Jaunais «Renault» sportiskais sasniegums – «Megane R26.R» 4

 
17.septembris 2008 9:30

Jaunākais papildinājums Renault sporta automobiļu modeļiem ir revolucionārā Renault Megane R26.R, kas veidota uz Megane F1 Team R26 modeļa bāzes. Megane R26.R aprīkota ar tādu pašu dzinēju un pārnesumkārbu kā bāzes modelis, bet atšķiras ar svaru (par 123 kg vieglāks) un specifisku piekares kalibrāciju.

Jūnija beigās Megane R26.R Nurburgringas trasē Vācijā uzstādīja jaunu rekordu, veicot apli 8 minūtēs un 17 sekundēs. Megane R26.R tiks ražots ierobežotā daudzumā Alpine Renault rūpnīcā Dieppe, Francijā – kopumā plānots saražot tikai 450 šādus modeļus. Megane R26.R pārdošanā parādīsies jau oktobrī.



Pēc sportiskā modeļa Megane F1 Team R26 panākumiem (atklāts 2006.gada Novembrī) Renault nolēma uzsākt darbu pie vēl jaudīgāka modeļa izstrādes – Megane R26.R. Šis Renault Sporta Tehnoloģiju radītais modelis ir viens no jaunpienācējiem Renault sporta klases auto klāstam, kurā ietilpst Clio Renault Sport, Clio F1 Team R27, Megane Renault Sport, Megane Renault Sport dCi, Megane F1 Team R26 un Twingo Renault Sport (arī jaunpienācējs).

Revolucionārs dizains

Renault Sport Tehnoloģiju inženieri jaunajai Megane R26.R izveidojuši unikālu dizainu, kas to ievērojami atšķir no citiem Renault sporta klases auto modeļiem.

Megane R26.R aprīkota ar specifiskiem sarkaniem18 collu riteņiem, kā arī spoileri un interesantiem grafiskiem elementiem. Renault Megane R26.R ir pieejama septiņās krāsās, no kurām trīs ir līdz šim Renault modeļos nebijušas. Sportisks veidots arī automašīnas salons, stūres un ātrumpārslēga dizainā izmantota āda un zamšs.

Mīnus 123 kilogrami

Kā vienu no vadmotīviem, izstrādājot jauno Megane R26.R, inženieri izvēlējās auto masas samazināšanu – šis modelis, salīdzinot ar bāzes modeli Megane F1 Team R26, sver par 123 kg mazāk. Lai sasniegtu šādu rezultātu, inženieri atteikušies no vairākiem ar komfortu saistītiem elementiem, un tā nav aprīkota ar:
-    aizmugurējiem sēdekļiem un drošības jostām;
-    drošības spilveniem (izņemot vadītāja pusē);
-    automātisko klimata kontroli (pieejama kā papildus aprīkojums/ manuālā klimata kontrole ietilpst standarta ekipējumā);
-    aizmugurējā logu tīrītāja slotiņu;
-    miglas lukturiem;
-    priekšējo gaismu tīrītāju slotiņām;
-    lielāko daļu skaņas necaurlaidīgo materiālu.
Arī vairākiem citiem auto komponentiem veikta modifikācija ar mērķi samazināt automašīnas svaru.

Sevišķi jaudīgs

Megane R26.R, tāpat kā bāzes modelis Megane F1 Team R26, aprīkota ar 2.0 Turbo dzinēju ar sešu ātrumu manuālo pārnesumkārbu (ND0*020). Šī dzinēja maksimālā jauda ir 230 zs (169kW), un maksimālais griezes moments – 310 Nm. Jānorāda, ka šo dzinēju raksturo arī mainīgais apgriezienu skaits – tā, piemēram, 90% no maksimālās jaudas iespējams sasniegt pie griezes momenta no 2000 – 6000 apgriez./min. Ātrumu 100 km/h jaunā Renault Megane R26.R sasniedz 6 sekundēs. Vidējais degvielas patēriņš šim auto ir 8,5 litri uz 100km, un CO2 emisija izplūdes gāzēs – 199.g/km.

Ražots Francijā

Renault Megane R26.R tiks ražots Alpine-Renault rūpnīcā Dieppe, Francijā, kas specializējusies tieši Renault sporta modeļu ražošanā. Kopumā plānots saražot tikai 450 šādus modeļus, un pārdošanā tie nonāks jau šā gada oktobrī.
 
Visi komentāri
 
261750. viesis 17.septembris 2008 11:42
0 0 Atbildēt

Izņemt aizmugurējā logu tīrītāja slotiņu - tur nu gan svaru ietaupījuši...

261787. viesis 18.septembris 2008 2:14
0 0 Atbildēt

Jaunu Ameriku nav atklaju$i,ir priek$piedzinjas auto,kuri lidzigus raditajus jau sen sasniegu$i pirms desmit gadiem!

261788. viesis 18.septembris 2008 2:14
0 0 Atbildēt

...serijveida........

261799. viesis 18.septembris 2008 10:38
0 0 Atbildēt

shitas ir loti labs,,,kaut kada vacijas trase uzstadija priekshpiedzinjas auto rekordu!!!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti