Atklāj Augusta Deglava ielas jaunu posmu ar rotācijas apli 4

 
26.augusts 2008 10:54

Vakar Rīgas mērs Jānis Birks un Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs atklāja jaunizbūvēto Augusta Deglava ielas turpinājumu no Baltinavas ielas līdz Lubānas ielai ar rotācijas apli. Jaunais satiksmes infrastruktūras objekts ir nodots ekspluatācijā.

Ielas rekonstrukcija veikta ar mērķi paaugstināt satiksmes drošību un uzlabot maģistrālās satiksmes plūsmu pa Augusta Deglava ielu un tās pieslēgumu Lubānas ielai. Ielas rekonstrukcija tika veikta ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu. (Attēlā no kreisās puses redzams SIA "Binders" rīkotājdirektors Aigars Sēja, RD Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods, Rīgas mērs Jānis Birks.)

Iepazīstoties ar paveiktajiem būvdarbiem, Jānis Birks, Andrejs Požarnovs un būvdarbu veicēja SIA „Binders” rīkotājdirektors Aigars Sēja parakstīja kopīgu Labas sadarbības apliecinājumu par abpusēji profesionālu sadarbību un kvalitatīvi veiktu darbu. Rīgas mērs būvniekiem uzdāvināja pirms piecdesmit gadiem izdotus Augusta Deglava grāmatas „Rīga” sējumus, norādot, ka „šīs ielas izbūve ir ne tikai nozīmīga pilsētas satiksmes infrastruktūras uzlabošanai, bet tā ir arī simboliska vērtība, jo  iela nosaukta latviešu literatūras klasiķa Augusta Deglava vārdā, kuram augusts ir jubilejas mēnesis.” Svukārt SIA „Binders” rīkotājdirektors Rīgas domes pārstāvjiem par piemiņu uzdāvināja jaunizbūvētās Augusta Deglava ielas asfaltbetona seguma paraugus.



„Līdz šim Augusta Deglava iela, nedz tās pieslēgums Lubānas ielai nebija piemērots maģistrālai satiksmes plūsmai. Iela bija pārāk šaura, un autovadītājiem bija ļoti problemātiski no Augusta Deglava ielas iekļauties satiksmes plūsmā pa Lubānas ielu. Augusta Deglava rekonstrukcijas darbu rezultātā pa jaunu trasi ir izbūvēts Augusta Deglava ielas turpinājums no Baltinavas ielas, gar Dreiliņu mikromasīvu līdz Kaivas ielai. Lai autovadītāji varētu ērti nokļūt gan uz Lubānas ielu, gan uz Kaivas ielu, ir izbūvēts arī jauns rotācijas aplis ar pieslēgumiem Augusta Deglava ielai, Lubānas ielai un Kaivas ielai.  Tāpat ir paplašināta Lubānas iela no rotācijas apļa līdz pilsētas robežai, izbūvēta lietus ūdens kanalizācijas sistēma, jauns ielas apgaismojums, ierīkotas četras jaunas labiekārtotas sabiedriskā transporta pieturvietas, kā arī Augusta Deglava ielā ir izbūvēts no gājēju ietves un brauktuves atdalīts veloceliņš,” stāstīja Rīgas domes Satiksmes departamenta direktors Edgars Strods.

E. Strods informēja, ka šogad Augusta Deglava ielā pie Baltinavas ielas vēl papildus tiks būvēta arī ar luksoforiem regulējama gājēju pāreja. Savukārt, lai autovadītājiem būtu iespēja daudz ērtāk nekā līdz šim apbraukt pilsētas centru un no Augusta Deglava ielas pa Juglas ielu nokļūt līdz pat Brīvības gatvei, tuvāko gadu laikā ir paredzēts izbūvēt arī jaunu Juglas ielas turpinājumu. Tā rezultātā Juglas iela būs izbūvēta par maģistrālu ielu, kas savienos jauno rotācijas apli ar Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojumu.

2005.gadā par pašvaldības finansējumu tika veikta Augusta Deglava ielas rekonstrukcija posmā no Andreja Saharova ielas līdz Baltinavas ielai, kad tika gan paplašināta ielas brauktuve, uzstādīts jauns apgaismojums, izbūvēts jauns ūdensvads un lietus ūdens kanalizācija, izbūvēti jauni luksoforu objekti ar regulējamām gājēju pārejām, jaunas gājēju ietves un veloceliņš. Tāpat no jauna tika ierīkots arī zāliens un jaunas, labiekārtotas sabiedriskā transporta pieturvietas. Šogad, pabeidzot atlikušā ielas turpinājuma rekonstrukciju, Augusta Deglava kādreizējās šaurās brauktuves vietā no Andreja Saharova ielas līdz pat Lubānas ielai ir pārbūvēta par pilsētas maģistrāli, kas uzņems maģistrālās satiksmes plūsmas un nodrošinās raitu satiksmes plūsmu no Rīgas centra uz pilsētas apvedceļu. Visā šajā posmā ir izbūvēts arī veloceliņš, kopumā aptuveni 3 kilometru garumā. Tādējādi Augusta Deglava ielā no Tallinas ielas līdz pat Rīgas robežai transportlīdzekļu satiksmei ir nodrošinātas četras braukšanas joslas.
 
Visi komentāri
 
261017. viesis 26.augusts 2008 13:19
0 0 Atbildēt

Protams, tas ir ļoti apsveicami, ka ir šādi jauni objekti, bet, vairākas reizes izbraucot to apli, man radās jautājums - "Vai projektētāji speciāli iebrauktuves un izbrauktuves tik asā leņķī uztaisījuši, lai plūsmu bremzētu?"

261021. viesis 26.augusts 2008 15:20
0 0 Atbildēt

objekts zem katras kritikas....ļoti slikti saplānots! es varu iedomāties kā tos 90' grādu ļeņķus būs jautri ņemt ziemā!

tad vēl amizants risinājums ar trotuāriem..kuri nesākas nekur, un nebeidzas arī nekur...varētu visams galā uzbūvēt gājēju parēju, ka arī nelielu trotuāru lai arī gājēji varētu to apli šķersot! diletanti...2 gādu mūļāja un kāsa piķi...

261027. viesis 26.augusts 2008 18:13
0 0 Atbildēt

Jā iebrauktuves un izbrauktuves tur ir galīgi garām. Domāju kad pabeigs to Dienvida tilta uzbrauktuvi, tad satiksme šajā Deglava ielas aplī būs pakaļā. Tagad jau tur parktiski patstāvīgi veidojas satiksmes sablīvējumi.

261036. viesis 27.augusts 2008 8:31
0 0 Atbildēt

cik redzēts, tas aplis jau pirms kada laika vairakās vietās ar avārijām iesvetīts, bet vēl pat nav slidens. Par vienu melno punktu vairāk :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 18

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Šajā pavasarī 11 Latvijas pilsētās atgriežas vides akcija "Dod riepām otru dzīvi" 7

Ar pavasara un siltā laika tuvošanos tiek aktualizēti auto īpašnieku jautājumi – kur likt vecās riepas un kas ir videi draudzīgākais veids, kā tās utilizēt? Lasīt vairāk

 

“Eurofighter” iznīcinātāji bāzējas Latvijā (+ VIDEO) 3

Pieci Vācijas “Eirofighter” iznīcinātāji, katrs 100 miljonu eiro vērtībā, un vairāki simti karavīru NATO Baltijas gaisa telpas patrulēšanas misijā līdz šā gada nogalei bāzēsies Latvijas gaisa spēku bāzē Lielvārdē. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti