Cīrihe. General Motors (GM) Austrumeiropā no 2008. gada janvāra līdz septembrim uzstādījis pārdošanas rekordu – 318245 mašīnas*, sasniedzot 10,4% tirgus daļu un tādējādi ar 43% pārdošanas apjoma pieaugumu pārliecinoši apsteidzot nozares kopējo pieaugumu (23%) šajā reģionā.
• No 2008. gada janvāra līdz septembrim General Motors automašīnu pārdošanas apjoms Austrumeiropā pieaudzis par 43%, salīdzinot ar nozares kopējo 23% pieaugumu šajā reģionā • Chevrolet pārdošana pieaugusi par 17%; šī zīmola tirgus daļa kopējā Eiropas tirgū veido 2,2% • Opel zīmolam straujš kāpums Centrālajā un Austrumeiropā • Ekonomikas problēmas lielā mērā ietekmē biznesu Rietumeiropā, kur GM pārdošanas apjoms samazinājies par 10,7% • GM agresīvā izaugsmes stratēģija Centrālajā un Austrumeiropā ir sevi attaisnojusi |
Opel / Vauxhall automašīnas Eiropā no 2008. gada janvāra līdz septembrim pārdotas par 6% mazāk nekā pagājušajā gadā. Taču Centrālajā un Austrumeiropā tam joprojām ir iespaidīgi panākumi. Opel pieaugums Austrumeiropā ir gandrīz trīsreiz lielāks kā nozarē kopā, bet Centrālajā Eiropā – divreiz lielāks.
"Esam ļoti priecīgi par ārkārtīgi pozitīvajām atsauksmēm sakarā ar jauno Insignia. Insignia modeļu klāsts, kurā ir gan hečbeks un sedans, gan ecoFLEX un Sports Tourer, piedāvā revolucionāras tehnoloģijas un pievilcīgu dizainu, ieviešot "premium" dvesmu vidējās klases auto segmentā. Esam stingri pārliecināti, ka Insignia palīdzēs vēl vairāk uzlabot Opel zīmola tēlu," norāda Djūers (Dewar).
Austrumeiropas panākumi kompensē sarežgīto tirgus situāciju Rietumeiropā; tur GM pārdošanas apjoms ir krities par 10.7% .
"Mēs saskaramies ar vēl nebijušu ekonomisko problēmu kopumu sakarā ar pasaules ekonomikas krīzi," paskaidro GM Europe prezidents Karls Peters Forsters (Carl-Peter Forster). " Mēs darām visu, lai pārvarētu šo sarežģīto laika posmu, ieviešot daudzus jaunus produktus, tostarp jauno Opel Insignia un Chevrolet Cruze, un regulējot mūsu ražošanas izmaksas, cik vien tas iespējams.”
GM izplešanās pasaules nozīmīgākajos jaunajos tirgos ir pamats kompānijas ilgtermiņa panākumiem; agresīvā izaugsmes stratēģija Centrālajā un Austrumeiropā ir sevi attaisnojusi.