«BAN» pilnveido klientu apkalpošanas ātrumu un kvalitāti 4

 
9.oktobris 2008 15:30

Aizvadīto divu gadu laikā Baltijas Apdrošināšanas Nams būtiski pilnveidojis klientu apkalpošanas procesu transportlīdzekļu apdrošināšanas jomā. Saskaņā ar Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) apkopotajiem datiem Baltijas Apdrošināšanas Nams OCTA atlīdzības pieteikumus šā gada pirmajā pusē izskatīja vidēji 28 dienu laikā, savukārt pārējās apdrošināšanas sabiedrības pieteikumus izskatījušas vidēji 2-3 mēnešus.

Būtiski samazināts arī brīvprātīgās KASKO apdrošināšanas negadījumu lietu izskatīšanas termiņš. To apstrāde Baltijas Apdrošināšanas Namā tagad aizņem vien dažas dienas. Jāpiezīmē, ka apdrošināšanas atlīdzības izskatīšana ne vienmēr ir atkarīga no apdrošinātāja. Jāņem vērā arī citu iesaistīto pušu – policijas, autoservisu u.c. iestāžu vai organizāciju darbs, kas reizēm var būtiski kavēt apdrošināšanas atlīdzību izmaksu.

Aizvadītajos gados uzlabotā programmatūra un procesu automatizācija ir mazinājuši laikietilpīgās procedūras zaudējumu atmaksas gadījumos, attiecīgi mazinot neapmierinātību cietušo personu vidū. Biežās regresa prasības un ilgstošas apdrošināšanas atlīdzību izmaksas procedūras bija mazinājušas iedzīvotāju uzticību apdrošināšanas sabiedrībām. Tāpēc viens no svarīgākajiem Baltijas Apdrošināšanas Nama stratēģiskajiem mērķiem ir nodrošināt nevainojamu klientu apkalpošanu.

Baltijas Apdrošināšanas Nama valdes priekšsēdētājs Aleksejs Pečerica uzsver: „ Mēs lepojamies ar panākto – 28 dienas ir teicams rādītājs, kas pārsniedz jebkura cita apdrošinātāja sniegumu. Jāņem vērā arī tas, ka OCTA pakalpojumu uzsākām piedāvāt salīdzinoši nesen – pirms diviem gadiem, tāpēc mūsu kompānija ir uzskatāma par jaunpienācēju šajā apdrošināšanas veidā. Mūsu panākumu pamatā ir neatlaidīga kvalitātes sistēmas ieviešana un klientu apkalpošanas procesa pilnveidošana, kas ir veicinājusi klientu apmierinātības kāpumu. Turklāt sūdzību skaits par Baltijas Apdrošināšanas Nama lēmumiem apdrošināšanas izmaksu gadījumos ir viens no zemākajiem nozarē.”

Lai klienta lūgums pēc atlīdzības pēc iespējas ātrāk nonāktu līdz reālai izmaksai, ik reizi tiek paveikts liels darbs uzņēmumu iekšienē. Šī procesa sekmīga sakārtošana ļāva Baltijas Apdrošināšanas Namam uz pusi samazināt zaudējumu pieteikumu izskatīšanas laiku, vienlaicīgi samazinot arī administratīvos izdevumus. Kompānijas veiksmīgu attīstību veicina arī atbilstība ISO 9001:2000 kvalitātes standartiem, kas apliecina iekšējo procesu sakārtotību uzņēmumā un augsto klientiem piedāvāto pakalpojumu kvalitāti.
 
Visi komentāri
 
262420. viesis 9.oktobris 2008 23:53
0 0 Atbildēt

Tipisks reklāmas raksts. Lai jau veicas, bet lai nestāsta, ka BAN ir visātrākā kompānija. If, Balta, Seesam tās lietas daudz ātrāk notiek. Vismaz līdz šim tā bija.

Un vispār, vajadzētu arī būt ātrākiem, jo cenas tikko diezgan nopietni pacēla.

262446. viesis 10.oktobris 2008 10:57
0 0 Atbildēt

Ja vēlies , lai viss notiek ātrāk, pērc arī gan OCTA, gan Kasko internetā: www.iizi.lv Te var salīdzināt apdrošinātāju cenas un iegādāties lētāko vai atbisltošāko polisi

262556. viesis 13.oktobris 2008 15:19
0 0 Atbildēt

nu, nezinu, Seesam man vilkās vairāk nekā mēnesi, savukār Banā 2 nedēļu laikā saņēmu atlīdzību!

262679. viesis 16.oktobris 2008 15:21
0 0 Atbildēt

Tikko nopirku polisi polise.ban.lv - bija ātri un ērti. Super!

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Ar 120 000 eiro vērtības kritumu – Vācijā pārdod Audi ar V12 dīzeļa dzinēju 29

Pirms 12 gadiem šī automašīna maksāja 145 000 eiro, tagad īpašnieks to gatavs atdot par 23 800 eiro. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: 1000 ZS un 2 sek. līdz 100. Porsche Taycan.(+VIDEO) 2

Lai gan uzlabotais Porsche Taycan ārēji izskatās ļoti līdzīgs oriģinālajam, tas uzlabots pilnīgi visos parametros, un, kas svarīgi, visās modeļu versijās, ieskaitot paaugstināto Cross Turismo. Ar atjaunināto Taycan TV Autoziņas iepazinās testa braucienā Spānijā, tostarp arī Monteblanko ātrumaplī. Lasīt vairāk

 

Bankrota ēnā - Fisker izziņo milzīgas atlaides; klienti dusmīgi 20

Bankrota priekšā nonākušais ASV elektroautomobiļu ražotājs Fisker paziņojis par iespaidīgām atlaidēm savai produkcijai, kas dažos gadījumos sasniedz 24 000 dolāru. Lasīt vairāk

 

Policija un mediķi informēs par bezatbildīgai elektroskrejriteņu vadīšanai veltītu kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā" 17

Valsts policija un mediķi trešdien plkst.11 informēs par kampaņu "Ātrākais, kā nonākt slimnīcā", aģentūru LETA informēja policija. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti