Uzlabotais Mercedes-Benz Actros iedibina jaunus standartus 4

 
23.septembris 2008 10:27

Mercedes-Benz kļūst par pirmo komerciālo transportlīdzekļu ražotāju, smagsvara kravas automobiļu standarta aprīkojumā piedāvājot pilnībā automatizētu manuālo transmisiju.



Jaunais Mercedes-Benz Actros kravas automobilis izceļas ar degvielas patēriņa ekonomiju, augstas kvalitātes komfortu, drošību, kā arī īpaši izstrādātu dizainu. Pateicoties jaudīgajiem BlueTec dzinējiem, kuru darbības rezultātā ogļskābās gāzes izmešu daudzums atmosfērā tiek samazināts, Actros automobiļi kļuvuši arī videi draudzīgāki. Pirmo reizi lieljaudas kravas automobiļu segmentā jauno Mercedes-Benz Actros modeļu standarta aprīkojumā ietilpst pilnībā automatizēta Mercedes PowerShift transmisija, kas vēl vairāk izceļ Actros līdera īpašības. Mercedes-Benz Actros jau kopš tā izlaišanas 1996. gadā ir kļuvis par nozares līderi, un pašlaik ar pārdotiem 550 000 transportlīdzekļiem vairāk nekā 100 valstīs ir visveiksmīgākais kravas automobiļa modelis pasaulē.

Mercedes PowerShift transmisija ir vēl vairāk pilnveidota, un tā ietilpst visu jauno Mercedes-Benz Actros automobiļu standarta aprīkojumā. Mercedes kombinē manuālo transmisiju ar regulējošo elektronisko aparatūru, kura veic dažādas funkcijas papildus automatizētajām pārnesumkārbas un sajūga darbībām. Savukārt jaunā Mercedes-Benz Actros lietotāja praktiskais ieguvums ir komfortablāka, ekonomiskāka un daudz drošāka braukšana. Pieaugot satiksmes intensitātei, automātiskās ātrumkārbas ir būtisks ieguldījums arī drošības palielināšanā. 

Jaunais Actros darbojas ar efektīvajiem BlueTec dzinējiem, kuri unikālā veidā apvieno gan ekonomijas, gan ekoloģijas aspektu. Dzinējiem ir sešas jaudas klases no 235 kW (320 zirgspēki) līdz 350 kW (476 zirgspēki) ar V6-motoriem, un trīs jaudas klases no 375 kW (510 zirgspēki) līdz 440 kW (598 zirgspēki) ar V8-motoriem. Ar Mercedes-Benz BlueTec dzinējiem aprīkotie kravas automobiļi, kuri tiek izmantoti visā pasaulē, jau ir ļāvuši ietaupīt aptuveni 300 miljonus litru dīzeļdegvielas un samazinājuši ogļskābās gāzes izmešu daudzumu, kas nonāk apkārtējā vidē, līdz pat 700 000 tonnām. Šie dzinēji ir jau pieejami Euro 5 versijā, kura normatīvi stāsies spēkā 2009. gada rudenī. 

Jaunajā Actros būtiska loma atvēlēta tieši komfortam. Pirmo reizi kravas automobilī ir uzstādīta jauna līmeņa kontroles sistēma, kura nodrošina to, ka (augšējā) luksusa guļvieta neatkarīgi no mašīnas kabīnes sagāzuma leņķa saglabā horizontālu pozīciju. Tā ļauj pilnvērtīgi izgulēties, automobilim atrodoties pat slīpā nogāzē. Arī apakšējai guļvietai ir izveidots elastīgs, augsta komforta no plāksnēm veidots rāmis. Vēl vairāk pilnveidotā, termoregulējamā papildus gaisa kondicionēšanas sistēma nodrošina kabīnē noteiktu gaisa temperatūru un veselīgāku iekšējo klimatu. Uzlabotais stūres mehānisms ir kļuvis vēl precīzāks, nodrošinot labāku automobiļa spēju saglabāt noteikto virzienu un mazāku jutīgumu pret nelīdzenām ceļu virsmām. Tādejādi tas ne tikai padara braucienu komfortablāku, bet arī paaugstina tā drošības līmeni. Jaunais Mercedes-Benz Actros kā „dzīvojamā istaba” ir kļuvis vēl praktiskāks. Automobiļa jaunajā papildu aprīkojumā ietilpst liels, atvāžams skūšanās spogulis, vienkārši uzstādāms saliekamais galds un divi plaukti apģērba vai dvieļu glabāšanai. Arī automobiļa kabīnes tīrīšana ir kļuvusi daudz ērtāka, pateicoties saspiestā gaisa pievadam.

Jaunā Mercedes-Benz Actros dizains ir gan vizuāli pievilcīgs, gan arī praktisks. Pretstatā iepriekšējam modelim jaunā Actros priekšējās daļas noformējums ar jauno radiatora resti, sānu gaisa tvērējiem, jauna dizaina spoguļiem un saulessargu nodrošina ne tikai zemāku gaisa pretestību, bet arī virza gaisa plūsmu tā, lai netīrumi nenosēstos uz automobiļa logiem, spoguļiem  un sānu durvīm. Žalūziju plātņu skaits priekšējā restē ir samazināts, tomēr to forma, pateicoties uz augšu vērstiem sānu galiem, ir izteiktāka un ar ievērojami dinamiskākām aprisēm. Savukārt hromētais centrālais Mercedes-Benz logo akcentē kvalitātes un viegluma iespaidu. Zemāk priekšdaļā ir neuzkrītošs spoileris ar trīs atverēm, kas vēl vairāk apliecina automobiļa spēku un pārliecinošo kustības stabilitāti.

SIA Domenikss jau uzsācis jaunā Mercedes-Benz Actros kravas automobiļa tirdzniecību Latvijā.
 
Visi komentāri
 
262002. viesis 24.septembris 2008 12:44
0 0 Atbildēt

Nu sadzejojuši jau smalki ;))

262017. viesis 24.septembris 2008 15:41
0 0 Atbildēt

PowerShift ????? Tas ir kautkas līdzīgs VOLVO I-Shift, tikai daudz sliktākā izpildījumā. Jo tas, kas ir un ar ko tā lepojās MB :) VOLVO bija jau 4 gadus atpakaļ??? Un ja šī PowerShift kārba ir tik laba, vai viņu var uzstādīt arī uz kokvedējiem, vai vismaz karjeras automašīnām. VOLVO TO SPĒJ UN UZSTĀDA. Man bija iespēja izbraukt ar šo "BRĪNUM PowerShift " ....ja godīgi tad pilnīgi garām, jo tik lēnu pārslēgšanos nevar salīdzināt pat ar trolejbusu:)))))))

262031. viesis 24.septembris 2008 23:00
0 0 Atbildēt

HE VOLVO CENTRS IERUNAAJAAS

262048. viesis 25.septembris 2008 12:19
0 0 Atbildēt

jauns standarts? ja nu vienīgi pašam "Mersim"..........

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti