Jaunais Audi RS6 - izcils sporta sedans no quattro GmbH 11

14.augusts 2008 9:13

580 Zs jauda un 650 ņūtonmetru liels griezes moments - ar biturbo V10 dzinēju un pastāvīgo četru riteņu piedziņu quattro Audi RS6 ir automobilis, kam nav konkurentu.

quattro GmbH pēc RS6 Avant tagad prezentē sedanu. Pateicoties izcilai veiktspējai un dinamikai, tas ierindojas supersporta auto klasē, taču tam piemīt lieliem biznesa limuzīniem raksturīgā ikdienas pielietojamība.



Jaunā Audi RS6 dzinējs ir augsto tehnoloģiju mākslas darbs. 4991 kubikcentimetru V10 apvieno veiksmīgās Audi tehnoloģijas no autosporta - FSI tiešo iesmidzināšanu, sausā kartera eļļošanas sistēmu un divas turbīnas. Ar spiedienu līdz pat 1,6 bāriem tās nodrošina varenu, vienmērīgu spēka plūsmu un nesalīdzināmu jaudas raksturlīkni: maksimālais 650 Nm griezes moments ir pieejams no 1500 līdz 6250 apgriezieniem minūtē - gandrīz visā apgriezienu diapazonā. Maksimālā jauda (580 ZS) tiek atbrīvota starp 6250 apgr/min un maksimālajiem apgriezieniem, 6700 apgr./min.



Ar jaudas un svara attiecību 3,4 kilogrami uz zirgspēku Audi RS6 braukšanas raksturīpašības ir tādas, kā supersporta auto. Tas no 0 līdz 100 km/h paātrinās 4,5 sekundēs; elektroniski ierobežotais maksimālais ātrums no 250 km/h var tikt palielināts līdz 280 km/h. Desmit cilindri uz akseleratora pedāļa izmaiņām reaģē ātri un precīzi, kā arī paātrinoties rada iespaidīgu skaņu.



Dzinēja jauda nonāk sešpakāpju tiptronic pārnesumu kārbā, kas pieder jaunajai un dinamiskajai Audi automātisko pārnesumkārbu paaudzei. Tās reakcijas laiks ir nokrities uz sekundes desmitdaļu, pārslēgšanas laiks salīdzinājumā ar citos modeļos pielietotām pārnesumkārbām ir samazināts divkārši. Pārnesumus vadītājs var kontrolēt arī manuāli - ar ātrumpārslēgu viduskonsolē vai ar pārnesuma pārslēgšanas lāpstiņām pie stūres. Tālāk jauda nonāk īpaši sportiskā quattro pilnpiedziņas sistēmā ar lielāku jaudas dalījumu aizmugurējam tiltam.



Moderno tehnoloģiju klāsts Audi RS6 piekarē garantē aizraujošu braukšanu. Pie priekšējās ass stūrēšanu nodrošina četras vieglas alumīnija sviras, kuru elastokinemātika tika izvēlēta īpaši sportiska. No braukšanas ātruma atkarīgā servotronic raksturlīknes ir izstrādātas pilnībā no jauna. Stūrēšanas pārnesuma attiecība ir konstanta 12,5:1. Arī aizmugurējās piekares kinemātika ir uzlabota.

Amortizācijas sistēmā inženieri ir izmantojuši ekskluzīvas tehnoloģijas: Dynamic Ride Control (DRC) ar hidrauliski pa diagonāli savienotiem amortizatoriem samazina šķērsvirziena un garenvirziena svārstības mehāniskā veidā. Līkumos eļļa plūst uz ārējā priekšējā riteņa amortizatoru, kas nodrošina cietāku atbalstu un samazina virsbūves sasvēršanos. Ja apvienots ar sporta piekari plus, DRC piedāvā caur MMI regulējamu trīspakāpju amortizatoru konfigurāciju - sport, dynamic un comfort.

Arī elektroniskā stabilitātes sistēma ESP atļauj maksimālu braukšanas prieku, nekompromitējot drošību. Tās salīdzinoši vēlā iejaukšanās veicina dinamisku braukšanas stilu un to ir iespējams pārslēgt uz sporta režīmu vai atslēgt pavisam.

Jaunais Audi RS6 ripo uz 19 collu vieglmetāla diskiem ar 255/40 formāta riepām. Priekšpusē melnie un ar RS emblēmām dekorētie sešu virzuļu fiksētie bremžu suporti aptver 390 mm lielos bremžu diskus. Aizmugurējo bremžu disku diametrs ir 365 mm. Aizmugurējās bremzes ir viena virzuļa suporti. Tērauda bremžu diski ir perforēti un aprīkoti ar lieliem dzesēšanas kanāliem, kas uzlabo veiktspēju un samazina svaru.

Kā opciju iespējams iegādāties 20 collu riteņus 9,5J x 20, kas atļauj izmantot keramisko bremžu sistēmu. 420 mm lielie priekšējie un 356 mm aizmugurējie diski kopumā sver 12,2 kilogramus mazāk nekā tērauda diski. Bremžu suportus rotā antracīta lakojums un uzraksts "Audi ceramic".

Arī 4,93 metrus garajā RS6 virsbūvē atrodamas vairākas iezīmes, kas jau no pirmā acu skatiena liek saprast, ka tas pieder dinamiskam augstākās klases auto - vienrāmja radiatora režģis, gaisa uztvērēji, ar xenon plus, adaptive light un īpašām RS6 dienasgaitas LED gaismām aprīkoti priekšējie lukturi, palielināti spārni un riteņu arkas, aizmugurējais difuzors, bagāžas nodalījuma vākā iekļautais spoileris un divi lieli, ovāli izpūtēju uzgaļi.

Kā visi Audi RS modeļi, kas izstrādāti un konstruēti quattro GmbH sadarbībā ar AUDI AG, RS6 ir spēka, elegances, ekskluzivitātes un perfekcijas iemiesojums. Interjerā atrodami tādi augstākās klases materiāli kā oglekļa šķiedra, alumīnijs, klavierlaka, āda un Alcantara, kas izstrādāti ierastajā Audi kvalitātē.

Izteikti profilētie sportiskie sēdekļi sniedz optimālu atbalstu un drošu noturību. Elektriski regulējamie sēdekļi ir apvilkti ar Silk Nappa ādu un pieejami arī ādas/Alcantara un Valcona ādas izpildījumā. Vēl sportiskākam uzsvaram papildus aprīkojumā pieejami arī sporta sēdekļi. Bāzes aprīkojums sevī ietver divu zonu komforta klimatkontroli plus, parkošanās asistentu priekšpusē un aizmugurē, apakšpusē nošķeltu RS ādas multifunkciju sporta stūri un Bose surround sound sistēmu. Turbīnu spiediena rādītāji pilnveido vadītāja informācijas sistēmu.

Arī papildaprīkojumā pārstāvētas augstākās tehnoloģijas: Audi lane assist atvieglo joslas ieturēšanu, adaptive cruise control nodrošina konstantu attālumu no priekšā braucošā un Audi side assist palīdz vadītājam mainīt joslas. Audi Bluetooth autotelefons perfekti piesaista vadītāja mobilo tālruni. Tas ir iekļauts standarta MMI sistēmā, kas Audi RS6 sastopama tās jaunākajā versijā.

Audi RS6 tirgū parādīsies oktobra vidū.

Bāzes cena Vācija, ieskaitot PVN, ir 105500 EUR.
 
Visi komentāri
 
260736. viesis 14.augusts 2008 10:21
0 0 Atbildēt

3,4 kilogrami uz zirgspēku protams ir laba lieta, bet ko tās divas tonnas līkumā dara?

Kāpēc stūre nav apaļa? Lai resno vēderu varētu sportiski pabāzt apakša? :D

260737. viesis 14.augusts 2008 10:53
0 0 Atbildēt

Ideāls! Žēl, ka sapnis...

260739. viesis 14.augusts 2008 11:23
0 0 Atbildēt

to kktk

kaa ko dara, līkumu vienkārshi un aatri izbrauc :)

260744. viesis 14.augusts 2008 13:25
0 0 Atbildēt

PN...tev atliek tikai nolaizīt siekalas un iekāpt savā renaultā un braukt pēc pētersīļiem.

260746. viesis 14.augusts 2008 15:37
0 0 Atbildēt

Vidēja līmeņa WRC, F1? Varbūt vēl kādu reaktīvo iznīcinātāju vai kosmisko zondi pielīdzināsi?

260749. viesis 14.augusts 2008 19:31
0 0 Atbildēt

tev labi ja ir ielas auto... :D bet šiii ir supersporta klase.

260750. viesis 14.augusts 2008 20:08
0 0 Atbildēt

BMW KAARTEEJO REIZI VAR NOKAUNEETIES :D

260751. viesis 14.augusts 2008 22:56
0 0 Atbildēt

būs jānoprovē :D:D:D:D

260753. viesis 15.augusts 2008 8:49
0 0 Atbildēt

Arkas :)))

260754. viesis 15.augusts 2008 8:51
0 0 Atbildēt

supersporta auto klase? Tālāk nemaz var nelasīt

260755. viesis 15.augusts 2008 8:54
0 0 Atbildēt

Palasīju vēl nedaudz. OMG kādas pērles :) Kādēļ jāsačakarē normāls auto ar tādu rakstu?

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Tas nekas, ka nefinišēja - Dakāras rallija Lada Niva pārdos par 55 000 – 84 000 eiro (+ FOTO) 5

Sotheby’s izsolē Londonā tiks piedāvāts apvidus auto Lada Niva, kas piedalījies 1979.gada Dakāras rallijreidā. Lasīt vairāk

 

Subaru iznīcinās gandrīz 300 jaunu Ascent krosoveru 8

Japānas autobūves kompānija Subaru paziņo, ka iznīcinās 293 jaunus Ascent krosoverus, kuriem atklāts nopietns defekts virsbūves metinājuma šuvēs. Lasīt vairāk

 

Ģimene 54 gadus glabā pašu pirmo Ford Mustang, tagad tas maksā 100 reizes dārgāk (+ FOTO) 8

ASV atrasts pats pirmais Ford Mustang sērijveida eksemplārs, kas pārdots 1964.gada 15.aprīlī. Lasīt vairāk

 

Kādēļ gaidīt rindā, ja ir labā josla! (+ VIDEO) 9

Škoda vadītājs negaida rindā - viņš apbrauc noteikumu ievērotājus pa labo pusi un veic kreiso pagriezienu "no aizsega" Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti