«BAN» pilnveido klientu apkalpošanas ātrumu un kvalitāti 4

9.oktobris 2008 15:30

Aizvadīto divu gadu laikā Baltijas Apdrošināšanas Nams būtiski pilnveidojis klientu apkalpošanas procesu transportlīdzekļu apdrošināšanas jomā. Saskaņā ar Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) apkopotajiem datiem Baltijas Apdrošināšanas Nams OCTA atlīdzības pieteikumus šā gada pirmajā pusē izskatīja vidēji 28 dienu laikā, savukārt pārējās apdrošināšanas sabiedrības pieteikumus izskatījušas vidēji 2-3 mēnešus.

Būtiski samazināts arī brīvprātīgās KASKO apdrošināšanas negadījumu lietu izskatīšanas termiņš. To apstrāde Baltijas Apdrošināšanas Namā tagad aizņem vien dažas dienas. Jāpiezīmē, ka apdrošināšanas atlīdzības izskatīšana ne vienmēr ir atkarīga no apdrošinātāja. Jāņem vērā arī citu iesaistīto pušu – policijas, autoservisu u.c. iestāžu vai organizāciju darbs, kas reizēm var būtiski kavēt apdrošināšanas atlīdzību izmaksu.

Aizvadītajos gados uzlabotā programmatūra un procesu automatizācija ir mazinājuši laikietilpīgās procedūras zaudējumu atmaksas gadījumos, attiecīgi mazinot neapmierinātību cietušo personu vidū. Biežās regresa prasības un ilgstošas apdrošināšanas atlīdzību izmaksas procedūras bija mazinājušas iedzīvotāju uzticību apdrošināšanas sabiedrībām. Tāpēc viens no svarīgākajiem Baltijas Apdrošināšanas Nama stratēģiskajiem mērķiem ir nodrošināt nevainojamu klientu apkalpošanu.

Baltijas Apdrošināšanas Nama valdes priekšsēdētājs Aleksejs Pečerica uzsver: „ Mēs lepojamies ar panākto – 28 dienas ir teicams rādītājs, kas pārsniedz jebkura cita apdrošinātāja sniegumu. Jāņem vērā arī tas, ka OCTA pakalpojumu uzsākām piedāvāt salīdzinoši nesen – pirms diviem gadiem, tāpēc mūsu kompānija ir uzskatāma par jaunpienācēju šajā apdrošināšanas veidā. Mūsu panākumu pamatā ir neatlaidīga kvalitātes sistēmas ieviešana un klientu apkalpošanas procesa pilnveidošana, kas ir veicinājusi klientu apmierinātības kāpumu. Turklāt sūdzību skaits par Baltijas Apdrošināšanas Nama lēmumiem apdrošināšanas izmaksu gadījumos ir viens no zemākajiem nozarē.”

Lai klienta lūgums pēc atlīdzības pēc iespējas ātrāk nonāktu līdz reālai izmaksai, ik reizi tiek paveikts liels darbs uzņēmumu iekšienē. Šī procesa sekmīga sakārtošana ļāva Baltijas Apdrošināšanas Namam uz pusi samazināt zaudējumu pieteikumu izskatīšanas laiku, vienlaicīgi samazinot arī administratīvos izdevumus. Kompānijas veiksmīgu attīstību veicina arī atbilstība ISO 9001:2000 kvalitātes standartiem, kas apliecina iekšējo procesu sakārtotību uzņēmumā un augsto klientiem piedāvāto pakalpojumu kvalitāti.
 
Visi komentāri
 
262420. viesis 9.oktobris 2008 23:53
0 0 Atbildēt

Tipisks reklāmas raksts. Lai jau veicas, bet lai nestāsta, ka BAN ir visātrākā kompānija. If, Balta, Seesam tās lietas daudz ātrāk notiek. Vismaz līdz šim tā bija.

Un vispār, vajadzētu arī būt ātrākiem, jo cenas tikko diezgan nopietni pacēla.

262446. viesis 10.oktobris 2008 10:57
0 0 Atbildēt

Ja vēlies , lai viss notiek ātrāk, pērc arī gan OCTA, gan Kasko internetā: www.iizi.lv Te var salīdzināt apdrošinātāju cenas un iegādāties lētāko vai atbisltošāko polisi

262556. viesis 13.oktobris 2008 15:19
0 0 Atbildēt

nu, nezinu, Seesam man vilkās vairāk nekā mēnesi, savukār Banā 2 nedēļu laikā saņēmu atlīdzību!

262679. viesis 16.oktobris 2008 15:21
0 0 Atbildēt

Tikko nopirku polisi polise.ban.lv - bija ātri un ērti. Super!

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

iAuto.lv iepazīstas ar jauno Audi Q8 (+ foto)

Kopš augusta sākuma Audi Baltijas tirgū piedāvā jauno krosoveru flagmani Audi Q8 sākot no 70 500 EUR. iAuto.lv devās īsā testa braucienā, lai gūtu pirmos iespaidus par šo modeli. Lasīt vairāk

 

Seši mīti un patiesība par dīzeļdzinējiem 22

Auto nozarē viena no nerimstoši aktuālām diskusijām jau vairākus gadus ir par dīzeļdzinējiem un dīzeļdegvielu. Lai arī laika gaitā dīzelis ir piedzīvojis progresīvu attīstību un pilnveidi, tā tik un tā ir viena no mūsdienu tehnoloģijām, kas saistās ar dažādiem mītiem, kuri balstīti pieņēmumos, kas nav bijuši viennozīmīga patiesība jau no pirmsākumiem. Lasīt vairāk

 

TA nakts pasākumā Liepājā pārbaudīti 200 auto; defekti atklāti 73% transportlīdzekļu 4

Liepājā ar lielu autovadītāju interesi aizvadīta Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) organizētā "Tehniskās apskates nakts", kurā kopā tika pārbaudīti 200 transportlīdzekļi. Lasīt vairāk

 

Dragreisa Mustang ir pārāks par Dodge Demon (+ FOTO) 4

ASV autobūves kompānija Ford uzbūvējusi īpaši jaudīgu Mustang modeli, kas dragreisa distancē ir pārāks par 850 Zs jaudīgo Dodge Challenger SRT Demon. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti