Jaunā «Hyundai Sonata» - labāka par iepriekšējo (+ foto) 13

3.oktobris 2008 14:25

Latvijas tirgū ir ienākusi uzlabota sestās paaudzes "Hyundai Sonata". Arī iAuto.lv bija iespēja pārliecināties par jaunākās Sonātes labajām īpašībām.



Kā galvenās jaunās modifikācijas atšķirības ražotājs min uzlaboto automobiļa vadāmību, paaugstinātu dzinēja jaudu un ekonomiju. Automobilim ir uzlaboti trokšņa un vibrācijas rādītāji, kā arī veikti balstiekārtas un stūres iekārtas uzlabojumi.



Visas Hyundai Sonata modifikācijas ir aprīkotas ar 4 drošības spilveniem, kondicionieri/klimatkontroli, TCS sistēmu, elektriski regulējamiem priekšējiem un aizmugurējiem logu pacēlājiem, sānu spoguļu un priekšējo sēdekļu apsildi, radiosistēmas vadību uz stūres un CD/MP3 atskaņotāju. Pie eksterjera var minēt priekšējo lukturu mazgātājus un priekšējo logu tīrītāju apsildi.



Pēdējās augusta brīvdienās iAuto rīcībā tika nodota jaunā Sonata ar 2 litru 150 zirgspēku dīzeļdzinēju un automātisko pārnesumkārbu.  Braukšana ar šo auto ir komfortabla. Neskatoties uz izmēriem, veicot pat straujus manevrus, auto ir pietiekami stabils. Nekādi ārējie trokšņi nav dzirdami. Ātrums 100 km/h tiek sasniegts nemanot, bet tālāk gan prasītos "nedaudz vairāk"... Iespējams, ka mašīnas asumu piedod izmainītā stūres sistēma - tagad pilns stūres rata gājiens ir tikai 3 apgriezieni, salīdzinot ar iepriekšējās Sonātes 3,3.



Mums bija iespēja izmēģināt auto ar automātisko pārnesumu kārbu. Jāatzīmē, ka "automāts" darbojas izcili, daudz "nedomājot" starp pārnesumu izvēli. Protams, pastāv iespēja pašam vadītājam pārslēgt, bet tomēr tas nav aktuāli - Sonāte pati uzvedina vadītāju uz mierīgu un pārliecinošu braukšanu.



Auto pārsteidz ar plašo salonu un ērto sēdēšanu. Patiesībā nepārsteidz - arī iepriekšējā versija bija ļoti komfortabla. Salons izskatās eleganti un izsmalcināti. Salona apdarē ir izmantota gan āda, gan audums. Arī dažādi dizaina elementi lieliski iederas salona kopskatā. Jāsaka gan, ka šādas klases automobilim labāk tomēr piestāvētu ādas salons. Auto salons ir ļoti plašs. Atvirzot priekšējos sēdekļus pat līdz pašam galam, aizmugurē pietiek vietas pat augumā ļoti raženiem pasažieriem. Tikai ir viens bet - aizmugurē ērti būs tikai diviem pasažieriem. Trešajam, kas pa vidu varētu nedaudz traucēt augstā arka grīdā. Arī sēdekļu augstums ir pietiekams, lai ilgstoša brauciena laikā kājas justos ērti. Vienīgais, sēdekļu maliņas varētu būt augstākas, lai strauju manevru laikā spētu noturēties. Patīkams pārsteigums radās, kad tika meklēta vieta, kur pasažierim nolikt mobilo telefonu – tas var ērti tikt ielikts durvju roktura padziļinājumā.



Atverot cimdu nodalījumu, ievērojam, ka tas ir apšūts ar samtainu audumu, tātad nekas brauciena laikā tur negrabēs. Ņemot vērā vasaras laiku, priekšējo sēdekļu apsildes efekts tika sajusts pēc 3 minūtēm. Uzsākot braukšanu, auto durvis automātiski noslēdzas. Taču nedaudz traucēja tas, ka izkāpjot no auto, durvis ir jāatslēdz pašam ar roku, attaisot slēdzi.



Ļoti plašs ir Sonata bagāžas nodalījums. Plašāku to vēl padara iespēja nolaist aizmugurējos sēdekļus.
Bagāžas nodalījumu, tāpat arī kā degvielas bākas vāciņu, iespējams atvērt tikai no salona. Par degvielas vāciņa atvēršanu varētu neko neteikt, bet bagāžas nodalījuma vāka atvēršana tikai no salona nav īsti ērta.

   
Automobiļa cenas pie Hyundai dīlera „Skandi Motors” sākot no 18600 EUR.

+ elegants dizains
+ plašs salons
+ plašs bāzes aprīkojums
+ plašs bagāžas nodalījums
+ spilgtas tuvās gaismas
+ ērts rezerves riteņa un instrumentu izvietojums
-  no iekšpuses durvis jāatslēdz ar roku
-  bagāžas nodalījumu var atvērt tikai no salona
-  sēdekļu malas!

Paldies "Skandi Motors" par iespēju novērtēt šo auto!

Pilna cenu lapa apskatāma šeit »»
 
Visi komentāri
 
262261. viesis 3.oktobris 2008 15:18
0 0 Atbildēt

Ehh, cik sākumā likās ka šim auto ir normālis dizains tik tagad liekas ka izskatās pēc uzpūsta pirmās paaudzes Mondeo.

262263. viesis 3.oktobris 2008 15:46
0 0 Atbildēt

nja... kāds bija sākot ar otro paaudzi, tāds arī palika tas... "dizains".... pirms 5-6 gadiem bija vēl kaut cik aktuāls un cenas dēļ varēja pirkt šamo.... bet nu šodien šis izskatās vienkārši arhaiski..... žēl.... sonātai varēj būt daudz spilgtāka nākotne...

262264. viesis 3.oktobris 2008 16:10
0 0 Atbildēt

Kaut kaa pietruukst. un zinot"veco" Sonāti-tiek gadiits kaut kas vairaak. uz taas baazes -vilshanaas.

262269. viesis 3.oktobris 2008 17:39
0 0 Atbildēt

ieraudzīju no priekšās un padomāju "až mana '00 626 mazda". :D

262273. viesis 3.oktobris 2008 20:01
0 0 Atbildēt

- no iekšpuses durvis jāatslēdz ar roku

WTF? ar ko parasti durvis no iekšpuses atslēdz? O_O

262278. viesis 4.oktobris 2008 13:51
0 0 Atbildēt

nu tjipa neliels feislifts uztaisits. a taa neko jaunu neredzzu..

262289. viesis 6.oktobris 2008 11:16
0 0 Atbildēt

Sveicinātri iautoo lasītāji - esmu atgriezies savā darba ikdienā pēc nelielas atpūtas . Kādā brīvākā brīdī uzrakstīšu kādu rakstiņu par autolietām Tunisijā. Bet nu par raakstu. Man šis t.s. feislifta modelis diez ko nepatīk. Biju jau aizbraucis vasarā uz hundai salonu un to uzlaboto sonāti apskatījis. Pamatversijas modelis ,ar kuru braucu jau 2 gadus, šķiet, ka tomēr ir realistiskāks un tuvāks eiropeiskai izpratnei par auutodizainu. Šis jaunās versijas ārējais izskats ir nedaudz uzbāzīgs un arī uzpūsts, kas ir traucējoši faktori. Jaunais salona veidols ,varbūt, var tikt uzskatīts par veiksmīgu, bet tas ir pārāk līdzīgs jau citu esošo hundai modeļu salondizainiem. Droši vien nozīmīgākie ir uzlabojumi dzinēja jaudā, ritošajā daļā un kinētikā. Mani joprojām neapmierina sonātes pārāk cietā piekare. Ši iemesla dēl pēdējā laikā es jau vairāk braukāju ar W-124/320 mersīti, kurš vizsmaz "nekratās". Pavisam slikti ir tas, ka jaunajiem modeļiem kāpj cenas. Savulaik sonātes sākumcena bija zem 15 000 eiro, kas likās visnotaļ interesnta cena priekš tml. auto. Protams, pirkt jaunu audiA4 par 27 000 eiriku šodien arī var atļauties tikai trakais. Tagad, jau krīzes apstākļos, cenas ir jau par augstu, pircēju skaits viennozīmīgi samazināsies. Domāju, ka Latvijā drīzāk jāgaida jaunais lielās klases modelis Genesis, kas varētu būt interesantāks auto.

262291. viesis 6.oktobris 2008 11:41
0 0 Atbildēt

Vai arī šij sonātei braucot pa bruģīti priekšejā paneļa plastmasas čirkstēs?

262296. viesis 6.oktobris 2008 13:44
0 0 Atbildēt

šij varbūt čīkstēs - iepriekšējai gan līdz 60 000km vēl neviena plastmasa nav iečīkstējusies...

262326. viesis 7.oktobris 2008 4:53
0 0 Atbildēt

Cenas pieaugums ir gluži loģiska parādība - pieradināja visādus ikdienasviesus, ka par sviestmaizi var paņemt kaut ko mašīnai līdzīgu, nu ikdienasviesiem laiks mainīt savus brīnumus [savādāk nebūs jauns!], laiks ierubīt pieklājīgāku ceņņiku... Jaunu A4 [drīzāk gan A6] pērk cilvēki, kas vēlas pieklājīgu mašīnu :)

262348. viesis 8.oktobris 2008 10:10
0 0 Atbildēt

Sakarā ar atsaucēm rakstā par problemām par jaunās sonates bagažnieka vāka atvēŗšanu piebildīšu, ka manā rīcībā esošajam sonatas modelim(2006.g.) ir TRĪS bagāžņieka atvēršanas iespējas : 1) ar pogu no salona, 2) ar auto atslēgu - no bagažnieka vāka, 3) ar specialu pogu uz signalizacijas tālvadības pults.

263023. viesis 23.oktobris 2008 15:31
0 0 Atbildēt

Dīvains virsraksts šim rakstam, vai ta parasti jaunākās Sonātes tika ražotas sliktākas, nekā iepriekšējās, un tagad vienreiz sanāca labāka:? :O :D

263301. viesis 29.oktobris 2008 10:51
0 0 Atbildēt

Kā man nesen stāstīja viens hundaju salona bodnieks - situacija esot visai neparasta, jo daudzi cilvēki gribot šis sonatas pamatversiju: jaunā diez ko nepatīkot, jo vairāk no priekšas atkal atgādinot špikotos modeļus (kā camry). Arī salons iepriekšejai sonatai bija individuals, kādēl arī interesants. Pašreizējam sonatas modelim salonam tā pati koncepcija , kas līdzīga jau citiem hundai auto.

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto testē pavisam jauno "Škoda Karoq" (+ video) 5

Portāls iAuto.lv izmēģina jaunāko "Škoda" modeli - kompakto apvidus auto "Karoq", kas pirmo reizi Latvijā ieradies vien pirms pāris dienām. Testa auto ar jauno 1.5 TSI 150 ZS benzīna dzinēju. Lasīt vairāk

 

UAZ uzsāk komerctransportlīdzekļa “Profi” tirdzniecību 4

Krievijas apvidus auto ražotājs “UAZ” uzsācis komerctransportlīdzekļa “Profi” (ПРОФИ) tirdzniecību. Bāzes versijā automobilis ar 1500 kg kravnesību maksās 649 000 rubļu (9527 eiro). Vēlāk sola hibrīda modeli, kas atbildīs arī ES ekoloģiskajām prasībām. Lasīt vairāk

 

Šī gada Top 12 ātruma pārkāpuma rekordi Latvijā; "Audi", "BMW" un pat "Opel" 5

No kuriem lielākais bija kāds šoferis Ventspilī, kurš apdzīvotā vietā traucies ar 226 kilometru stundā lielu ātrumu. Lasīt vairāk

 

BMW, Audi un Porsche ražo labākos sporta auto 9

Vācijas auto žurnāla „Sport Auto” lasītāju balsojumā par labākajiem atzīti četri BMW, kā arī pa trim Audi un Porsche modeļiem. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti