Apdrošināšanas pakalpojumi uz Nomaksu 20

 
12.augusts 2008 11:49

Atbildot uz vispārējās inflācijas radīto cenu pieaugumu, kas skāris arī apdrošināšanas sfēru, un domājot par klientu ērtībām, BTA sadarbībā ar SIA “Mobile Credit Latvia”, sākot no 11.augusta, piedāvā iespēju iegādāties apdrošināšanas pakalpojumus uz nomaksu.

Gluži tāpat, kā jau ierasts Latvijā attiecībā uz jebkuru citu preci, no šodienas BTA klienti – fiziskas personas varēs iegādāties uz nomaksu arī OCTA, KASKO un citas apdrošināšanas polises, noformējot Polises aizdevuma līgumu. Tas nozīmē, ka jebkurā BTA klientu apkalpošanas birojā ikviens varēs noformēt jebkuru no BTA piedāvātajiem apdrošināšanas veidiem, apmaksu sadalot pa mēnešiem sev vēlamajā apdrošināšanas periodā. Tādā veidā klients uzreiz sāk baudīt apdrošināšanas aizsardzību, taču apmaksu veic pakāpeniski ik mēnesi, atlicinot naudu arī citām vajadzībām.

Iegādāties apdrošināšanu uz nomaksa ir īpaši izdevīgi uz ilgāku laika periodu, piemēram, uz gadu, jo aizdevuma procentu sadārdzinājums būs niecīgs, toties tā ir iespēja novērst inflācijas ietekmi uz cenu gada griezumā, jo noteiktais ikmēneša maksājums nemainīsies, lai cik lieli būtu inflācijas apmēri. 

BTA apdrošināšanas uz nomaksu nosacījumi arī paredz, ka ikmēneša maksājums nesadārdzināsies, ja arī polises darbības laikā būs iestājies apdrošināšanas gadījums un iesniegts apdrošināšanas atlīdzības pieteikums, piemēram, ja OCTA apdrošināšanas darbības laikā noticis ceļu satiksmes negadījums, izmaiņas bonus-malus klasē ietekmēs cenu tikai pēc polises darbības termiņa beigām.

Sadarbības ietvaros ar Mobile Credit Latvia BTA birojos būs iespēja saņemt arī patēriņa aizdevumu līdz 1000 latiem steidzamiem pirkumiem.

BTA cer, ka apdrošināšanas iegāde uz nomaksu, kā arī ātra un vienkārša iespēja saņemt naudas aizdevumu BTA apdrošināšanas birojos visā Latvijā, ļaus klientiem reāli ietaupīt gan laiku, gan naudu, kā arī aiztaupīs apgrūtinošas formalitātes. 
 
Visi komentāri
 
260685. viesis 12.augusts 2008 13:36
0 0 Atbildēt

kur sāls ????

Pieņemsim, polise X maksā 120 LVL gadā.

BTA sadala maksājumu 2, vai 4, vai kaut 12 daļās un viss - klients attiecīgi veic 2 līdz 12 maksājumus pa 10 Ls katru mēnesi, piemēram. Jā, BTA šo to zaudē uz administrēšanas izdevumiem... Bet vai saistoties ar "kreditoriem" ir kaut kāds baiss ieguvums ???

Ja tie paši 120 LVL tiek izlaisti caur kreditēšanas mašīnu, tie paliek kudiš dārgāki.......

Dīvains mārketings.......

260686. viesis 12.augusts 2008 14:00
0 0 Atbildēt

Varbūt samaksas termiņš par polisi iespējams 3 gadi :)

260688. viesis 12.augusts 2008 14:32
0 0 Atbildēt

vai varbūt termiņš līdz 25 gadiem ? :D :D :D :D :D

260689. viesis 12.augusts 2008 14:37
0 0 Atbildēt

2 DeaDMoroZZZ

Tā ir klientu piesaiste - piemēram, HB KASKO dalīto maksājumu bez pārmaksas piedāvā jau ilgu laiku. Ne visi cilvēki var atļauties KASKO uzreiz, bet ja to sadala 12 daļās, tad viss kārtībā. Vienīgi BTA vēl uzliek nelielu uzcenojumu :)

260690. viesis 12.augusts 2008 14:42
0 0 Atbildēt

260689. viesis 12.08.2008 14:37

viesi, bet kur fiška ??? nu tak uzliec kādu gribi to maksājumu un graizi kaut 365 daļās, bet nafig te vajadzīgs kaut kāds starpnieks, šajā gadījumā - "kredītiestāde" ? kāds BTA no tā labums ? samazinās administrēšana izdevumi ? lielāka garantija ka klienta piesaiste būs ciešāka, nekā gadījumā, ja dalīto maksājumu piedāvātu pats BTA ?

dīvains tas BTA pēdējā laikā ar savām "akcijām"... bet vismaz PR ir nodrošināts :D :D :D

260693. viesis 12.augusts 2008 15:43
0 0 Atbildēt

2 DeaDMoroZZZ

BTA droši vien baidās no kritiskās situācijas LV un nemaksātājiem... bet par to ka viņu akcijas ir dīvainas tas gan... arī par šo droši vien pēc 2 nedēļām paziņos, ka tagad viss notiks bez starpniekiem :D :D :D

260694. viesis 12.augusts 2008 15:50
0 0 Atbildēt

Iemesls ir pavisam vienkāršs - Agrāk BTA piedāvāja dalītos makšajumus, līgumā minot punktu, ka līgums tiek lauzts, ja tiek nokavēts kārtējais maksājuma datums. Vienīgi BTA bija nelāgs niķis apmēram 2 mēnešus pēc KASKO beigām zvanīt/rakstīt vēstules cilvēkiem, kas, piemēram, bija samaksājuši tikai pirmo maksājumu ( ko parādīt bankai piemēram), un draudēt ar parādnieku reģistru/tiesu izpildītājiem.

Sākās visai liela brēka par mēģinājumu iekasēt naudu un soda procentus par neesošu pakalpojumu - respektīvi - apdrošināšana nav spēkā, nokavējot kaut vienu dienu...

tad nu laikam tagad, lai rokas pašiem tīras, formēsies līzings, kurš arī varēs cīnīties ar nemaksātājiem :)))

260697. viesis 12.augusts 2008 17:05
0 0 Atbildēt

dedmarozz nu tu tak biznesā esi pilnīgs auns :D

šajā gadijumā bizness ir praktiski ideāls jo ir apmierinātas visas 3 puses tobišs bta konkrēti palielina klientu skaitu un nejau par skaistām acīm sadarbojas ar credit 24...., credit24 tieši tāpat kā bta nenormāli palielina klientu skaitu un līdžarto ienākumus, un visbeidzot klients iegūst iespēju maksāt pa daļām tā jau par vienu no viss lētākajām octa polisēm.

bet nu protams credit24 līguma noteikumi ir samērā drastiski, piem ja 5 d nokavē maksājumu tev atsūta ŗēķinu pa kādi 10 ls, līgumu lauzt nevari kautvai auto esi pārdevis vai citādi iznīcinājis :D utt...

260698. viesis 12.augusts 2008 17:59
0 0 Atbildēt

es gan bta sauktu par vienu no dārgākajām kompānijām tieši octa polisēm :D

260699. viesis 12.augusts 2008 18:30
0 0 Atbildēt

rupucis nu tad ievadi savus auto datus te:eagents.lv/

un salīdzini ar bta te : www.e-polise.lv/epolicy/eocta...ce.aspx?lng=LV

nu un pēctam pakomentē man piemēram abiem auto vienam bm6 otram bm8 sanāca octa par vismaz 10 ls zemāka nekā to piedāvā lētākais no e-agenta piejamiem brokeriem

260700. viesis 12.augusts 2008 19:12
0 0 Atbildēt

260697. viesis 12.08.2008 17:05

klausies, tu, doktor ekonomičeskih nauk, tu te mani nedakteree ar pastulbiem tekstiem , veiksmīgais uzņēmējs :D :D :D

kurā dīīrsas galā bta tādā veidā drausmīgi palielina klientu skaitu ??? tu domā ko runā ??? īstermiņa - jā, varbūt, daļa santīmsipēju uzķersies, bet tas būs tikai īstermiņā, jo pastāv vēl vismaz 4-5 citi tirgus spēlētāji, no kuriem vismaz 2-3 ir vienā svara kategorijā ar bta, tas pirmkārt. Otrkārt, bta ir līderis tikai salīdzinoši šaurā apdrošināšanas tirgus segmentā, lai arī naudas ziņā tas ienes lauvas tiesu apgrozījumā, tomēr, labu klientu skaitu šāda akcija būtiski vairot nevar. Treškārt, vidusmēra pircējs, lai arī kāds santīmsipējs viņš būtu, tomēr skatīsies gan uz produkta gala cenu, gan uz saturu. Ceturtkārt - izņemot OCTA un nedaudz KASKO, pārējie apdrošināšanas produkti ir pārsvarā korporatīvā klienta prioritāte, bet attiecībā uz korporatīvo klientu jebkurš normāls apdrošinātājs raugās pietiekami elastīgi, īpaši jau šī brīža "krīzes " laikmetā... Tā kā globāli man bta akcija nav izprotama sava'dāk, kā tikai kārtējais PR gājiens un paļaušanos uz to, ka mērķa auditorija būs kaut kādi pilnīgi pajoliņi, kuri uzķērsies uz dažiem saukļiem.... Normāls klients no sava apdrošinātāja bez visādiem maksāšanas starpniekiem var panākt sev visai elastīgus un pieņemamus nosacījumus. Piedevām, no apdrošinātāja viedokļa raugoties, normāls klients ir pirmkārt lojāls un rentabls, nevis tikai cenas orientēts, tātad, sanāk, ka bta potenciālā mērķa auditorija ir nerentabli, nelojāli un nestabili klienti, kuru noteicošais vadmotīvs ir cena ??? nu veiksmīgu biznesu, tādā gadījumā :D :D :D ja bta taisās godprātīgi izmaksāt atlīdzības, tad ar savu akciju viņi tikai rok sev bedri, piesaistot īpaši "labus" un "rentablus" klientus, no kuriem viegli atsakās pārējie apdrošinātāji .................................. :D :D :D

260701. viesis 12.augusts 2008 20:05
0 0 Atbildēt

dedmaroz nu psc tu laikam no mēnes nokritis :D:D:D rentabli stabili lojāli klienti...blalal cena popig...blalal mož kauko esi dzirdējis par ekonomiku..inflāciju..daudziem bankrotiem..maksātnespējām?

pilnīgi loģiski ka šajā ekonomiskajā krīzē vismaz 70% klientu ir svarīga cena

drīzāk jau pēc tava pastulbā teksta var spriest ka pasaule griežas tik ap tevi :D:D:D

260702. viesis 12.augusts 2008 20:20
0 0 Atbildēt

260701. viesis 12.08.2008 20:05

tu, burlak, nakamreiz vismaz paraksties ar savu niku :D :D :D

umņik :D :D :D

ja es butu apdrošinātājs - man pirmkārt rūpētu RENTABLS un peļņu nesošs klietnu "portfelis", nevis kaudze zaudējumus nesošo lūzeru, kuri pie citiem apdrošinātājiem nevar izspiest sev labus nosacījumus :D :D :D

260704. viesis 12.augusts 2008 22:46
0 0 Atbildēt

kā var klients nest zaudējumus bta ja viņu (klientu) kreditē cita iestāde? šajā gadijumā bta ir galvenais lai pie viņiem apdrošinās a tas vai klients pēctam norēķinās ar creditoru viņiem ir pilnīgi pofik :D

ā un Latvija ir nenormāla megapole kur ir miljoniem iedzīvotāju tā ka var sijāt rentablos un nerentablos?:D:D:D

un es nesaprotu tu lielies ar to ka piem savam autoparkam vari pie kāda apdrošinātāja IZSPIEST labākus nosacijumus:D:D:D , vot šajā gadijumā brokeris tieši tevi uzskata par looseri:D bet nu tā jau ir viens otram ar smaidu ielien dibonā un visi ir laimīgi :D:D:D

čau viss apnika:D

260705. viesis 12.augusts 2008 23:03
0 0 Atbildēt

260704. viesis 12.08.2008 22:46

sēdies, 2 :D

rentablu un labu klientu - gan fiz. gan jur. personu, normāls apdrošinātājs vienmēr apčubinās un neļaus tam tā vienkārši skriet pakaļ visādām drazainām akcijām :D :D :D

bet perspektīvā nerentablais, lasi - tāds kurš nes un/vai nesīs apdrošinātājam tikai prognozējamos zaudējumus (izmaksas tobiš), tāds lai pats iet pirkt polisi kaut uz "saulīti" un kredītu prēmijas nomaksai ņem BIGā :D :D :D

kā viedojas statistika, kā tiek veikta analīze un pētījumi, kā tiek stādītas prognozes - to tev laikam nevajag stāstīt, esi tak ar doktora grādu :D :D :D

bet nu, ko nu tev vēl stāstīt par tādām lietām kā "risk ratio", peļņa, kobinētā attiecība utml, ja tu mums esi ar doktora grādu ekonomikā un piedevām - apdrošināšanas guru :D :D :D :D

a es tik tā, kā sīks klients no malas - pasviedu savu subjektīvo komentāru :D :D :D

260706. viesis 13.augusts 2008 9:39
0 0 Atbildēt

Viesi - 260689. Kur Tu rāvi, ka Hansa piedāvā 12 maksājumus BEZ UZCENOJUMA??? Pagājušajā gadā caur Hansa Līzings paņēmu jaunu autiņu. Iekritu arī uz vilinājumu par KASKO 12 maksājumos. Pēc gada atnāca no tiem pašiem Hansa Brokeriem rēķins par jauno polisi, kas tajā pašā kompānijā (starp citu, arī BTA) ar tiem pašiem nosacījumiem bija kļuvusi par latiem 15 dārgāka. Bet mašīnas vērtība par kādiem 20% tad nokritās. Čoms ieteica citu brokeri, kurš man BTA uz tiem pašiem nosacījumiem nez kāpēc dabūja par 130 latiem lētāk, nekā minētie Hansa Brokeri.

260707. viesis 13.augusts 2008 9:48
0 0 Atbildēt

Kā tad. Uz OCTA BTA ir riktīgi dārgais gals, var salīdzināt www.iizi.lv Kaut kā jau viņiem tas produktiņš ir jānotirgo.

260710. viesis 13.augusts 2008 10:59
0 0 Atbildēt

salabojiet savu RSS barotni ...citādāk atrakstīšos

z.b. jau ...regulāri "Horoskopi" rādās kā jaunākais raksts

260711. viesis 13.augusts 2008 12:40
0 0 Atbildēt

260707. viesis 13.08.2008 09:48

Kā tad. Uz OCTA BTA ir riktīgi dārgais gals, var salīdzināt www.iizi.lv Kaut kā jau viņiem tas produktiņš ir jānotirgo.

tur piedāvā tikai šos brokerus BTA tur nav!

Balta BAN Baltikums Balva ERGO IF Gjensidige

bta ir te: www.e-polise.lv/epolicy/eocta...ce.aspx?lng=LV

286550. viesis 3.augusts 2012 11:15
0 0 Atbildēt

Jauns KASKO kalkulators www.salidzini.lv/kasko

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Iesaka eksperts: no kā jāuzmanās autovadītājiem pavasarī? 1

Varētu šķist, ka pavasarī, kad nokusis sniegs un kļuvis gaišāks, par ceļu satiksmes drošību var raizēties mazāk. Taču arī pavasarī ir vairāki būtiski faktori, kas jāņem vērā, lai droši un bez raizēm nokļūtu iecerētajā galapunktā, tāpēc Swedbank kopā ar Drošas Braukšanas Skolas direktoru Jāni Vanku sagatavojis padomus, kam jāpievērš īpaša uzmanība, pārvietojoties ar auto pavasarī. Lasīt vairāk

 

Frānsisa Skota Kī tilts pēc avārijas - postījumu apmērs (+ VIDEO) 16

Vakar pēc kravas kuģa DALI ietriekšanās sagruva Frānsisa Skota Kī tilts ASV ostas pilsētā Baltimorā. Drona lidojums ļauj novērtēt katastrofas apmērus, sagrauto tiltu un cietušo kuģi. Lasīt vairāk

 

KEM plāno paplašināt atbalsta programmu elektroauto un hibrīdauto iegādei 18

Klimata un enerģētikas ministrija (KEM) plāno paplašināt atbalsta programmu iedzīvotājiem elektroauto un hibrīdauto iegādei, aģentūru LETA informēja KEM pārstāvji. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti