«Autocar» atzīst «Hyundai – Kia» grupu par gada auto kompāniju 6

 
22.novembris 2008 11:01

Apvienotās Karalistes senākais auto žurnāls Autocar ikgadējā apbalvojumu ceremonijā Vestminsterā, Londonā, nosaucis Hyundai – Kia grupu par gada auto kompāniju. Hyundai – Kia apbalvojumu ieguvis par lielākajām ambīcijām, kas vainagojušās ar ierindošanos lielāko autobūves uzņēmumu pieciniekā aiz Toyota, General Motors, Ford un Audi-Volkswagen. Autocar arī atzinīgi novērtējis Hyundai – Kia eleganto dizainu un auto lielisko kvalitāti, ko papildina ilgāks garantijas laiks kā citiem ražotājiem.

Autocar ikgadējā apbalvošanas ceremonija ir Eiropā plaši pazīstams un prestižs pasākums. Autocar galvenais redaktors Chas Hallet, komentējot Korejas milža Hyundai – Kia elpu aizraujošās ambīcijas un to rezultātu Hyundai – Kia Eiropas pētniecības un attīstības centra Vācijā direktoram Nam Yong Kim, atzīst: “Kad pirms pāris gadiem pirmoreiz dzirdējām par Hyundai – Kia iekļūšanu pasaules lielāko autobūves kompāniju pieciniekā aiz tādiem milžiem kā Toyota, GM, Ford un Audi-VW, bijām skeptiski noskaņoti, tomēr visai drīz Korejas auto grupa izrādīja apbrīnojamu mērķtiecību. Viņi zināja, uz ko iet, jau izveidojot Eiropas dizaina un autobūves komandu, lai noskaidrotu, kādi auto modeļi piemēroti Eiropas tirgum.”

“Skaidrs, ka Kia-Hyndai izaicināja VW Golf un Ford Focus, radot auto, kas bija tikpat labi vizuāli un kvalitātes ziņā un piedāvājot ilgāku garantijas laiku par tām pašām izmaksām. Viņi iemantoja Eiropas auto markām līdzvērtīgu reputāciju, radot drosmīga dizaina konceptauto, līdzīgi kā Citroen līdz šim darbojies Eiropas tirgū. Hyundai – Kia arī izveidoja atsevišķas ražotnes Austrumeiropā, ieskaitot motoru un ātrumkārbu rūpnīcas.

Apvienojušies 1998 gadā, Hyundai – Kia šobrīd dominē Korejas auto tirgū ar 80% tirgus daļu. Ar ražotnēm Ziemeļamerikā, Ķīnā, Eiropā un citviet pasaulē, ieskaitot Krieviju, vidusaustrumu un ziemeļaustrumu Āziju, Hyundai – Kia mazāk nekā 50 gadu laikā ir ierindojies pasaules lielāko auto tirgotāju virsotnē. Abi auto ražotāji kā atsevišķi uzņēmumi autobūvi uzsāka 1960. gados un eksportu uzsāka tikai pēc 1980. gada. Kā apliecinājums tam, ka Hyundai – Kia turpina savu uzvaras gājienu, ir jaunās rūpnīcas ASV, Džordžijas štatā, būvniecība, kas tuvojas noslēgumam. Jau iepriekš ziņots, ka jaunos Cee`d saimes un Sportage apvidus auto Eiropas tirgum Kia ražo nesen izveidotajā ražotnē Zilinā, Slovākijā.

“Atzinība par mūsu pieliktajām pūlēm, kas nākusi no tik atpazīstama un respektabla vērtētāja kā Autocar, ir liels gods. Tas ir nozīmīgs apbalvojums un atgādinājums, ka prezidenta Mong – Koo Chung un visa plašā Kia kolektīva apņemšanās iekļaut Korejas autobūves industriju globālajā autotirgus kartē, ir vainagojusies panākumiem,” komentē Nam – Yong Kim.
 
Visi komentāri
 
264089. viesis 22.novembris 2008 13:44
0 0 Atbildēt

:)

264090. viesis 22.novembris 2008 13:55
0 0 Atbildēt

Katrā ziņā - ļoti labi auto. Nu jau trešā vasara nobraukta ar Sonatu - neko sliktu par šo auto joprojām pateikt nevaru. Bojājumu nav, nekas arī negrab, faktiski auto pie 27000km nobraukuma ripo arvien labāk. Arī mans brālis jau trešo gadu brauc ar Elantru - problēmu nekādu. Lidzīgas atsauksmes ir arī citiem paziņām, kuri izmanto santa Fe, Matrixu un Coupe. Sūdzējies nav neviens. Kaut kā neviens līdz šim nav dzirdējis , ka hundaju servisus gāztu rinķī garantijas remontu tīkotāji. Kā redzam, pozitivas atziņas par šo auto izveidojušās arī veceiropiešiem, kuri līdz šim stingri turējušies pie saviem roveriem, opeļiem un fordiņiem. Cerams, ka mūsu baleliņi - t.s. slavenību zimolu piekritēji, arī pakapeniski izbeigs savas nepamatotās ambiciju teorijas par šiem auto.

264091. viesis 22.novembris 2008 13:58
0 0 Atbildēt

velreiz:) , tas IkdienasViesim :)

264118. viesis 24.novembris 2008 10:32
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka hundaji ir izturīgi auto. Mana družka arī jau trešo gadu brauc ar Getzu, un ne par ko nesūdzas. Viņa ir advokate, braukā ar to getzu pa visu latvjzemi. Sākumā pats par to auto smējos, tagad - no coment, tiešām izturīgs vāgis. Mums ofisā arī ir trīs jaunie santa fe - priekšnieki rullē pa visu respubliku un izklaidējas vēl 4+4 raļļos, un nav dzirdēts, ka kāds auto būtu jāremontē. Pirms tam bija VW Touregi - tie gan kaut kā gada laikā sabira. Visu laiku tik pa servisiem. Līdzīgi manam šefam veicas ar jaunu hondu acord - džeks 3 reiz gadā gaida rindā bensonservisā. Vasarā, kad apciemoju brālēnu anglijā, pamanīju, ka britanijā parādijušies daudz hundaji. Visvairāk redzēju elantras un tuksonus. Izskatās, ka šie paguvuši jau tos pozitivi novērtēt.

264125. viesis 24.novembris 2008 12:08
0 0 Atbildēt

Man ar liekas ka KIA ceed ir ļoti labs auto Hundajam I30 nav tik smuks un dārgāks . Vecā sonata bij labāka jaunā baigā volga uztaisīta

264147. viesis 25.novembris 2008 9:52
0 0 Atbildēt

Piekrītu, ka jaunās sonatas 2005.gada pamatversija bija daudz glītāka par pašreizējo. Cilvēkiem ļoti patika neuzkrītošā līdzība audi automašinām + elegances faktors. Pašreizējai sonatei tas izpaliek - auto tiešām neveiksmīgi atsit vai nu camry, vai volgu... Līdzīgu viedokli izsaka vairums potencialo pircēju ES valstīs, esmu pētījis daudzu valstu žurnalus. Bet vispār, jaunie hundaji ir labi auto - pats gatavojos kļūt par i30 wagon braucēju. Līdz šim arī biju pārliecināts bembists.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti