Parīzē «Hyundai» prezentēs 6 jaunus auto modeļus

 
16.septembris 2008 11:13

SIA „Skandi Motors” informē, ka šīgada Parīzes auto izstādē „Mondial de l'Automobile” paredzēta 6 jaunu Hyundai modeļu starptautiskā debija. „Hyundai Motor Company” šajā pasākumā izrādīs auto, kas konstruēti un būvēti tieši Eiropas tirgum, kā arī paudīs savu ekoloģisko nostāju ar diviem novatoriskiem konceptauto – uzmanību piesaistošo Coupe un luksusklases sedanu Genesis.

Neapšaubāmi, uzmanības centrā būs jaunā Hyundai i20 pasaules debija. Paredzams, ka šis automobilis varētu kļūt par vienu no Hyundai bestselleriem Eiropā. Debitēs arī i20 blue, jaunākais modelis Hyundai i-blue automobiļu vidū ar zemu izmešu daudzumu. Blakus i20 būs skatāms arī jaunais septiņvietīgais luksusklases apvidus auto ix55 un videi draudzīgais konceptauto Santa Fe (benzīna un elektromotora hibrīds).

Jaunais i20

Jaunais i20, kas Eiropas tirgū būs pieejams 2008. gada beigās, ir būtisks papildinājums Hyundai automašīnu jaunajā paaudzē, kas tiek apzīmēta ar „i”. Piecdurvju i20 ir veidots Hyundai Eiropas Konstrukcijas centrā Ruselhaimā, Vācijā. Tam ir garāka garenbāze nekā tā priekšgājējam Getz, un tas piešķir i20 „atlētiskāku stāju” un plašuma sajūtu salonā. Papildus Hyundai raksturīgajiem dizaina motīviem – robustam, hromētam režģim, ko papildina atpazīstami lāsveida priekšējie un uzmanību saistoši aizmugurējie lukturi, – i20 modernās līnijas papildina arī tādas detaļas kā buferi, sliekšņi un sānu spoguļi saskaņotās krāsās.

Hyundai i20 tika izstrādāts un konstruēts īpaši eiropiešu gaumei un vajadzībām. Tas tika veidots uz pilnīgi jaunas platformas. Gaitas īpašību izstrāde un pārbaude galvenokārt tika veikta uz Eiropas ceļiem. Ražotājs ir pārliecināts, ka i20 gūs panākumus savā klasē, jo tas salīdzinājumā ar konkurentiem piedāvā daudz vairāk ieguvumu, gan runājot par standarta aprīkojumu, gan degvielas ekonomiju, gan arī salona plašumu un stilu.

i20 blue

Hyundai jaunākajā i-blue auto, kas veidots uz i20 bāzes, ieviestas vairākas modifikācijas, padarot to vēl draudzīgāku videi. Būtiski, ka šie uzlabojumi ir veikti, nesamazinot jaudu, izturību vai braukšanas baudījumu. Galvenās pārmaiņas, kas ļāvušas būtiski samazināt CO2 izmešu daudzumu un degvielas patēriņu, ir par 15 milimetriem samazināts klīrenss, aerodinamikas izmaiņas virsbūves priekšējā un aizmugurējā daļā. i20 blue ir aprīkots ar īpaši efektīvo 1,4 CRDi dīzeļdzinēju ar 90 zirgspēku jaudu un 220 Nm griezes momentu, kā arī ar sešu ātrumu manuālo pārnesumu kārbu atšķirībā no standarta modeļa pieciem ātrumiem. Jau Hyundai i20 izceļas ar īpaši zemu CO2 izmešu daudzumu un zemiem degvielas patēriņa rādītājiem, taču i20 blue tie ir vēl iespaidīgāki – tikai 99 g/km un 4 litri uz 100 kilometriem.

Benzīna un elektromotora hibrīds Santa Fe

Turpinot demonstrēt Hyundai apņemšanos samazināt CO2 izmešus, radīts benzīna un elektromotora hibrīdauto Santa Fe, kas saglabā esošā Santa Fe ārējo izskatu, taču zem motora pārsega ir pavisam cits auto. Hyundai inženieri ir izstrādājuši patentētu hibrīda dzinēju sistēmu, kas apvieno spēcīgo, taču ekonomisko 2,4 litru benzīna motoru Theta ar sešu ātrumu automātisko pārnesumkārbu un 30 kW elektrisko motoru, kuru darbina litija jonu akumulatori. Rezultātā CO2 izmeši ir samazināti līdz 148 g/km kombinētajā ciklā un degvielas patēriņš ir 6,2 l/100 km.

Apvidus automobilis iX55

Parīzē debitēs arī septiņvietīgais apvidus auto iX55. Jaunais automobilis veidots uz panākumus guvušā modeļa Veracruz bāzes, kurš jau ir pieejams Ziemeļamerikas tirgū, taču būtiski mainījis ārējo veidolu un pielāgots Eiropas tirgus prasībām un braukšanas stilam. Tā dizainu papildina jauns 3,0 litru V6 CRDi turbo dīzeļdzinējs, kas nodrošina 240 zirgspēku jaudu un sasniedz 100 km/h ātrumu tikai 10,4 sekundēs, vienlaikus nodrošinot degvielas ekonomiju – 9,4 l/100 km kombinētajā braukšanas ciklā – un CO2 izmešu līmeni 249 g/km. Septiņvietīgais iX55 ir funkcionāls automobilis: ja trešās rindas sēdekļi netiek izmantoti, tos iespējams nolaist, izveidojot plašu bagāžas nodalījumu ar 598 litru ietilpību. Lai iegūtu vēl vairāk vietas bagāžai, iespējams nolaist abu aizmugurējo rindu sēdekļus, iegūstot 2457 litru lielu kravas telpu.

Citas Hyundai debijas Parīzē

Parīzes automobiļu izstādē tiks demonstrēts arī jaunais sedans Genesis, kas veidots lai konkurētu ar Eiropas vadošo zīmolu automašīnām. Iespaidīgais standartaprīkojums sniedz automašīnai Genesis daudz priekšrocību pār konkurentiem. Hyundai izmanto šo izdevību, lai novērtētu Eiropas sabiedrības reakciju uz šo luksusa klases automobili, pirms pieņemt gala lēmumu par tā virzīšanu šajā tirgū.

Izstādē būs apskatāms arī jaunais aizmugurējās piedziņas 2+2 Genesis Coupe prezentācijas auto. Šis modelis izstrādāts tikai demonstrēšanai izstādēs un ir Hyundai līdz šim visdinamiskākais auto ar elegantu dizainu un progresīvu šasijas tehniku.
 
Komentāri
 
Nav pievienots neviens komentārs.
Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Pa ceļam uz Marbelja 95 benzīns 1.799 un dīzelis 1.649 EUR. Paskaties iAuto iepriekšējo video no LV (+ VIDEO) 4

Attēlos un video var redzēt, kādas šobrīd ir degvielas cenas Spānijā, Latvijā un Lietuvā. Lasīt vairāk

 

Arī kā sedans - Volkswagen Passat Ķīnai 7

Jaunākais Volkswagen Passat Eiropā ir pieejams tikai universāla modifikācijā, taču Ķīnā to var nopirkt ar sedana virsbūvi. Lasīt vairāk

 

ADAC: Ķīnas autobūve ir nopietni konkurenti 8

Vācijas automobiļu kluba ADAC eksperti nonākuši pie secinājuma, ka Ķīnas autobūves produkcija pēdējos gados ir stingri pielikusi un min Eiropas ražotājiem uz papēžiem. Lasīt vairāk

 

2,8 sekundes līdz simtam - Mercedes-AMG prezentē 816 Zs jaudīgu kupeju (+ FOTO) 7

Vācijas Mercedes-AMG Šanhajā, Formula-1 sacensību pasākuma laikā nodemonstrējis savu GT saimes flagmani, kupeju Mercedes - AMG GT 63 S E-Performance, kas nodrošināta ar 816 Zs jaudīgu hibrīdiekārtu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti