TDI un TSI: ārkārtīgi efektīvi dzinēji Golf klasei 3

2.septembris 2008 11:31

Volkswagen standartizē dzinēju klāstu Golf automobiļu segmentā. Modeļiem Golf, Golf Plus, Golf Variant un Jetta tagad ir pieejamas divas TSI dzinēju versijas: 90 kW/ 122 ZS tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbīnu, kā arī tā paša dzinēja 118 kW/ 160 ZS versija, bet ar turbīnu un mehānisko kompresoru.

Turklāt TDI programma tiks paplašināta, lai Golf modeļos ietvertu pirmo Common Rail dzinēju.

Pirms diviem gadiem ieviešot TSI dzinējus ar augstu griezes momentu, Volkswagen ievērojami samazināja atsevišķu modeļu degvielas patēriņa un izmešu līmeņus. 122 ZS jaudīgajam Golf automobilim ar septiņu pārnesumu dubultā sajūga DSG transmisiju dzinēja kombinētajā ciklā nepieciešami 5,9 litri degvielas, kas atbilst 139 g/km CO2 emisiju līmenim. Salīdzinājumam – dzinējiem bez turbo kompresora (200 Nm griezes moments) ir divu un vairāk litru cilindru darba tilpums, kamēr TSI dzinēji, ko ražo Volkswagen, ir kompaktāki un tiem nepieciešams vien 1390 cm3 darba tilpuma. Ārvalstīs ļoti jūtama ir arī papildu finansiālā priekšrocība: transportlīdzekļiem ar šiem TSI dzinējiem ikgadējais transportlīdzekļa nodoklis Vācijā ir mazāk kā 100 EUR.

Līdztekus benzīna dzinēju standartizācijai, 103 kW/ 140 ZS 2,0l TDI dzinējs, kas ir viens no populārākajiem dīzeļdegvielas dzinējiem tirgū, ir pielāgots Common Rail tehnoloģijai, un tiks izmantots jau sestās paaudzes Golf automobilī. Šādā veidā dzinēji atbilst Euro 5 standartam, kas tiks ieviests 2009. gadā, stingrajiem izmešu līmeņa ierobežojumiem. Ar 320 Nm tie sniedz augsta līmeņa griezes momentu ar mērenu degvielas patēriņa līmeni: Jetta 2,0 TDI (no 2009. gada) modelim tie ir 5,5 litri dīzeļdegvielas uz 100 km (143 g/km CO2). Ir pieejama arī dubultā sajūga DSG transmisija, un līdz pat 20 procenti šīs klases klientu (atkarībā no modeļa) izvēlas šo ērto iespēju.
 
Visi komentāri
 
261252. viesis 2.septembris 2008 21:11
0 0 Atbildēt

Neko teikt! Tehnoloģijas ir spērušas milzu soli uz priekšu degvielas ekonomijā! Golf 3 ar 1,9Tdi 110 Zs patērēja 4,5L/100. 1993 gadā! 2008. gadā šis fantastiskais piedāvājums reāli fascinē! :)

261254. viesis 2.septembris 2008 21:29
0 0 Atbildēt

3.golfs bija vieglāks(lasi:5.golfs ir drošāks triecientestos un bagātāku bāzes aprīkojumu),motors nepildīja Euro5 normas un bija ar mazāku griezes momentu-šo iemeslu dēļ to nevar padarīt ekonomiskāku par "veco labo".

261257. viesis 2.septembris 2008 23:21
0 0 Atbildēt

Jetta 2,0 TDI (no 2009. gada) modelim tie ir 5,5 litri dīzeļdegvielas uz 100 km (143 g/km CO2).

Šitas atgādina C4 2.5 R5 TDI veikumu :)

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Jūrmalā uzstādīti jauni caurlaižu automāti (+ foto) 10

Jūrmalā caurlaižu punktā pie Lielupes tilta vien divas nedēļas pirms maksas sezonas beigām uzstādīti jauni caurlaižu automāti, kuros autovadītājiem paredzēts ievadīt automobiļa reģistrācijas numuru. Vai beidzot caurumi caurlaižu sistēmā novērsti? Lasīt vairāk

 

Ko zog Vācijā? – 20 pieprasītāko auto modeļu un 10 marku saraksts 10

Vācu izdevums Auto-Motor-Und-Sport apkopojis 2016.gada auto zādzību statistiku un publicējis 20 garnadžu iecienītāko auto modeļu un 10 marku sarakstu. Lasīt vairāk

 

Amerikāņu elektroautobuss nobrauc 1772 km bez papildu uzlādes (+ video; foto) 7

Amerikāņu kompānijas "Proterra" elektriskās piedziņas autobuss "Catalyst E2", neiegriežoties akumulatoru uzlādēšanas stacijās, nobraucis 1772 km, uzstādot jaunu tāldarbības rekordu rekordu elektromobiļiem. Lasīt vairāk

 

Prezentēts jaunais Volkswagen Amarok Aventura Exclusive prototips un īpašais Dark Label modelis 1

Volkswagen komerctransports starptautiskajā autoizstādē prezentējis divus jaunus Amarok modeļus – augstākās klases Amarok Aventura Exclusive pikapa prototipu Tumeric Yellow, kurš piedāvā ieskatu klāsta augšgalā esošā 3,0 litru TDI dzinēja nākotnē, un Dark Label īpašā izlaiduma modeli, kas būs pieejams no 2018. gada pavasara. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti