Volkswagen standartizē dzinēju klāstu Golf automobiļu segmentā. Modeļiem Golf, Golf Plus, Golf Variant un Jetta tagad ir pieejamas divas TSI dzinēju versijas: 90 kW/ 122 ZS tiešās iesmidzināšanas benzīna dzinējs ar turbīnu, kā arī tā paša dzinēja 118 kW/ 160 ZS versija, bet ar turbīnu un mehānisko kompresoru.
Turklāt TDI programma tiks paplašināta, lai Golf modeļos ietvertu pirmo Common Rail dzinēju.Pirms diviem gadiem ieviešot TSI dzinējus ar augstu griezes momentu, Volkswagen ievērojami samazināja atsevišķu modeļu degvielas patēriņa un izmešu līmeņus. 122 ZS jaudīgajam Golf automobilim ar septiņu pārnesumu dubultā sajūga DSG transmisiju dzinēja kombinētajā ciklā nepieciešami 5,9 litri degvielas, kas atbilst 139 g/km CO2 emisiju līmenim. Salīdzinājumam – dzinējiem bez turbo kompresora (200 Nm griezes moments) ir divu un vairāk litru cilindru darba tilpums, kamēr TSI dzinēji, ko ražo Volkswagen, ir kompaktāki un tiem nepieciešams vien 1390 cm3 darba tilpuma. Ārvalstīs ļoti jūtama ir arī papildu finansiālā priekšrocība: transportlīdzekļiem ar šiem TSI dzinējiem ikgadējais transportlīdzekļa nodoklis Vācijā ir mazāk kā 100 EUR.
Līdztekus benzīna dzinēju standartizācijai, 103 kW/ 140 ZS 2,0l TDI dzinējs, kas ir viens no populārākajiem dīzeļdegvielas dzinējiem tirgū, ir pielāgots Common Rail tehnoloģijai, un tiks izmantots jau sestās paaudzes Golf automobilī. Šādā veidā dzinēji atbilst Euro 5 standartam, kas tiks ieviests 2009. gadā, stingrajiem izmešu līmeņa ierobežojumiem. Ar 320 Nm tie sniedz augsta līmeņa griezes momentu ar mērenu degvielas patēriņa līmeni: Jetta 2,0 TDI (no 2009. gada) modelim tie ir 5,5 litri dīzeļdegvielas uz 100 km (143 g/km CO2). Ir pieejama arī dubultā sajūga DSG transmisija, un līdz pat 20 procenti šīs klases klientu (atkarībā no modeļa) izvēlas šo ērto iespēju.
Neko teikt! Tehnoloģijas ir spērušas milzu soli uz priekšu degvielas ekonomijā! Golf 3 ar 1,9Tdi 110 Zs patērēja 4,5L/100. 1993 gadā! 2008. gadā šis fantastiskais piedāvājums reāli fascinē! :)