Iepazīsti Dienvidu tiltu jau pirms atklāšanas 12

 
12.novembris 2008 8:41

Šī gada 17. novembrī satiksmei atklās Dienvidu tiltu un trīslīmeņu estakādes pāri Krasta ielai un Maskavas ielai. Tas ir pirmais šāda mēroga un sarežģītības satiksmes objekts Latvijā.

Lai iepazīstinātu iedzīvotājus ar jaunajām Daugavas šķērsošanas iespējām, Rīgas dome aicina autovadītājus jau šobrīd Rīgas domes mājas lapā www.riga.lv iepazīties ar satiksmes shēmu, lai uzzinātu, kā šķērsot jauno tiltu un nokļūt nepieciešamajā virzienā. Tāpat ir iespēja virtuāli izmēģināt visu Dienvidu maģistrāli, kāda tā būs 2011.gadā pēc maģistrālo pievedceļu izbūves abos Daugavas krastos.

Ar Dienvidu tilta satiksmes shēmu, kāda tā būs uzreiz pēc tilta atklāšanas, kamēr turpinās pievedceļu būvniecība, varat iepazīties arī šeit - kopējā, labais krasts, kreisais krasts.

Dienvidu tilta satiksmes shēma un informatīvi izglītojoša Dienvidu maģistrāles interaktīva vizualizācija ir pieejama Rīgas domes mājas lapas www.riga.lv sadaļā „Iepazīsti Dienvidu tiltu pirms atklāšanas!”

Interaktīvajā vizualizācijā var iepazīties ne tikai ar Dienvidu tiltu un tā estakādēm, bet arī maģistrālajiem pievedceļiem abos Daugavas krastos pēc to izbūves- kā izskatīsies jaunais Slāvu dzelzceļa pārvads, trīslīmeņu satiksmes mezgls Slāvu rotācijas apļa vietā, jaunā automaģistrāle no Ziepniekkalna ielas līdz Bauskas ielai ar divu līmeņu šķērsojumiem.

Dienvidu tilta atklāšana satiksmei un gājējiem

Dienvidu maģistrāles pirmā kārta – tilts pāri Daugavai un estakādes pāri Krasta un Maskavas ielai satiksmei tiks atklāts līdz 17. novembra pusnaktij, savukārt gājējiem tilts būs atvērts no 17.novembra pulksten 18.00.

Par Dienvidu tiltu

Dienvidu tilta un estakāžu pāri Krasta un Maskavas ielai  kopējais garums ir 2,5 km. Tiltam ir trīs satiksmes joslas katrā virzienā, veloceliņš un gājēju ietve katrā pusē. Dienvidu tilts ir 803 m garš un 34,28 m plats. Atļautais braukšanas ātrums uz tilta būs 70 km/h.

Dienvidu tilta uzdevums ir nodrošināt satiksmi starp Pārdaugavas dienvidrietumu daļu un Rīgas labā krasta rajoniem – Latgales un Vidzemes priekšpilsētu, Ziemeļu rajonu – nešķērsojot pilsētas centru un tādējādi mazinot satiksmes sastrēgumus. Tāpat tilts ļaus apiet pilsētas centru tranzīta satiksmei virzienā uz Jelgavu, Bausku, Ogri, Siguldu, Saulkrastiem, Vecmīlgrāvi un Carnikavu. Jaunais tilts dos iespēju samazināt transporta plūsmu Krasta ielā un 11.Novembra krastmalā, kā arī pār Salu tiltu.

Tilta skiču projektu kā galvenais projektētājs izstrādāja SIA „Tiltprojekts“ Georgija Rusinova vadībā. Tilta konstrukcijas tā saucamo šprengeļu jeb mazo vanšu tilta sistēmu radīja Sanktpēterburgas projektēšanas institūts „Institut Giprostroimost Sankt-Peterburg“ galvenā inženiera Igora Koļuševa vadībā. Tilta gavenais arhitekts ir Ingurds Lazdiņš no projektēšanas grupas „Arhitektonika“. Tilta celtniecības ģenerāluzņēmējs ir AS “Dienvidu tilts”, kurā apvienojušās sešas vadošās Latvijas celtniecības kompānijas, kuras ir specializējušās tieši tiltu izbūves darbos un kuru darbinieki ir savas nozares profesionāļi ar ilgstošu darba pieredzi gan Latvijā, gan ārvalstīs. Tās ir: SIA “Skonto būve”, AS “Latvijas tilti”, AS “BMGS”, SIA “Tilts”, SIA “Rīgas tilti” un SIA “Viadukts”. Dienvidu tilta būvniecība tika uzsāka 2004. gada novembrī.

Saskaņā ar Rīgas domes lēmumu Dienvidu tilta būvniecības pasūtītājs ir Rīgas domes Pilsētas attīstības departaments. Savukārt maģistrālo pievedceļu būvniecības pasūtītājs abos Daugavas krastos ir Rīgas domes Satiksmes departaments.

Par maģistrālajiem pievedceļiem

Kā ziņots, šogad ir uzsākta Daugavas labā krasta maģistrālo pievedceļu jeb Slāvu maģistrālā transporta mezgla izbūve, kas ietver Slāvu dzelzceļa pārvada pārbūvi, ierīkojot astoņas braukšanas joslas, un trīs līmeņu satiksmes mezgla izbūvi pašreizējā Slāvu rotācijas apļa vietā. Līdz šim ir izbūvēts arī Daugavas kreisā krasta maģistrālo pievedceļu pagaidu pieslēgums no Dienvidu tilta līdz Bauskas ielai. Rīgas domes Satiksmes departaments ir izsludinājis atklātu konkursu par kreisā krasta maģistrālo pievedceļu jeb Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla būvniecību no tilta līdz Ziepniekkalna ielai, kas ietver Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas divu līmeņu satiksmes mezgla izbūvi, jaunu automaģistrāli līdz Ziepniekkalna ielai, kā arī divu līmeņu Jāņa Čakstes gatves un Ziepniekkalna ielas satiksmes mezgla izbūvi.

Plašāk ar informāciju par Dienvidu tilta maģistrālajiem pievedceļiem varat iepazīties RDSD mājas lapas sadaļā "Satiksmes infrastruktūra", kā arī atverot baneri "Iepazīsties ar Dienvidu maģistrāli!".
 
Visi komentāri
 
263787. viesis 12.novembris 2008 10:27
0 0 Atbildēt

Iepazīsti vien:

Portal error has occured. If this problem persists, please, contact system administrator by e-mail atbalsts@riga.lv!".

:D:D:D:D

Nu ja šitā āri notiks ar tilta atklāšanu ....

263797. viesis 12.novembris 2008 11:50
0 0 Atbildēt

tur būs nevis ātrums "70" bet viens milzīgs sastrēgums visā tilta garumā :)

263799. viesis 12.novembris 2008 12:20
0 0 Atbildēt

sviests ir tas, ka ar visu veloceliņu izbūvi uz mārupi un mežciemu RD atkal aizmirsusi par pašu MĒRU - jeb viņa vēlmi diži pārvietoties ar velosipēdu. Bijušais Slāvu tilts atkal iztiek ar skaistām pārejām no vienas dz.c. puses uz otru, bet UZTAISA KĀPNES!! Tad kā lai māmiņas, velosipēdisti un invalīdi izmanto šīs kāpnes, pa kurām uzkāpt? Vai tiešām RD visiem vienalga, ar ko pārvietojas mēra kungs - vai varbūt mēra kungam vienalga, ar kopārvietoties? Tilts, kam iztērētas milzīgas naudas un kas ir "modernākā ceļu būves konstrukcijā pasaulē un bla bla bla", patiesībā ir arhitektu, inženieru un RD SVIESTS, paredzēts biezāko maciņu papildināšanai... Iededzies, bļ....

263800. viesis 12.novembris 2008 12:33
0 0 Atbildēt

elektro [?] 12.11.2008 12:20

vai neesi ko sajucis ? birks tak nebrauc ar velo ? diez vai arii kaadreiz meeginaas..... ar velo kaadreiz meeginaaja braukt jaukaa alnja biedrs - misters aksjooonoks, kuram meeginaajums braukt ar velo pa Riigas ielaam beidzaas ar sadauziito muuli :D :D :D

263804. viesis 12.novembris 2008 13:08
0 0 Atbildēt

Uz slāvu tilta papildus kāpnēm būs arī lifiti. Tā kā nevajag raudāt.

263805. viesis 12.novembris 2008 13:12
0 0 Atbildēt

DeaDMoroZZZ [?] 12.11.2008 12:33

Birks brauc gan ar velo, vismaz tā viņš apgalvoja burvīgā veloceliņa Skanstes iela - Mežaparks atklāšanas braucienā.

Vislabākais risinājums bijušā Slāvu tilta šķērsošanai gan velobraucējiem, gan invalīdiem, gan mammām ar ratiem būtu slīps tiltiņš, kurš, protams, varētu būt daudz stāvāks par auto uzbrauktuvēm - līdz ar to īsāks - un maksāt mazāk - piem. pāreja uz K.Ulmaņa pie SKY ir ideāla. RAUDĀT turpināšu, kāmēr dome smiesies par stulbajiem siļķēdājiem

263819. viesis 12.novembris 2008 19:09
0 0 Atbildēt

es sliecos domāt, ka birks pārsvarā brauc ar muti, nevis ar velo :D :D :D

kā jau visi oranžisti :D :D :D

263831. viesis 12.novembris 2008 21:10
0 0 Atbildēt

Viļņus gan aizmirsuši ir uzanimēt:D

263832. viesis 12.novembris 2008 21:41
0 0 Atbildēt

Kādā sakarā minibildē Londonas iela?

263834. viesis 12.novembris 2008 22:29
0 0 Atbildēt

Tā gan ir Rīgas iela - labākie doktori ir "Pasaules optikā"... :)

263835. viesis 12.novembris 2008 22:35
0 0 Atbildēt

Nūū h** viņu zin, drīzāk izskatās pēc diviem double-deckeriem, bet ja godīgi, tad nekasa!

Vnk, ja runa iet par D-tiltu, tad arī varējāt ielikt tā bildi!

Btw, pēdējo mēnešu laikā vairs nav ko lasīt iAuto, nav kas pamainījies?

264178. viesis 26.novembris 2008 8:41
0 0 Atbildēt

Super!

Vakar jau teica, ka Dienvidu Tiltam nepieciešams remonts,,,

Pārdaugavā ar uzbraukšanu grūtāk,

savādāk tādas zīmes saliktas (lielākas par reklāmām),

nekur citur neesu redzējis tik labi Saliktu info, kur jābrauc,

Protams, tie kuri neskatās uz zīmēm, neko arī nesaprot,,,

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti