Augustā Renault grupas pārdošanas apjoms sasniedzis 153 887 vienības (pasažieru automašīnas + komercauto), kas, salīdzinot ar 2007.gada augusta pārdošanas apjoma rādītājiem, ir par 5,8% mazāk.
Renault pārdošanas apjomi kritušies par 8,5%, Renault Samsung Motors – par 5,5%, savukārt Dacia pārdošanas apjomi pieauguši par 15,9%.Kopējais auto tirgus Eiropā augustā uzrādījis pārdošanas apjomu samazinājumu par 15,9%, savukārt Renault pārdošanas apjoms Eiropā augustā krities par 8,4% (pārdotas 83593 vienības), saglabājot otro vietu starp pieprasītākajiem pasažieru auto un vieglajiem komercauto. Tomēr, neskatoties uz kopējo lejupslīdi, Renault pārdošanas apjomi augustā palielinājušies Vācijā par 7,3%, Nīderlandē par 35%, Beļģijā par 21,3%, Austrijā – 12,9% un Portugālē - 15,9%. Ievērojams pārdošanas apjomu kritums bija vērojams Spānijā un Itālijā attiecīgi 43,3% un 25,9%.
Kopumā augustā pārdoti 6709 jaunā Twingo modeļi, gandrīz 4000 jaunā Laguna, Clio Estate (4266), Kangoo (2623), Modus un Grand Modus (4243). Renault grupas jaunpienācēju – Koleos – augustā iegādājušies 2026 pircēji.
Dacia pārdošanas apjomi augustā Eiropā palielinājušies par 18,1%. Jānorāda, ka šobrīd Eiropas patērētājiem tiek piedāvāti trīs Dacia modeļi – Logan, Logan MCV un Sandero.
Pārdošanas apjomu samazinājums vērojams arī Amerikas reģionā, kur Renault grupas pārdošanas apjoms samazinājies par 9,7%. Tomēr, neskatoties uz kopējām tendencēm, atsevišķos reģionos Renault grupas pārdošanas apjoms turpinājis ievērojami palielināties (Brazīlija - +37%). Arī Euromed reģionā grupas kopējie pārdošanas apjomi samazinājušies par 0,6%, savukārt pārdošanas apjomu palielinājums bijis vērojams tādā šī reģiona valstīs kā Maroka (+32,9%) un Alžīrija (+16,8%). Savukārt stabils pārdošanas apjomu pieaugums šā gada augustā bija vērojams Āzijas-Āfrikas reģionā - +7,3%.