Rosina veidot zālājus tramvaja sliežu ceļos 8

 
27.augusts 2008 9:43

Izvērtējot pasākumu plānu, lai samazinātu putekļu piesārņojumu galvaspilsētā, Rīgas domes Vides komitejas deputāti, kā vienu no galvenajiem risinājumiem gaisa tīrības nodrošināšanai, ierosina panākt neapzaļumoto un pašlaik smilšaino pilsētas teritoriju, ieskaitot tramvaja sliežu ceļus, apstādīšanu ar zālāju un brauktuvju norobežošanu.

„Tikko pēc Prāgas kolēģu uzaicinājuma viesojos Prāgā un redzēju, ka perfektā apstādījumu sistēma – pat starp tramvaja sliedēm un jebkurā brīvā laukumiņā – nav atstājusi vietu putekļiem,” uzsver Rīgas domes Vides komitejas priekšsēdētājs Dainis Īvāns (LSDSP). „Uzskatu, ka Rīgā nav jāizveido nekas jauns, vien jāseko šim piemēram.”
 
Visi komentāri
 
261060. viesis 27.augusts 2008 13:04
0 0 Atbildēt

Tad pie reizes arī būs jāveic izmaiņas CSN, ka pa tramvaja sliedēm braukt nedrīkst, jo izbraukās zāli:D

Nevaru saprast vienu, vai nu tie cilvēki pirmvēlēšanu kampaņas laikā izliekas par sakarīgiem un tāpēc viņus ievēl, vai arī viņi tiešām ir sakarīgi līdz brīdim kad tiek pie varas...

261067. viesis 27.augusts 2008 15:11
0 0 Atbildēt

Ir vietas, kur pa tramvaja sliedēm mašīnas un vispār nekāds cits transports braukt nedrīkst. Tur tiešām varētu uzbērtmelnzemi un iesēt to zāli. Tipiskākie piemēri- Barselona, Prāga, Amsterdama. Vietās, kur drīkst braukt pa sliedēm, vajadzētu novākt tos pretīgos apaļos akmeņus un to vietā ieliet asfaltu starp sliedēm. Būtu daudz komfortablāka braukšana un putekļu nebūtu. Pat Tallinā tas ir izdarīts. Un manuprāt neiztur kritiku apgalvojums, ka ja nu pēkšņi būs jāmaina sliedes, tad būs jālauž asfalts. Sliedes maina diezgan reti- ne biežāk kā reizi 5 gados- jebkurš asfalts pa to laiku arī jau savu mūžu būs nokalpojis.

Tā ka jebkurā gadījumā kaut ko starp sliedēm vajag- vai nu zālīti, vai asfaltu, bet tikai ne to bruģi, kas sastāv no tiem lielajiem apaļajiem laukakmeņiem.

261069. viesis 27.augusts 2008 15:39
0 0 Atbildēt

Nevajag nemaz Prāgu, pietiek ar Helsinkiem... pat turienes klimatā nav nekādu problēmu zālienu ieaudzēt.

261070. viesis 27.augusts 2008 16:05
0 0 Atbildēt

būs kur ar kvadracikliem vizināties :D

261072. viesis 27.augusts 2008 16:21
0 0 Atbildēt

Droši, ka netrūks arī gulšņātāju tajos zālājos...īpaši jau tagad, kad pie kanāla vārtīties zālājos vairs nav atļauts.

261082. viesis 27.augusts 2008 21:57
0 0 Atbildēt

Var jau saliet ar kefīru tās bruģa starpas, saaugs sūnas un lieta darīta...

261091. viesis 28.augusts 2008 9:49
0 0 Atbildēt

Daudz kefīra vajadzēs :)

261107. viesis 28.augusts 2008 13:30
0 0 Atbildēt

Vienkāršāk ir nojaukt tramvaju. Piesārņojums mazināsies par procentiem 50-it

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti