Rallija vecmeistars Eikerts ātrākais Auto Stils supersprintā Bauskā

 
1.septembris 2008 10:23

Sestdien, 30.augustā, Bauskā, Nacionālā sporta kompleksa „Mūsa” daudzveidīgajā teritorijā norisinājās jau 4. Auto Stils rallija supersprints standarta un sporta automašīnām. Vairākās klasēs intriģējoša cīņa beidzās ar pārsteigumiem un jauniem uzvarētājiem.

Ātrākais braucējs supersprinta „Mūsa -2” trasē bija rallija vecmeistars, tukumnieks Ainārs Eikerts.

Auto Stils rallija supersprints „Mūsa-2” ātrumposms šoreiz bija izveidots salīdzinoši ātrs, apvienojot Mūsas rallijkrosa, autokrosa un hipodroma trases. Jau pirmajos trases līkumos, īpaši pilnpiedziņas braucēji skatītājiem varēja demonstrēt skaistas vadāmās sānslīdes. Jāatgādina, ka supersprintā sportisti startē un finišē pēc rallija principa, bet beigu rezultātu veido divu labāko braucienu kopējais laiks. Pretēji gaidītajam, sestdien Bauska sportistus sagaidīja ar saulainu un vējainu laiku, kas atviegloja sportistu uzdevumu, padarot trases segumu prognozējamāku.

Pirmie pārsteigumi norisinājās jau VAZ klasē, kur iepriekšējo 2 supersprintu uzvarētājs, smiltenietis Edgars Tralla (VAZ 2105) par vairāk kā 4 sekundēm piekāpās valmierietim Gatim Liepiņam (VAZ 2107). Savukārt, trešais finišēja limbažnieks Tālivaldis Brents (VAZ 2103). Jāatzīmē, ka Brentam Mūsas trase ir īpaši veiksmīga - tieši limbažnieks uzvarēja pašā pirmajā supersprintā, kas norisinājās tur pat Mūsā, 2008. gada 1. maijā.

Standarta auto klasē 1.6 ceturtajā supersprintā ceturtais uzvarētājs – šoreiz ātrākais braucējs ar standarta vientilta piedziņas automašīnu un motora tilpumu līdz 1600cm³ bija rīdzinieks Armands Cīrulnieks (Opel Corsa). Otrajā vietā finišēja valmierietis Guntis Lielkājis (VAZ 2108), aiz sevis atstājot iepriekšējā supersprinta uzvarētāju, bijušo autokrosistu Ati Riekstiņu (VW Scirocco). Tikai 0,25 sekundes šķīra 2. un 3. vietas ieguvējus, kas norāda uz cīņu, kurā mazākās detaļas izšķīra rezultātu.

Arī standarta auto klasē ar motora tilpumu virs 1600 cm³ jauns uzvarētājs – jelgavnieks Ainārs Skaidiņš (Opel Astra). Visu trīs iepriekšējo supersprintu klases uzvarētājs talsinieks Sandis Laukšteins (VW Golf III) šoreiz 3. vietā, zaudējot Skaidiņam vairāk, kā 4 sekundes. Savukārt uz pjedestāla otrā pakāpiena kāpa vēl viens jelgavnieks Vilmārs Krivads (Opel Astra). Jāatzīmē, ka abu pirmo vietu ieguvēji startēja ar vienu un to pašu automašīnu.

Pilnpiedziņas standarta auto klasē 4WD bez turbo motoriem jau 4. supersprintu pēc kārtas norisinājās aizraujoša un intriģējoša cīņa starp kuldīdznieku Jāni Ivanovski (BMW 325 iX) un cēsnieku Kārli Nebaru (Audi 80 Quattro). Jāatgādina, ka maijā, tur pat Mūsā uzvarēja Ivanovskis, jūnijā Jelgavā – Nebars, bet jūlijā Jelgavā – atkal Ivanovskis. Jau pirms starta bija prognozējama bezkompromisa cīņa un prognoze attaisnojās – savu otro uzvaru izcīnīja Kārlis Nebars, apsteidzot savu sīvāko konkurentu par 2,7 sekundēm. Trešajā vietā finišēja alūksnietis Ints Dimiņš (Auto 90 Quattro). Abu sportistu sniegums trasē ir ļoti atraktīvs un ātrs, kas atspoguļojas kopējo rezultātu tabulā – attiecīgi 4. un 5. rezultāts, piekāpjoties tikai 3 ātrākajām turbo automašīnām.

Turbo pilnpiedziņas klasē (4WD+) pazīstamajam rallistam, ogrēnietim Matīsam Mežakam (Mitsubishi Lancer Evo IX) izdevās atspēlēties rīdziniekam Andrim Kulbergam (Mitsubishi Lancer Evo VI) par zaudēto uzvaru iepriekšējā supersprintā, Jelgavā, tikai ne līdz galam – ātrāks par abiem iepriekšējā posma līderiem bija rallija vecmeistars, pazīstamais rallija pilots tukumnieks Ainārs Eikerts (Mitsubishi Lancer Evo VIII). Divos no 3 iepriekšējiem supersprintiem Eikerts bija pjedestāla tuvumā, tomēr katru reizi pietrūka svarīgas sekundes. Šoreiz tukumnieks brauca precīzi, ātri un atraktīvi, apsteidzot Matīsu Mežaku par 0,72 sekundēm. Noteikti var prognozēt, ka turpmākajos supersprintos cīņa par uzvaru šajā klasē vēl vairāk saasināsies, jo visos līdzšinējos 4 posmos ir bijuši 4 jauni uzvarētāji.

Sporta automašīnu klasē ar 2 riteņu piedziņu (2WD Open) uzvarēja siguldieši – Īļu ģimene. Līdzīgi kā pašā pirmajā supersprintā 1. maijā, arī šoreiz Mūsā ātrākais sportists bija pazīstamais rallists Egils Īle, bet otrais finišēja vēl viens Īļu ģimenes pārstāvis, autokrosists Kaspars Īle. Abi sportisti startēja ar vienu automašīnu – VW Golf. Savukārt, jau otro supersprintu pēc kārtas uz pjedestāla 3. pakāpiena kāpa cēsnieks Emīls Skaidrais (Toyota Corolla).

Pilnpiedziņas sporta automašīnu klasē 4WD Open nepārspēts palika rīdzinieks Ints Jeršovs (Subaru Impreza). Jāatzīmē, ka Jeršova pieeja autosportam – braukt pēc iespējas dažādās disciplīnās un klasēs, atspoguļojas viņa meistarībā un ātrumā. Otro un trešo vietu sporta turbo klasē izcīnīja vēl divi rīdzinieki, attiecīgi Kārlis Goldmanis (Subaru Impreza) un Jānis Jēkabsons (Subaru Impreza).

Dalībnieku ieskaitē, kuri dzimuši 1990. gadā un jaunāki ātrākie bija trīs astoņpadsmitgadnieki -- uzvarētājs cēsnieks Kalvis Blūms (Subaru Impreza RS), otrais - rīdzinieks Sandris Feldmanis (VW Golf), bet trešais vēl viens cēsnieks Artis Voicišs (Audi 80 Quattro).

Nākamais Auto Stils rallija supersprints norisināsies 12. oktobrī, Rīgas rajonā, sporta kompleksā „333”. Vairāk informācijas par supersprintu www.autosport.lv

Auto Stils Rallija Supersprints „Mūsa 2 2008”
Sporta komplekss „Mūsa”

4WD+ standarta klase (1. – 3. vieta arī absolūti)
1. Ainārs Eikerts (Tukums, Mitsubishi Evo VIII) 4:28,63
2. Matīss Mežaks (Ogre, Mitsubishi Evo IX) +0,72
3. Andris Kulbergs (Rīga, Mitsubishi Evo VI) +2,03

1,6 standarta klase
1. Armands Cīrulnieks (Rīga, Opel Corsa) 4:54,18
2. Guntis Lielkājis (Valmiera, VAZ 2108) +1,26
3. Atis Riekstiņš (Rīga, VW Scirocco 1) +1,51

1,6+ standarta klase
1. Ainārs Skaidiņš (Jelgava, Opel Astra) 4:43,78
2. Vilmārs Krivads (Jelgava, Opel Astra) +2,04
3. Sandis Laukšteins (Talsi, VW Golf III) +4,23

4WD standarta klase
1. Kārlis Nebars (Cēsis, Audi 80 Quattro) 4:31,42
2. Jānis Ivanovskis (Kuldīga, BMW 325IX) +2,73
3. Ints Dimiņš (Alūksne, Audi 90 Quattro) +5,81

2WD Open sporta klase
1. Egils Īle (Sigulda, VW Golf III) 4:41,09
2. Kaspars Īle (Sigulda, VW Golf III) +2,94
3. Emīls Skaidrais (Cēsis, Toyota Corolla) +5,56

4WD Open sporta klase
1. Ints Jeršovs (Rīga, Audi Quattro) 4:37,84
2. Kārlis Goldmanis (Rīga, Subaru Impreza) +1,98
3. Jānis Jēkabsons (Rīga, Subaru Impreza) +3,18

Kroskarti
1. Dzintars Ramats (Ogre) 5:06,41

VAZ klase
1. Gatis Liepiņš (Valmiera, VAZ 2107) 4:57,85
2. Edgars Tralla (Smiltene, VAZ 2105) +4,36
3. Tālivaldis Brents (Limbaži, VAZ 2106) +5,74

Jauniešu U-18 ieskaite
1. Kalvis Blūms (Cēsis, Subaru Impreza RS) 4:41,14
2. Sandris Feldmanis (Rīga, VW Golf) +12,57
3. Artis Voicišs (Cēsis, Audi 80 Quattro) +13,13
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 34

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

Pilnīgi jaunais C3 Aircross sola pievilcīgas cenas (+ FOTO) 2

Citroën ir atklājis pirmos pilnīgi jaunā C3 Aircross attēlus. C3 Aircross un C3 hečbeku vieno dizaina identitāte, solījums par salona telpu un komfortu, kā arī ambīcijas satricināt tirgu ar ārkārtīgi konkurētspējīgām cenām. Abi modeļi ir balstīti uz Smart Car platformas, kas nodrošina daudzpusīgu dzinēju pieejamību un efektivitāti izmaksu ziņā. Lasīt vairāk

 

Briškens: Latvijā ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme 1

Latvijā biežākie smago ceļu satiksmes negadījumu veidi uz valsts ceļiem ir saistīti ar sadursmēm, tāpēc ceļu drošības infrastruktūras investīcijām ir kritiska nozīme, un tā noteikti saglabāsies kā prioritāte no Satiksmes ministrijas (SM) puses, ceturtdien ikgadējā Latvijas ceļu nozares konferencē sacīja satiksmes ministrs Kaspars Briškens (P). Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 13

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti