«Citroën» jaunais pilsonis iegūst papildus dzirksti 3

19.novembris 2008 11:24

Ar veiklo, dinamisko, atjautīgo C1 ir viegli sadzīvot, tā kā tas ir praktisks un daudzpusīgs ceļabiedrs. Šī pilsētas auto inovatīvais, kompaktais dizains un dabu saudzējošais dzinējs vēlreiz pasvītro Citroën kreativitāti.

2008. gada JD Power un L’Automobile Magazine izpētē, pamatojoties uz klientu apmierinātību Francijā, C1 ir ieguva augstāko vērtējumu starp “vēlamākais auto” kategorijā.

Kopš 2005. gada, kad C1 parādījās tirgū, ir pārdotas 310 000 vienības visā pasaulē. Citroën markai ir tas gods šī gada beigās prezentēt jauno C1 versiju. Uzlabotais C1 ir saglabājis tādas oriģinālās versijas īpašības kā ietilpību, pievilcību, rotaļīgo virsbūves dizainu, lielisku stabilitāti uz ceļa, bezkompromisa drošību un citas kvalitātes. Degvielas patēriņš un CO2 izmešu līmenis ir saglabājies izcils: 68 ZS 1.0i benzīna dzinējs ar piecu ātrumu mehānisko pārnesumkārbu patērē tikai 4,5l/ 100km, CO2 izplūdes līmenis 106 g/km.



•    Enerģisks un izsmalcināts stils

Izmaiņas automašīnas priekšpusē un izceltais bamperis uzsver C1 celies un brauc noskaņojumu. Citroën ir veicis izmaiņas arī automašīnas iekšpusē - īpaši salona dizaina plānojumā. C1 ir pieejams (atkarībā no tirgus) ar īpaši izsmalcinātu salona apdari, kas piešķir auto vēl lielāku pievilcību.

•    Ekonomijai un videi pateicīgs

C1 ir aprīkots ar augstas veiktspējas dzinēju, kas liek justies vienlīdz komfortabli gan pilsētā, gan uz šosejas. Kombinācijā ar automašīnas mazo masu, arī degvielas patēriņš ir ļoti zems. Modelis ar 68 ZS 1.0i benzīna dzinēju ar piecu ātrumu mehānisko pārnesumkārbu patērē tikai 4,5l/ 100km, CO2 izmešu līmenis izplūdes gāzēs 106 g/km.

Uzlabotais C1 saglabājis visas tā spēcīgās īpašības, kuras nesušas tam veiksmi: izcilu vadāmību, augstākā līmeņa drošību, kompaktās proporcijas manevrēšanai pilsētā, zemo cenu un ekspluatācijas izmaksas.



•    Daudz mirdzošāks un izsmalcinātāks stils

Līdzīgi kā oriģinālais modelis, jaunais C1 ir daļa no Citroën stratēģijas: virzīt tirgū dažādāka stila un koncepta mazās klases automašīnas. Tas ir iemesls kāpēc arī jaunajā izpildījumā šis auto saglabā divas virsbūves:
-    3 durvju versiju cilvēkiem, kuri pārsvarā pielieto tikai priekšējos sēdvietas
-    5 durvju versiju, lai pārvietošanās būtu praktiska arī četriem pasažieriem

•    Neparasts virsbūves stils/ risinājums

Pārveidotā C1 priekšpuse automašīnai piešķir vairāk vitalitāti. Jaunais bamperis - lielāks un vairāk izliekts, piešķir rosīgāku, enerģiskāku izskatu un elegances pieskārienu. Jaunais modelis lepojas ar hromētajām līnijām, kuras akcentē bampera izliekumus un piešķir dzīvīgumu un mūsdienīgumu.

•    Pievilcīgs interjera dizains

Dažādi uzlabojumi ir veikti arī C1 kabīnē, tieši interjera risinājuma ziņā. Divi jauni apdares materiāli: dominējošais tumši zilais un bordo sniedz vitalitāti un eleganci automašīnas salonam. Atkarībā no tirdzniecības valsts ir pieejami arī ādas un alcantara apdares risinājumi.
Jaunās apdares iespējas pieļauj arī ādas apdares stūri, ādas pārnesumu pārslēga apdari, melnu glancētu apdari spidometram, apgriezienu rādītājam, gaisa ventilācijas lūkai un melnus glancētus durvju rokturus. Gaisa kondicionieris, vieglmetāla diski un CD auto sistēma ir iekļauti šīs automašīnas standarta aprīkojumā.  

Zem centrālās konsoles ir cilindriskas formas displejs, kuru raksturo jaunais sietspiedums (skaidrākam un modernākam attēlam). Šis uzlabojums attiecas uz visu C1 versiju klāstu.

Ir optimizēts arī bagāžas nodalījums, paverot iespēju pārvest lielākus priekšmetus.

  Neizmērojams radošums

•    Perfektas proporcijas pilsētas dzīvei

Ar C1 parametriem : 3.43 m garumu, 1.63 m platumu un 1.47 m augstumu, tas ir perfekti piemērots pilsētai! Neskatoties uz iespaidīgi mazajām automašīnas korpusa dimensijām, iekšpuse tam ir ietilpīga un pietiekami plaša, lai ērti būtu četriem pasažieriem: plata telpa elkoņu augstumā (1,38m) un pareizs augstums līdz griestiem (0,87m) un dāsna telpa kājām aizmugurējiem pasažieriem paaugstina aizmugurējo vietu pasažieru komfortu.

•    Paraugmanieres uz ceļa

C1 lepojas ar tā nevainojamu vadību uz ceļa, jo ar to ir patīkami braukt gan pilsētā, gan laukos. Tā ritošā daļa nodrošina lielisku noturību uz ceļa un saskaņoti darbojas ar aktīvo drošības sistēmu. Kā arī modelis piedāvā citas augstākā līmeņa drošības sistēmas iezīmes kā ventilējamas priekšējās disku bremzes, ABS, EBD un ceļa pagriezienu stabilitātes kontroli CSC, un arī aprīkojumā iekļautos vadītāja un pasažieru gaisa drošības spilvenus.  

•    Dzinējs, kas respektē vidi

Atbildot uz patērētāju atšķirīgajām vajadzībām, tagad C1 būs pieejams ar dīzeļa un benzīna dzinējiem, ar manuālo, kā arī ar elektroniski vadāmo manuālo Senso Drive 5 pārnesumu kārbu.

- 1.4 HDi 55 ZS sniedz 40 kW jaudu pie 4,000 apgr./min. un griezes momentu 130 Nm pie 1,750 apgr./min. Iespaidīgi zems vidējais degvielas patēriņš 4,1l uz 100km un CO2 izmešu līmenis 109 g/km. 1.4 HDi 55 ZS piedāvā mehānisko 5 pārnesumu kārbu.

- 1.0i 68 ZS benzīna dzinējs piedāvā elastīgu, lineāru paātrinājumu. Tas attīsta 50 kW jaudu pie 6,000 apgr./min. un 93 Nm griezes momentu pie 3,600 apgr./min. Šī dzinēja vidējais degvielas patēriņš ir 4,5l uz 100km un CO2 izmešu līmenis 106g/km braucot ar 5 pārnesumu mehānisko pārnesumu kārbu un 107 g/km braucot ar 5 pārnesumu elektroniski vadāmo SensoDrive versiju. 

•    Maza cena un zemas ekspluatācijas izmaksas

C1 ir pieejams par ļoti pievilcīgu cenu; tā ikdienas ekspluatācijas izmaksas ir zemas, tam ir ārkārtīgi mazs degvielas patēriņš un saprātīgas uzturēšanas izmaksas (servisa apkope dīzeļa dzinējam ik pēc 30 000km). Šī modeļa attīstības procesā tika likts liels uzsvars uz ilglaicīgu auto detaļu saglabāšanos un kalpošanu, lai apkopes un servisa apmeklējumi tiktu samazināti līdz minimumam.
 
Visi komentāri
 
264008. viesis 19.novembris 2008 15:45
0 0 Atbildēt

Joka pēc varbūt var nomainīt pašlaik (15:45) redzamās C3 Picasso bildes ar C1 www.zercustoms.com/news/2009-Cit...-facelift.html

Redaktors 19.novembris 2008 15:55
0 0 Atbildēt

Ir pareizās bildes.

264013. viesis 19.novembris 2008 19:29
0 0 Atbildēt

C1 facelift ir nācis par labu, īsts mīļums. Žēl, ka saimnieku Peugeot mašīnītei "mute" nupat jau ir kā reklāmu briesmoņiem, kas tualetes podā dzīvo... www.expertmotor.com/news/77/3.html

Tavs komentārs
 
 
Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Motociklists aizmirst par gabarītiem (+ video) 3

Motociklists mēģina izspraukties pa vidu braucošam traktoram un stāvošam automobilim, taču, šķiet, ir piemirsis par sava braucamrīka gabarītiem. Lasīt vairāk

 

"AvtoVAZ" testē "Lada Vesta" sedana visādceļu versiju 3

Krievijas autobūves kompānija AvtoVAZ uzsākusi jaunas "Lada Vesta" modifikācijas testus. Tas ir "Vesta" sedans ar paaugstinātu klīrensu, kas pievienosies tāda pašas koncepcijas "Vesta" universālam, kas pazīstams ar nosaukumu "SW Cross". Lasīt vairāk

 

IDB priekšnieks: Pāragri uzskatīt, ka mazinājusies kukuļošana satiksmes uzraudzībā 9

Pozitīvi vērtējama sabiedrības noraidošā attieksme pret kukuļdošanu, taču šobrīd ir pāragri uzskatīt, ka kukuļošanas problēma ceļu satiksmes uzraudzības jomā ir mazinājusies, aģentūrai LETA atzina Iekšējā drošības biroja (IDB) priekšnieks Valters Mūrnieks. Lasīt vairāk

 

iAuto fotogalerija: Lielais rallijkross Biķerniekos noslēdzies, Eiropas čempionu apbalvo Žans Tods

Ar spraigiem finālbraucieniem šovakar Rīgā, Biķernieku trasē noslēdzās kārtējais pasaules un Eiropas čempionātu posms rallijkrosā. Rīgas posmā noskaidrojās čempioni Super Car klasē abās ieskaitēs. Čempionus sumināja arī starptautiskās automobiļu federācijas galva Žans Tods. Lasīt vairāk

 
 

Jaunākais forumā

Lasītākie raksti

Jaunie raksti