Goodyear AirMax automašīnām ar zemu šasiju nodrošina lielāku svaru uz priekšējo asi

 
4.septembris 2008 0:13

Divas jaunas kravas automašīnu riepas ar Goodyear AirMax tehnoloģiju nodrošina jaunas priekšrocības transporta uzņēmumiem ar plašu kravas automašīnu parku.

Jaunās riepas arī automašīnām ar zemu šasiju sniedz iespēju pārvadāt smagākas kravas. Goodyear Marathon LHS II ir pirmā stūrējošo riteņu riepa pasaulē, kas apvieno astoņu tonnu svara jaudu uz priekšējo asi un diametru, kas lietojams uz zemajām šasijām.
 
Ar lielāku pieļaujamo noslodzi uz asi zemākos transportlīdzekļos transporta uzņēmumi var ievērojami samazināt izmaksas, jo automašīnas kļūst piemērotas daudzveidīgāku kravu pārvadāšanai. Turklāt ievērojami tiek samazināts riepas nodilums. Gan jaunā riepa Marathon LHS II 355/50R22.5, gan Marathon LHS II 375/50R22.5 ir izstrādāta ar Goodyear AirMax tehnoloģiju un ir piepildīta vēlme pēc labākas ekonomijas transporta uzņēmumos un mazāku riepas nodilumu.
 
AirMax tehnoloģija
AirMax, daļa no Goodyear Max Technology koncepcijas, radusies, atsaucoties uz kravas automašīnu ražotāju pūliņiem paaugstināt zemu un smagu kravas automašīnu svaru uz priekšējo asi, nemazinot attiecīgi transportlīdzekļa vai riepas kvalitatīvos raksturlielumus. Ceļu seguma nodilums ir strauji augoša problēma Eiropā, kur daudzas valstis jau apspriež transporta uzņēmumu sodīšanas iespēju saistībā ar iespējamajiem bojājumiem, kādus šo uzņēmumu transportlīdzekļi nodara ceļiem. AirMax koncepcija ir balstīta uz riepā esošā gaisa tilpuma palielināšanu, nemainot riepas diametru. AirMax riepas priekšrocības salīdzinājumā ar tāda paša diametra standarta riepu ir līdz pat par 12% lielāks svars uz asi, lielāks protektoru laukums, par 5% mazāka rites pretestība, par 1 bāru mazāks gaisa spiediens, pārvadājot tādu pašu kravu kā iepriekš, mazāks spiediens uz ceļu (arī ar pilnu kravu) un lielāka riepas elastība. Tas savukārt nodrošina to, ka tagad automašīnu ar zemu šasiju var vadīt ar tādu svaru uz asi, ar kādu līdz šim varēja ekspluatēt transportlīdzekļus tikai ar standarta šasijām. Tas sniedz lielāku riepas izturību, mazāku degvielas patēriņu, zemāku izmešu līmeni, mazāku riepu nodilumu un lielāku komfortu autovadītājiem.
 
Marathon LHS II 355/50R22.5
Jauna izmēra riepas Goodyear ieviesa jau 2004. gadā. Goodyear Marathon LHS II 355/50R22.5 piedāvā 7,5 tonnu svaru uz priekšējo asi viszemākajām šasijām (22,5 collas). Tas nodrošina lielāku izturību, mazāku rites pretestību un papildus komfortu autovadītājiem. Riepu protektoru raksts ar sešām pamatīgām ribām, kas veidotas no jauna gumijas maisījuma, ir izstrādāts ar Flexomatic lamelēm, kas vienlaikus aizsargā arī pret akmentiņu iestrēgšanu protektorā.
 
Riepas konstrukcijā izmantota arī FuelMax tehnoloģija, kas nodrošina mazāku degvielas patēriņu un attiecīgi arī zemāku izplūdes gāzu izmešu līmeni. Salīdzinājumā ar iepriekšējām riepām ir palielināta arī stabilitāte un manevrēšanas spējas.
 
 
Marathon LHS II 375/50R22.5
Transporta nozarē šādi riepas izmēri ir kaut kas pavisam jauns. Turklāt tā ir pirmā riepa, kas jebkad izstrādāta automašīnām ar zemu šasiju, nodrošinot astoņu tonnu svaru uz asi, kas nav dzenošā ass. Liela daļa riepas konstrukcijas un tehnoloģijas elementu ir kopīga ar jauno Marathon LHS II 355/50R22.5. Šie jaunie riepas izmēri daudziem transporta uzņēmumiem nodrošina tik izšķirošo astoņu tonnu svaru uz asi, un daudzi progresīvi transporta uzņēmumi un transportlīdzekļu ražotāji ar nepacietību gaida izpētes rezultātus par riepas lietojuma iespējām arī uz citām asīm, ne tikai stūrējošās ass.
 
Kopumā ņemot, jaunās riepas Marathon LHS II 355/50R22.5 un Marathon LHS II 375/50R22.5 palīdz transporta uzņēmumiem samazināt izmaksas, standartizējot savu transportlīdzekļu parku un iegūstot riepu, kas kalpo ilgāk nekā parasta standarta izmēru riepa un ir saudzīgāka pret apkārtējo vidi.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

 

Mediķu secinājums bargs: Elektroskrejriteņi ir neveiksmīgi (+ VIDEO) 20

Elektroskrejriteņu mazie ritenīši, augstais smaguma centrs un pietiekoši lielais ātrums veicina to, ka pat dūres lieluma, pāris centimetrus dziļa bedrīte var izraisīt smagu kritienu. Tā intervijā “Rīta Panorāmā” sacīja Traumatoloģijas un ortopēdijas slimnīcas galvenais ārsts Uģis Zariņš. Lasīt vairāk

 

Alfa Romeo Junior kļūst pieejams pasūtīšanai 2

Alfa Romeo jaunākais modelis, kas tika pieteikts kā Milano, taču tagad pārdēvēts par Junior, kļūst pieejams pasūtīšanai Eiropas tirgū. Lasīt vairāk

 

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 38

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti