Atklāts Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojums 3

 
2.septembris 2008 11:28

Piektdien, 29. augustā, Rīgas mērs Jānis Birks un Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Andrejs Požarnovs atklāja Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojumu.

Jaunā satiksmes mezgla būvniecība veikta ar mērķi paaugstināt satiksmes drošību un uzlabot satiksmes plūsmu, izbraucot no pilsētas un iebraucot Rīgā no Vidzemes puses. Šis ir viens no lielākajiem satiksmes infrastruktūras objektiem, kas izbūvēts Rīgā atjaunotās neatkarīgās Latvijas laikā. Būvniecība veikta ar Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansējumu.

Straujās satiksmes intensitātes paaugstināšanās apstākļos Rīgā līdzšinējā viena līmeņa Brīvības gatves un Juglas ielas krustojuma caurlaides spējas bija praktiski izsmeltas. Iebraucot Rīgā un izbraucot no pilsētas, veidojās lieli sastrēgumi, kam par iemeslu, galvenokārt, bija lielās transportlīdzekļu rindas, kas gaidīja, kamēr citi transportlīdzekļi veica kreiso pagriezienu no Brīvības gatves uz Juglas ielu. Katru dienu šo krustojumu šķērso vidēji 30 000 automašīnu. Tāpēc satiksmes drošības paaugstināšanai un satiksmes plūsmas uzlabošanai Rīgas domes Satiksmes departaments pieņēma lēmumu izbūvēt šo satiksmes mezglu divos līmeņos, lai transportlīdzekļu plūsma, kas brauc taisni pa Brīvības gatvi un kas veic kreiso pagriezienu uz Juglas ielu, viena otru nekavētu.

Būvdarbu laikā ir izbūvēts satiksmes tunelis zem Brīvības gatves, paaugstināts Brīvības gatves līmenis. Ir izbūvēts pilnībā jauns Juglas ielas posms ar rotācijas apli pa jaunu trasi no Pāles ielas līdz Brīvības gatvei. Ir izbūvētas jaunas nobrauktuves un uzbrauktuves Brīvības gatvei. Sabiedriskā transporta kustības uzlabošanai būvdarbu laikā Brīvības gatvē izbūvēta arī papildus sabiedriskā transporta kabata no Silciema ielas līdz Juglas ielai ar sabiedriskā transporta pieturvietu, kā arī veloceliņa posms Berģu virzienā, gājēju ietves un gājēju tuneļi brauktuvju šķērsošanai.

Brīvības gatves un Juglas ielas divu līmeņu šķērsojuma būvniecības izmaksas ir 14,4 miljoni latu apjomā (ieskaitot PVN). No tām Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējums - 4,7 miljoni latu; valsts līdzfinansējums - 311 tūkstoši latu; Rīgas pašvaldības finansējums - 9,4 miljoni latu.
 
Visi komentāri
 
261243. viesis 2.septembris 2008 14:43
0 0 Atbildēt

kādu bildi jau varējāt pielikt vizualizācijai

261249. viesis 2.septembris 2008 18:33
0 0 Atbildēt

A kurš pabeigs?

Izbrauciet paši to krustojumu, tā būs vislabākā atbilde!

261260. viesis 3.septembris 2008 4:41
0 0 Atbildēt

Viss jau būtu labi, tikai pasūtītāji/buvētāji nav papūlējušies bekur internetā publicēt jaunatklātā mezgla precīzu karti/shēmu - drošvien tas jau šo projektu sadārdzinātu vēl par 100 tk.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Nissan modernizējis krosoveru Qashqai (+ FOTO) 3

Pēc trim gadiem apritē, modernizāciju piedzīvojis viens no Nissan kompaktās klases modeļiem - krosovers Qashqai. Lasīt vairāk

 

Auto asociācija piedāvā risinājumu auto servisu legālas darbības veicināšanai 7

Katru gadu valsts budžets zaudē aptuveni 200 miljonus eiro, ko rada "ēnu tirgus", kas valda auto servisu nozarē. Tāpēc, lai veicinātu auto servisu legālu darbību, augstāku pakalpojumu kvalitāti un veicinātu nodokļu maksājumus, Auto asociācija rosina Latvijā ieviest autoservisu brīvprātīgas sertificēšanas sistēmu. Lasīt vairāk

 

Jaunā Škoda Octavia stājas uz konveijera

Pagājušajā nedēļā Čehijā tika uzsākta modernizētās Škoda Octavia ražošanu. Modelis būs pieejams ar plašu dzinēju klāstu, ieskaitot elektrificētās mild-hybrid versijas. Lasīt vairāk

 

Neuzmanīgs velosipēdists vai neuzmanīgs autovadītājs? (+ VIDEO) 39

Video autors ierakstam devis nosaukumu "Neuzmanīgs velosipēdists pārāk pārliecinoši uzbrauc uz pārejas". Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti