 23

 
9.oktobris 2002 9:28

Tūninga ateljē "Hirsch" pastrādājuši pie "Saab 9-5 Aero" sedana. Pēc nelielas "iejaukšanās" dzinējā, izdevies palielināt tā jaudu par 22%, bet griezes momentu no 350Nm līdz 420Nm. Šim pašam sedanam izstrādāta arī īpaša aerodinamiskā pakete.

Tagad Hirsch tūnētā «Saab 9-5 Aero» jauda būs 305Zs, agrāko 250Zs vietā. Sedans ar manuālo kārbu sasniedz 100km/h ātrumu nieka 6,4 sekundēs. Auto maksimālais ātrums ierobežots - 250km/h. Hirsch apstrādājuši ne tikai dzinēju - nedaudz ir mainīta auto piekare un bremzes. Tas pazemināts par 10mm, kā arī uzstādītas Brembo bremzes. iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
42626. viesis 9.oktobris 2002 9:35
0 0 Atbildēt

Tas tik ir aparats!

42640. viesis 9.oktobris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

joh, kā gribētos ar tādu izbraukt!

42641. viesis 9.oktobris 2002 9:55
0 0 Atbildēt

Pateicoties E&S Auto bija iespeja pameginat 9-5 Aero ar automatisko karbu un standarta 250 Zs. Tas auto gaja lopa, neko labaku pat veleties nevareja, bet ja tagat jau ir pari par 300 Zs, tad pat iedomaties nevaru ka tas auto lido. Super!

42646. viesis 9.oktobris 2002 10:00
0 0 Atbildēt

Phe, vairāk nekā 300 lopi un ieskrienas līdz sotakam 6,4 sek.! Nav iespaidīgi. Mans vecais Audi jau 91.g. ar saviem 230 lopiem ieskrējās līdz sotakam 6 sek. Nothing personal!

42651. viesis 9.oktobris 2002 10:08
0 0 Atbildēt

Nu nekaads dizhais zveers jau nemaz nava... :(

42669. viesis 9.oktobris 2002 10:36
0 0 Atbildēt

Veerteet peec ieskrishanaas laika nav korekti. Saaba galvenaas priekshrociibas paraadaas pie normaaliem aatrumiem. Tur tam ir maz pretinieku. Nav korekti saliidzinaat arii karburatorniekus un vecaaka izlaiduma mashiinas. Taam benziina padevi nevada dators. Taa ieskrieshanaas tiek panaakta uz nesameeriiga benziina pateerinja reekjina, ko normaalaam mashiinaam vada elektronika. Taapeec vecaam mashinam ieskrieshanaas raadiitaajs biezhi vien ir stipri labaaks nekaa modernajaam. Taa arii ir vieniigaa priekshrociiba. Tas ir labi liidz tam momentam kameer nav jaadomaa par finanseem benziinam

42686. viesis 9.oktobris 2002 11:06
0 0 Atbildēt

Nu ja jaadomaa par finanseem benziinam, tad nevajag turbozveerus pirkt, bet gan 1.3 golfinju vai arii kaadu 1.6d...

42714. viesis 9.oktobris 2002 11:58
0 0 Atbildēt

SAAB nav ravejs, SAAB ir vilcejs !

42715. viesis 9.oktobris 2002 12:01
0 0 Atbildēt

Un ko tad vinsh vilx???

42716. viesis 9.oktobris 2002 12:03
0 0 Atbildēt

SAAb ir smuks no visām pusēm,izņemot priekšu. Cik tizla viņa bija, tik arī palikusi. Nepatīk un viss. Tā, nu tagad varat mani apdir*t...

42756. viesis 9.oktobris 2002 13:33
0 0 Atbildēt

Patikami paskatities.

42765. viesis 9.oktobris 2002 14:02
0 0 Atbildēt

Rakstā reāli nekas nav pateikts, piem. kas tad galu galā ir mainīts un cik tas papildus $$$ izmaksā?

Kad SAAB inženieri beidzot pakaļu darbībai pieslēgs, savādāk tiešām no tiem Swedish Horse Power nav nekāda megajēga

42790. viesis 9.oktobris 2002 15:39
0 0 Atbildēt

piekrītu Yukki, turklāt zem GM ir arī Subaru...

42793. viesis 9.oktobris 2002 15:46
0 0 Atbildēt

Priekshpiedzinjas auto ar 166Zs jau spolee paaraak daudz un nevajadziigi. Kas notiks ar 300Zs???? Laikam jau taapeec zemaak par 6,5sek liidz 100 km/h netiek, baaz kaut 400ZS - rati spolee, a tolka nekaada. Labums protams buutu posmaa no 100 liidz 230km/h. Bet kur Latvijaa kjersi kaifu taadaa aatrumaa??

-karavs-

42801. viesis 9.oktobris 2002 16:17
0 0 Atbildēt

42802. viesis 9.oktobris 2002 16:20
0 0 Atbildēt

Nekas tur nespole ir pretizslideshanas sistema un ari ja nav prieksh tam jau ir blive starp sturi un gazes pedali domata :)

Filings ir tieshi taja paatrinajuma kad Tevi kartigi iespiezh sedekli un Tu ar grutibam pastiep roku lai parslegtos luk ta.

Tadel dala lauzhu ari izvelas SAAB.

42816. viesis 9.oktobris 2002 17:27
0 0 Atbildēt

Labojums textā: Hirsch ir nevis zviedru, bet šveiciešu kantoris.

42827. viesis 9.oktobris 2002 18:42
0 0 Atbildēt

Galiigi juus sviestaa nogaajushi!

SAAB nav draga autinjsh!

Tas ir ljoti komfortabls un reizee stiliigs un sportisks sedans sapraatiigiem cilveekiem, kuri nemaksaa 5000 EUR par piemeeram uzrakstu MB 320E, kursh (arii '98 gads) iet stipri suudiigaak... un jau ar manu tagadeejo 2.3T '98 ar 230ZS es izkozhu lielaako dalju leciigo *** un ****. (pieraadiits liidz 100 7sec)

42850. viesis 10.oktobris 2002 8:46
0 0 Atbildēt

Viesis laikam tikai ar Opeļiem vien ir skrējies! :)

43098. viesis 10.oktobris 2002 21:49
0 0 Atbildēt

piekriitu visiem par to FWD. citaadi - forshs auto.

snow - ko var muldeet par to pretizsliideeshanas sisteemu. ok, spoleet ta nespolees, bet ieskreejiens ar elektroniku iejaukshanos ik pa briidim parasti ir leenaaks nekaa ja profesionaals cilveeks iemin taa lai autinjam visu laiku buutu tiira simtprocentu sakjere.

43328. viesis 12.oktobris 2002 20:44
0 0 Atbildēt

ta jau diezgan japieshaujas lai tadu jaudu palaistu nespolejot bet par to kas atrak ieskriesies ir stridigs jautajums :)

43641. viesis 15.oktobris 2002 12:29
0 0 Atbildēt

Kaifs, es ar tadu gribu:(((

48114. viesis 8.novembris 2002 13:22
0 0 Atbildēt

jiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti