Rosina veidot zālājus tramvaja sliežu ceļos 8

 
27.augusts 2008 9:43

Izvērtējot pasākumu plānu, lai samazinātu putekļu piesārņojumu galvaspilsētā, Rīgas domes Vides komitejas deputāti, kā vienu no galvenajiem risinājumiem gaisa tīrības nodrošināšanai, ierosina panākt neapzaļumoto un pašlaik smilšaino pilsētas teritoriju, ieskaitot tramvaja sliežu ceļus, apstādīšanu ar zālāju un brauktuvju norobežošanu.

„Tikko pēc Prāgas kolēģu uzaicinājuma viesojos Prāgā un redzēju, ka perfektā apstādījumu sistēma – pat starp tramvaja sliedēm un jebkurā brīvā laukumiņā – nav atstājusi vietu putekļiem,” uzsver Rīgas domes Vides komitejas priekšsēdētājs Dainis Īvāns (LSDSP). „Uzskatu, ka Rīgā nav jāizveido nekas jauns, vien jāseko šim piemēram.”
 
Visi komentāri
 
261060. viesis 27.augusts 2008 13:04
0 0 Atbildēt

Tad pie reizes arī būs jāveic izmaiņas CSN, ka pa tramvaja sliedēm braukt nedrīkst, jo izbraukās zāli:D

Nevaru saprast vienu, vai nu tie cilvēki pirmvēlēšanu kampaņas laikā izliekas par sakarīgiem un tāpēc viņus ievēl, vai arī viņi tiešām ir sakarīgi līdz brīdim kad tiek pie varas...

261067. viesis 27.augusts 2008 15:11
0 0 Atbildēt

Ir vietas, kur pa tramvaja sliedēm mašīnas un vispār nekāds cits transports braukt nedrīkst. Tur tiešām varētu uzbērtmelnzemi un iesēt to zāli. Tipiskākie piemēri- Barselona, Prāga, Amsterdama. Vietās, kur drīkst braukt pa sliedēm, vajadzētu novākt tos pretīgos apaļos akmeņus un to vietā ieliet asfaltu starp sliedēm. Būtu daudz komfortablāka braukšana un putekļu nebūtu. Pat Tallinā tas ir izdarīts. Un manuprāt neiztur kritiku apgalvojums, ka ja nu pēkšņi būs jāmaina sliedes, tad būs jālauž asfalts. Sliedes maina diezgan reti- ne biežāk kā reizi 5 gados- jebkurš asfalts pa to laiku arī jau savu mūžu būs nokalpojis.

Tā ka jebkurā gadījumā kaut ko starp sliedēm vajag- vai nu zālīti, vai asfaltu, bet tikai ne to bruģi, kas sastāv no tiem lielajiem apaļajiem laukakmeņiem.

261069. viesis 27.augusts 2008 15:39
0 0 Atbildēt

Nevajag nemaz Prāgu, pietiek ar Helsinkiem... pat turienes klimatā nav nekādu problēmu zālienu ieaudzēt.

261070. viesis 27.augusts 2008 16:05
0 0 Atbildēt

būs kur ar kvadracikliem vizināties :D

261072. viesis 27.augusts 2008 16:21
0 0 Atbildēt

Droši, ka netrūks arī gulšņātāju tajos zālājos...īpaši jau tagad, kad pie kanāla vārtīties zālājos vairs nav atļauts.

261082. viesis 27.augusts 2008 21:57
0 0 Atbildēt

Var jau saliet ar kefīru tās bruģa starpas, saaugs sūnas un lieta darīta...

261091. viesis 28.augusts 2008 9:49
0 0 Atbildēt

Daudz kefīra vajadzēs :)

261107. viesis 28.augusts 2008 13:30
0 0 Atbildēt

Vienkāršāk ir nojaukt tramvaju. Piesārņojums mazināsies par procentiem 50-it

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

"Zaļais" vēl negarantē, ka viss būs labi (+ VIDEO) 13

Video autors iebrauc krustojumā pie luksofora zaļā signāla un saduras ar Volvo, kura vadītājs aizšķērso ceļu, griežoties pa kreisi. Lasīt vairāk

 

Sestdien, 27.aprīlī, Rīgā ar motociklu parādi atklās motosezonu. 2

27.aprīlī pie t/c „Mols” Krasta iela 46. sākot no plkst. 10.00 pulcēsies ap Latvijas motobraucēji, lai kopīgi atklātu ikgadējo motosezonu. Pulcēšanās laiks no plkst. 10.00-12.59. Lasīt vairāk

 

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 16

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

X stundai nav gatavi: Aizsardzības industrijas pārstāvji pārmet valstij nepietiekamo finansējumu inovācijām un pasūtījumu trūkumu 4

Aizsardzības industrijas pārstāvji šodien Saeimas Inovācijas ekosistēmas attīstības apakškomisijas sēdē pauda kritisku nostāju par nepietiekamo valsts finansējumu jomas inovācijām, atbilstošu pasūtījumu trūkumu un birokrātiskiem novecojuša normatīvā regulējuma radītajiem šķēršļiem. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti