«Citroen» ienāk virtuālajā pasaulē 2

 
9.oktobris 2008 15:33

Prezentējot savu jauno GTbyCITROËN modeli 2008.gada Parīzes autoizstādē, Citroën kļuvis par pirmo automobiļu izgatavotāju, kurš spēris robežu virtuālajā pasaulē.



GTbyCITROËN ir oriģināla pieeja ielas automobiļu izgatavošanai, jo šis auto ir digitālās pasaules automobiļa reprodukcija. Šis auto ir Citroën un autovadīšanas simulācijas spēles Gran Turismo 5 uz Playstation 3 bāzes dizainera Polyphony sadarbības rezultāts. Gran Turismo spēle, kas ir pazīstama ar tās kvalitāti, labo dizainu un radīto realitātes sajūtu, ir izplatīta jau vairāk nekā 50 miljonos vienību visā pasaulē. 

Spēlē GTbyCITROËN auto ir elektrisks dzinējs, ko darbina degvielas šūnu maisījums bez piesārņojošām emisijām. Tas ir auto, kas radīts, lai mērotos ar spēcīgākajiem konkurentiem.

“GTbyCITROËN parāda, kā virtuālās un reālās pasaules automobiļu nozares var apvienoties, lai radītu patiesi novatorisku sadarbību. Mēs bijām ļoti priecīgi, kad Citroën vērsās pie mums un sniedza iespēju apvienot mūsu radošās idejas, lai uzbūvētu šo ļoti īpašo konceptauto. Redzēt, kā auto top spēlē un pēc tam realitātē mums ir bijusi patiesi unikāla pieredze, jo parasti mūsu darbi paliek digitālajā pasaulē. Es tikai ceru, ka varēšu tikt pie GTbyCITROËN stūres un izbraukt ar to pa īstu sacīkšu trasi!”



Sniegums kā prioritāte

GTbyCITROËN ir piemērots automobiļu sacīkšu pasaulei, jo tam ir dinamisks dizains, izteiktas plūdlīnijas un izteiksmīgs izskats. Tā aizmugure ir palielināta, padarīta pārspīlēti gara, lai radītu atmiņā paliekošu efektu. Ideja ir padarīt konceptauto vizuāli vēl ātrāku. Korpusa malas krāsu pāreja no balta uz pelēku vēl vairāk pasvītro šo nepārtrauktās kustības efektu.

Augstākā līmeņa autovadīšana

GTbyCITROËN salons izstaro vīziju par sacīkšu auto. Salona atmosfēru papildina izsmalcināti, rūpīgi nostrādāti materiāli ar tehnoloģiju koncentrāciju uz vadītāja pozīciju.
Zemo vadītāja pozīcijas novietojumu diktēja braukšanas prieka meklējumi. Vadītāja mērķis ir koncentrēties uz ceļu, ko īstenot palīdz displejs acu līmenī, kas skaidri parāda braukšanas informāciju.



GTbyCITROËN dizains atspoguļo optimālās aerodinamikas meklējumus. Izstādes auto piemīt garenas līnijas, kas izstieptas līdz maksimumam. Skaidri izteiktie, augšdaļā rievotie sāni un perlamutra spīduma krāsas pārklājums papildina automobiļa muskuļoto izskatu.

Priekšējās daļas izteiksmīgo izskatu papildina platās gaisa ieplūdes atveres un dzidrie, horizontālie lukturi. Lukturos ir iestrādātas zilas LED diodes, kas efektīvi izgaismo ceļu un notur konkurentus cienīgā attālumā! Hromētās motora pārsega dekorācijas patiesi izsaka šī modeļa identitāti.

Karbona atpakaļskata spoguļi uz smalkajiem stiprinājumiem izskatās tā, it kā šķeltu gaisu, piešķirot GTbyCITROËN izcilu iespaidu uz ceļa.

Lielais, izliektais vējstikls plūstoši tiek savienots ar jumta daļu un aizmugurējo kustīgo vējspārnu. Virsbūve izstaro jaudu un plūstošās līnijas rada iespaidu, ka auto ir nepārtrauktā kustībā.

GTbyCITROËN izstaro arī spēku un jaudu lielos apjomos (garums: 4,960m, 2,080m un augstums: 1,090m), ko uzsver stingri izteiktās riteņu arkas. 21 collu platie, mirdzošie alumīnija diski papildina automobiļa sportisko personību.


Izcila vadāmība

Salona dizains apstiprina automobiļa dinamisko un spēcīgo stilu. GTbyCITROËN salons ir radīts vadītājam un pasažierim un izstaro šī koncepta sacīkšu garu.

Paraugoties aiz iespaidīgā vizuālā efekta, abas uz augšu paceļamās durvis sniedz GTbyCITROËN vieglu piekļuvi, kas parasti nav redzams šāda tipa automobiļiem. Vadītājs un līdzbraucējs var iekāpt un izkāpt no auto uz trases pēc iespējas ātrāk.

Konkrētā izstādes auto tumšais interjers ir pārsteigums salīdzinājumā ar gaišo korpusu. GTbyCITROËN salons ir izteikti sportisks, jo tā apdare veidota no melnas ādas ar smalkiem retu materiālu - vara un tērauda elementiem.
Abi polsterētie sacīkšu sēdekļi ir apdarināti ar tumšu ādu un aprīkoti ar četru punktu drošības jostām, aptver vadītāju un pasažieri, lai sagādātu īpašas braukšanas sajūtas. Elegantie sēdekļi ir novietoti zemā pozīcijā, lai uzsvērtu ātruma iespaidu, turklāt tie ideāli sader kopā ar pārējo interjeru.

Lieliski darinātais durvju paneļu un grīdas ādas apšuvums piešķir interjeram greznību. Kontrolpaneļa tīrais un nepieblīvētais dizains padara to par iespaidīgu vara skulptūru. Modernās, asās skulptūras līnijas padara to par centrālo automobiļa tuneli, ilustrējot GTbyCITROËN jaudu un radot iespaidu, ka tiek koncentrēts tā spēks. Arī ādas un tērauda stūre, kas radīta, izlokoties šai pašai vara skulptūrai, atspoguļo salona sportisko garu.

Lai uzlabotu vadītāja koncentrēšanos uz ceļu, GTbyCITROËN ir aprīkots ar displeju acu līmenī, kas rāda braukšanai būtisku informāciju. Izmantojot LED diodes, šī sistēma uz vējstikla tieši vadītāja acu augstumā parāda galveno braukšanas informāciju – piemēram, ātrumu un navigācijas datus.

Displejs acu augstumā ir svarīgs ieguldījums drošībā datu nolasīšanas viegluma dēļ. Vadītājs uztver informāciju daudz ātrāk un viņam nav jānovērš acu skatiens no ceļa.

Optimizēta aerodinamika, lai apvienotu jaudu un braukšanas izjūtas

Īpašs uzsvars tika likts uz GTbyCITROËN aerodinamiku un plūstošo dizainu, jo tās ir Citroën pamata vērtības. Mērķis bija uzlabot automobiļa dinamiku un radīt izcilas braukšanas sajūtas.

Skatoties aiz automobiļa dinamiskajām līnijām, šis sacīkšu auto ietver tādus novatoriskus elementus kā palielinātas gaisa ieplūdes atvere priekšdaļā, plakana apakšdaļa un kustīgs vējspārns un gaisa novadītājs aizmugurē. Visiem šiem elementiem ir ļoti nozīmīga loma, samazinot pretestību un visvairāk - palielinot saķeri, piespiežot automobili pie zemes.

Ar tā dizainu, oriģinalitāti un videi potenciāli draudzīgākās tehnoloģijas pielietojumu GTbyCITROËN realizē sacīkšu garu Citroën skatījumā un uzsver markas ambīcijas jaunu izaicinājumu sasniegšanā.
 
Visi komentāri
 
262422. viesis 10.oktobris 2008 8:18
0 0 Atbildēt

vain NSNF biedram

262452. viesis 10.oktobris 2008 11:49
0 0 Atbildēt

Ts viss ir pārāk kosmiski. Kut kā atgādina bērnības stāstus par žagariņ jurkas raķetēm. Nevajag tik ļoti to visu dramatizēt. Reiz, kad biju Minhenē, tur privātā atpūtas kompleksā jebkurš viesis par normalu samaksu pa nelielu viesnīcas trasi varēja izbraukt ar 500 - tās sērijas ferrari auto. Bez gariem "kosmiskiem" priekšrakstiem.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti