Drīz sāks būvēt gājēju pārvadu pār Kārļa Ulmaņa gatvi 14

 
13.augusts 2008 11:12

Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komiteja no mērķdotācijas pašvaldības autoceļiem un ielām nesadalītās daļas piešķīra papildu finansējumu 839 latu apmērā gājēju pārvada pār Kārļa Ulmaņa gatvi pie Beberbeķu ielas būvniecībai.

Šā objekta būvniecībai iepriekš piešķirti 646 249 lati. Ir izstrādāts gājēju pārvada būvprojekts un noslēgusies iepirkuma procedūra par tiesībām veikt minētā pārvada būvniecību. Iepirkuma procedūras rezultātā gājēju pārvada būvniecības izmaksas ir noteiktas 647 088 apmērā.

Objekta būvniecību plānots sākt septembrī, un labvēlīgu laika apstākļu gadījumā gājēji šo pārvadu varēs izmantot jau šogad.

Šobrīd pie Kārļa Ulmaņa gatves un Beberbeķu ielas krustojuma gājējiem nav iespējams droši šķērsot Kārļa Ulmaņa gatvi. Šajā vietā regulāri tiek apdraudēta ielu šķērsojošo gājēju drošība un rodas avārijas situācijas. Satiksmes departaments par to ir saņēmis daudzas vietējo iedzīvotāju sūdzības.
 
Visi komentāri
 
260713. viesis 13.augusts 2008 14:12
0 1 Atbildēt

Kā tantuki ļepatoja pāri Ulmaņa gatvei, tā arī ļepatos - 1pārvads jau ir, bet 200 metrus līdz tam noiet daudzi tāpat nevar...

Toties būs, kur uzstādīt fotoradarus ;)

260715. viesis 13.augusts 2008 15:10
1 0 Atbildēt

Es iebilstu, Jums, tomc! No gājēju tilta pie Skay veikala līdz Beberbeķu ielas topošajam tiltam ir nevis 200 metru, kā Jūs sakāt, bet divi kilometri un astoņsimt metru, tātad,gandrīz vai trīs kilometri, ko tantukiem ļepatot, lai varētu normāli, bez dzīvības riska pāriet pāri Ulmaņa gatvei. Tāpēc, ja rakstāt kādu publisku komentāru, tad iepazīstieties ar lietas būtību un ieskatieties pilsētas kartē.

260716. viesis 13.augusts 2008 16:21
0 1 Atbildēt

Neiet runa par to, ka gājēju pārvads nebūtu vajadzīgs un/vai lietderīgs (saprātīgāk, nekā Satdep atkratīšanās ar autobusa maršruta ieviešanu ;)), bet par to, ka 200 m no, nu jau ESOŠĀ gājēju pārvada, ir redzēti cilvēki esjam pāri Ulmaņa gatvei. Principā - ir jau saprotami - 200 +200 m ir gandrīz puskilometrs... Bet negribētos kādu nobraukt tikai tāpēc, ka šim cilvēkam ir slinkums noiet puskilometru.

260717. viesis 13.augusts 2008 16:56
0 0 Atbildēt

tomc:

Bet negribētos kādu nobraukt tikai tāpēc, ka šim cilvēkam ir slinkums noiet puskilometru.

tu laikam uzskati ka vienīgais cilvēks kas uz pasaules kautkur steidzās esi tu :D varbūt vienk tev tos nepilnus 400m ar auto nobraukt teiksim uz 50km/h un tad mierīgi varēsi nobremzēt ja nu kāds tantuks streipuļo pāri :D

260720. viesis 13.augusts 2008 17:17
0 0 Atbildēt

Uz Ulmaņa g. pretī Maksimai arī vajadzētu pārvadu vai tuneli .

260721. viesis 13.augusts 2008 17:24
0 0 Atbildēt

Ja būtu zīme - brauktu uz 50. Bet tas ir politiski nepopulārs lēmums - tādus LV pieņem ļooti nelabprāt ;)

Turklāt - zīmes "uzmanīgi, neapzinīgi gājēji" vai kaut vai "!" tur nav. Tāpat, kā man, kas tur ikdienā nebrauc, nav info, kur gājēji visbiežāk ļepato pāri. Turklāt - es uzmanos, bet pilsonis no DE to uztvers kā slēgtu autostrādi, un par gājēju potenciālo esamību uz ceļa iedomāsies tikai tad, kad gājējam būs par vēlu.

260731. viesis 13.augusts 2008 22:21
0 0 Atbildēt

vajag pa vidu sētu, kurai pieslēgts augstspriegums

260733. viesis 14.augusts 2008 7:11
0 0 Atbildēt

Vācijā par trīsjoslu bāņa šķērsošanu ir TIK LIELS SODS, ka tantukam, lai vai kāda steidzamība, pat prātā neienāktu šķērsot bāni neatļautā vietā, kaut 2 kilometri jāiet līdz tunelim vai gājēju estakādei...

260738. viesis 14.augusts 2008 10:59
0 0 Atbildēt

Vispār man jautājums - kādēļ pie mums būvē pārvadus, nevis tuneļus? Varbūt ļoti maldos, bet, manuprāt, pārvads ir krietni dārgāks un gājējiem neērtāks - jākapj augšā un lejā augstums, kas nepieciešams lai zem tā izbrauktu visi lielie transportlīdzekļi. Tajā pat laikā gājēju tunelim pietiktu ar 2,5m.

260741. viesis 14.augusts 2008 11:48
0 0 Atbildēt

Nekā - tunelis ~ tikpat, ja NAV jāpārliek inženiertīkli. A Ulmaņa gatvē neatceros - vidēja vai augsta spiediena gāzes vadam vajadzētu būt, par elektrību, sakaru tīkliem un lietusūdens kanalizāciju nerunājot... Bet psiholoģiski esot vieglāk noiet tunelī - tur tev taisnība ;)

260763. viesis 15.augusts 2008 12:38
0 0 Atbildēt

Man arī šķiet, ka tunelim 2,5 metru dziļam, vajadzētu būt krietni lētākam nekā gaisa pārvadam. Bet, tur atkal vairāk problemas ar elektrību, bomžiem, bandjugām. Bet kaut kas jābūvē ir, jo tantuki jūrmaleni turpina forsēt daudz un bieži.

260769. viesis 15.augusts 2008 13:10
0 0 Atbildēt

>Seene

Tuneļos arī jākāpj augšā un lejā, tikai apgrieztā secībā :D

260776. viesis 15.augusts 2008 13:51
0 0 Atbildēt

Krievu presē lasīju, ka dažās mazpilsētās, kas atrtodas blakus maģistrālēm, individuali uzņēmēji esot izveidojuši trosu pārvadus, kur divvietīgs krēsla tipa pacēlājs pa trosi vizina cilvēkus pāri 8 joslu šosejai. Vispār - lēta un neslikta ideja.

261853. viesis 19.septembris 2008 2:09
0 0 Atbildēt

Interesanti būtu redzēt mani, 100 kilogrammīgu tantuku ar 28 collīgu divriteni klēpī sēžam krēsla tipa pacēlājā un mierīgi braucam pa gaisu pāri 8 joslu šosejai.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti