Gatavojamies BMW kausam! 42

 
23.oktobris 2002 12:07

SSO BMW KLUBS, sadarbībā ar Andi, bijušo GOLF kausa dalībnieku (tel.6532859), atbalsta un informē, ka ir paredzams pavisam jauns projekts - "BMW kauss"! Tā oficiāls sākums varētu būt nākamā gada beigās vai aiznākamā sākumā. Šī ziema, pavasaris un vasara ir paredzēta, lai potenciālie dalībnieki sabūvētu tehniku un vasarā jau izrādītu pirmās sportiskās aktivitāts.

BMW kausa galvenie pamatnosacījumi: 1. BMW e30, 2 litru dzinējs, 6R12V. 2. Drošība : 1) LAF ( Latvijas autosporta federācija) atzīts drošības karkass; 2) FIA (pasaules autosporta federācija) atzīts sporta sēdeklis; 3) FIA atzītas drošības jostas; 4) LAF akceptēta ugunsdzēšamā iekārta. 3. Auto minimāla pārbūve, lai nesadārdzinātu izmaksas. Proti, ja tev ir šāds auto, tad ikdienā ar to tu vari pārvietoties pa ielu savās ierastās gaitās, bet brīvdienās braukt sacensībās. Šis ir arī BMW kausa mērķis - cilvēkiem, kas šādu vai tādu finansiālu apsvērumu dēļ nevar braukt kādā no jau esošajām autosporta klasēm, bet gribēšana sportot ir, tad šī ir tā iespēja, investējot samērā maz, piedalīties lielajā autosportā. 4. Braucējam jānokārto LAF visas formalitāts, kas saistītas ar licenses saņemšanu. Paredzams, ka uz nākamās vasaras beigām, Jūs un parējie sportot gribētāji un BMW kausa dalībnieki, būs sabūvējuši savu tehniku vismaz 10 dalībnieku apmērā, lai LAF varētu akceptēt atsevišķu startu, ieskaiti un iespēju cīnīties par Latvijas čempoina titulu BMW klasē. Tikmēr dalībnieki var braukt gan brīvā klasē, gan 1000 km. Ja būs interese no kaimiņiem, Lietuviešiem, Igauņiem , tad ir iespējams arī Baltijas čempionāts. Tākā esiet sparīgi un aktīvi, realizējiet savus sapņus sportot, izmantojiet to, ka pirmo reizi Latvijā tiek ieviesta pakaļpiedziņas klase. Jāatzīmē, ka šī ir arī iespēja tādiem sportot gribētājiem, kas līdz šim ar lielo autosportu ir bijis uz "Jūs", jo klasē tiks īpaši domāts par to, lai auto būtu pēc iespējas standartā un vieglāk pieejams arī neprofesionālim. Tiks noteikti ierobežojumi, kas kontrolēs dažādus diametrus, rādītājus, parametrus, lai visiem būtu pēc iespējas vienlīdzīgākas iespējas uz starta. Nolikums, kas sīkāk reglamentēs visus tehniskos noteikumus, ir paredzams uz nākamo gadu. www.bmwpower.lv
 
Visi komentāri
 
45208. viesis 23.oktobris 2002 12:35
0 0 Atbildēt

Tā tiešām ir ļoti laba lieta. Golfa kauss ir pārvērities par monstru klasi. Tagad bus velviena iespeja jaunajiem. OK

45218. viesis 23.oktobris 2002 12:45
0 0 Atbildēt

citi auto neeeeeeeee

Jo vini tos bmw uzvilks ka mazos

:)

45231. viesis 23.oktobris 2002 13:06
0 0 Atbildēt

Hmm, un kaapeec tikai R6 divlitrinieki, kaapeec ne R4, divlitru un kaut vai taa sauktais 1.8? Bet vispaar vereetu buut probleemas, kaut vai ar taam pashaam dugaam (droshiibas karkasiem) - varu prognozeet, ka nemaz tik leeti gonkas ar shiem auto vispaar nesanaaks :-( Vaidzees sakontakteet ar organizatoriem ...

KoLenVals

45240. viesis 23.oktobris 2002 13:25
0 0 Atbildēt

nu santīmi jau tur nebūs, bet vis tiek tēmēts tomēr uz min līdzekļiem, lai vairāk piesais'tītu brauktgribētājus,utt....

R6 2.0 tapēc, ka 2.5 iet pa ātru, bet 1.8 pa lēnu, bet R4 Latvijā ir samērā maz un daudziem 4 cilindri nepatīk. un ar 2.0 var arī braukt brīvajā klasē

45250. viesis 23.oktobris 2002 13:33
0 0 Atbildēt

Da par santiimiem runa neiet, saakotneejaa investiicija vienalga buus juutami paari par 1000 LVL, variantu nav :-( Nu un tad taalaak riepas, bremzhu kluchi utt.... Itogo bez latu zhuuksnja nekaadas gonkas nesanaaks :-))

A par dzineejiem ...lai ar 2.0 brauktu "briivajaa" klasee, tad to ir jaapiljii - stipri daargi, a sheit ar R4 vareetu mieriigi arii samest

vienam otram R6 pa kaaju, gan svara deelj, gan arii citu iemeslu deelj :-) Griezhas ta R4 neslikti :-) Un savulaik Itaalijas tirgum paredzeetaa 318 iS versija vienaa otraa parametraa un testaa meta arii "iistajam" M3 gandriiz vai, iipashi un reaali meta cenaa :-)

Citiem vaardiem HVZ, bet katraa gadiijumaa shoseja ir viens no daargaakajiem sacensiibu veidiem, tas entuziastiem jaanjem veeraa!

KoLenVals

45251. viesis 23.oktobris 2002 13:35
0 0 Atbildēt

Kas ir šī projekta idejas autori. Un ku var atrast tehniskos noteikumus. Tas varetu but interesanti.

45253. viesis 23.oktobris 2002 13:37
0 0 Atbildēt

kolenval 318is nekonkurē ar M3 E30 to dara 320is kuram ir 2.0 194 zs dzinējs.

45254. viesis 23.oktobris 2002 13:38
0 0 Atbildēt

Bet kur vēl tik daudzus e-30 varēs dabūt ? Pēc neoficiālām ziņām no CSDD, aptuveni 2/3 no visiem agrak reģistrētajiem 83-91.gadu 300 BMW ir noņemti no uzskaites sakarā ar...utilizāciju?!

45267. viesis 23.oktobris 2002 13:54
0 0 Atbildēt

Mīlā vāczeme vēl pilna ar e30

45269. viesis 23.oktobris 2002 13:54
0 0 Atbildēt

Veel labaak, kaut gan man ir 90. gadu saakuma Itaalijaa izdots auto katalogs, kuraa (iespeejams shis pats 320iS!!!) figuree kaa 318iS, vai nav vienalga shai gadiijumaa - 2 litros ielien abi ;-)

Jo vairaak taapeec, ka parametri pamataa vienaadi ;-)))

A ar E30 dabuushanu patiesi var buut probleemas ;-))) Nav galu galaa vinju nemaz tik daudz ...

Merci par noraadi viesi 13:37:58 -

KoLenVals

45279. viesis 23.oktobris 2002 14:10
0 0 Atbildēt

ir abi divi 318iS un 320iS 318iS pēc jaudas ir konkurents 320i R6...

320iS saukc arī par itāļu M3 - motors ir M-Power no tā paša E30 M3 tikai ar samazinātu darba tilpumu(2,0) un paaugstinātiem max apgriezieniem(lai kompensētu jaudas zudumu).

Jap itāļu brošūrā šamais figurē kā 318 iS vai arī M3(tikkai itālijā) . Italijā tā bija izvairīšanās no nodokļiem, jo tur ievēro darba tilpumu.

45282. viesis 23.oktobris 2002 14:11
0 0 Atbildēt

Ideja sautori - Andis , tel ir tur pievienots. Var arī griesties pie BMW kluba, bmwpower.lv, kā arī var mēģināt šeit kādus interesējušos teh jautājumus uzdot. Pagaidām ir tikai nolikuma manuskripts, bet pamatnosacījumi ir zināmi, centīšos atbildēt.

45283. viesis 23.oktobris 2002 14:14
0 0 Atbildēt

Vispār lai dzīvo R6 jo BMW sākas no 6 cil(ir arī izņēmumi)

Beidzot būs arī RWD klase, a to visādi FWD dominē latvijas autošosjā. Malacis Rozalija.

Vispār vajag ierobežot tik tālu, ka atļauc tikai liet nestandarta eļļu :), visi lieto ielas riepas, un drošība pati par sevi./ taču apšuvumam, sēdekļiem un pārējam jāpaliek/. Īsi sakot jāņem par pamatu standartauto rallija tehniskie noteikumi un N grupas sporta automašīnu tehniskie noteikumi.

Braukt ir priex

45300. viesis 23.oktobris 2002 14:48
0 0 Atbildēt

GirtsB: nu re ku labi, ka ieviesi skaidriibu tamajaa iS saimnieciibaa :-) A attieciibaa uz tiem nodokljiem tieshi taa arii ir , un ne tikai Itaalijaa ;-)

A njemot par pamatu N grupu un Standartauto jau var tapt diezgan nestandarta monstri , taa nu vinjsh ir - kaut vai taa pati N grupa dazhaas lietaas dod visai lielu briiviibu !!!

KoLenVals

45330. viesis 23.oktobris 2002 16:10
0 0 Atbildēt

Kāds varētu uzrakstīt aptuvenās cenas (pa punktiem): e30, trubas, beņķis. Plīiīzzz...

45332. viesis 23.oktobris 2002 16:20
0 0 Atbildēt

e30 - no 100 Ls līdz 1000 Ls

trubas - 300 - 400 Ls

beņķis - 150 - 300 Ls

jostas - 100 - 200 Ls

45341. viesis 23.oktobris 2002 16:34
0 0 Atbildēt

Droshiibas karkass 300 ls - ...

45345. viesis 23.oktobris 2002 16:41
0 0 Atbildēt

eu shiten massons ar savu bmw vareetu piedaliities ! 8)

45349. viesis 23.oktobris 2002 16:47
0 0 Atbildēt

Rozaalija, neaizmirsti veel arii taadas lietas:

kombinezons Ls 100- 200;

Kivere Ls 100 un vairaak;

Cimdi ~Ls 30 un vairaak;

Speciaalie apvi - Ls 50

45351. viesis 23.oktobris 2002 16:53
0 0 Atbildēt

un neizmirstiet arī ka pirms tam jāpaēd: pusdienas - 2 Ls :lol:

45359. viesis 23.oktobris 2002 17:07
0 0 Atbildēt

No nosauktajām summām sanāca:

$min=880 Ls

$max=2282 Ls

;-)

45362. viesis 23.oktobris 2002 17:09
0 0 Atbildēt

Kāpēc nevarēja vienkārši noteikt 2 litru klasi 3. sērijas BMW, tie kas var atļauties, tad lai brauc ar E36, E46 320i, tāpat kā tas ir golfos, kur, piemēram, 1.6 klasē var braukt gan 1., gan 2., gan 3., gan arī 4. golfs...

45366. viesis 23.oktobris 2002 17:13
0 0 Atbildēt

1) Gribu redzēt kurš var atļauties braukt ar e46 ?????

2) tas sarežģitu visu pasākumu, bet es noteikti to darīšu zināmu organizētājiem.

45371. viesis 23.oktobris 2002 17:21
0 0 Atbildēt

a ja nu taada baisa veelme izkost visuz E30 ar w201 ko?

45373. viesis 23.oktobris 2002 17:22
0 0 Atbildēt

aizmirsu pateikt ka merc buus baltaa kraasaa ar klasiskiem ruusas plankumniem un 2,0 R4

45388. viesis 23.oktobris 2002 17:46
0 0 Atbildēt

smiekli sanāca par mazajām izmaksām !!! ko sauc par mazām izmaksām????

loģiski, ka izmaksas būs reāla, ja gribēs vinnēt, jebkurās sacenēs var braukt ar mazām izmaksām, tikai pa pēdējo :D

uz katrām sacenēm 1-2 riepu komplekti, degviela, dalības maksā, remonts, karoč mazas izmaksas jau nu noteikti nebūs, pat ar kartingu pa mazām izmaksām nevar runāt, bet tam toč ir sal';idzinoši 5X mazākas !!!

bet kopumā ideja laba

45408. viesis 23.oktobris 2002 18:19
0 0 Atbildēt

Rozālijai- ir zināms, ka viens sportam sagatavots BMW 320i E46 ir Latvijā, vairāki ir Lietuvā (ļoti daudzi ir E36), kas sagatavoti 2 litru klasei, poti, tie visi brauc MOS 2000 sacīkstēs! Kāpēc viņiem savus reklāmdevējus nepareklamēt arī BMW kausā?

Bimmer

45464. viesis 23.oktobris 2002 21:10
0 0 Atbildēt

Par N grupu un strandartauto tev toč taisnība, taču ja to visu vēl ierobežo tad var sanākt viss kā vajag.

45469. viesis 23.oktobris 2002 22:39
0 0 Atbildēt

Bimmer - vai tu 100 % zini, ka tas e46 ir vēl Latvijā?

Mazās izmaksas rakstā ir doma'ts a rto, ka salīdzinoši ar citiem lielā autosporta izmaksām, BMW kausam tās varētu būt mazākas.

Bet nu protams, ar kautkādiem līdzekļiem visur ir jārēķinās. Bet šis BMW kaus varētu būt saistoš arī tādiem, kam jau ir e30 2.0 un jāveic tikai sacīkšu darbi. Kas gribēs braukt, tas atradīs tādu iespēju!

45563. viesis 24.oktobris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

Rozal4ik ejam mekleet sponsorus

Martini

45565. viesis 24.oktobris 2002 12:01
0 0 Atbildēt

ES jau nu iešu točna ;-))))))))))))

45568. viesis 24.oktobris 2002 12:08
0 0 Atbildēt

Es arii par shito lietu, bet E30 vareetu rullet labaak par E46, njemot veeraa masas attieciibu. JO motorus jau var pieklaajiiigi savileet arii tiem E30, un pat karburatorniekiem, tikai riis protams vairaak, bet vareet var.

45586. viesis 24.oktobris 2002 12:49
0 0 Atbildēt

WALA: runa jau iet pamataa par taa saukto "monoklasi", kuraa pieklaajiigaaka saviileeshana izpalktu kaa skjira! :-) Vieniigi gaisa filtra elementa nomainja, sveces, dzineejam, ideaali buutu tankoshana ar vienu degvielu pirms saciikstes, taa dara daudzos Rietumu auto seriaalos un chempionaatos! Vaardu sakot, galvenajai vajadzeetu buut brauktprasmei, tikai nesanaaks - tad vajag visiem arii vienaadas riepas, atsperes un amortizatorus ...

45882. viesis 25.oktobris 2002 12:32
0 0 Atbildēt

Wala - tur jau tas aakhis, ka motorus nevarees viileet. Vismaz taa, kur tas buus redzams un piekherams. To nevar arii golfiem.

ROZALIJA

46210. viesis 28.oktobris 2002 20:23
0 0 Atbildēt

jaa vajag jo tad arii bmw kausu jo ira dauz gribeetaaju!!

46927. viesis 31.oktobris 2002 15:53
0 0 Atbildēt

eee, nu e30 izmatos tiiri cenas pieejamiibas zinjaa + detaljas ira+ arii pashi e30.

Buutiski ir kontorleet mashiinu paarbuuvi, lai nesanaak kaa ar golfiem, kur chomiem skatiijaas caur pirkstiem- rezultaataa interese zuda tiem, kas nevareeja baigos $$ investeet, sekojoshi vinji klaat nevienam vairs netika.

Izmaksas viseeji etapam 200 Ls- riepas, bremzhu kluchi utt.

Svariigi kontroleet buutu svaru ( noteikt minimaalo ), motora kompresiju un izmantotos materiaalus ( nevis kaa Golf kausaa lika vieglos sporta virzuljus utt ), nemainīt amortizatoru balstus, ritoshajaa daljaa izmatot tikai un vieniigi e30 serijas detaljas...

P.s. Neaizmirsiisim, ka iS modeljiem ir 16 vaarsti...

46939. viesis 31.oktobris 2002 16:55
0 0 Atbildēt

Noteikt minimaalo svaru :-))) Cik zinaams veel shobriid LAF riiciibaa nav preciizu svaru, lai sportiniekus vareetu sveert.

Runaajot par standarta detalaam, kaa Tu domaa cik reaali to visu buus izkontroleet?!

Protams, ideja jau ir reaali laba, bet pagaidaam ir baigi daudzi BET.

Nu bet piekares seerijveida, vai tas noziimee, ka varees izmantot arii tikai seerijveida amortinus un atsperes? Ja taa, tad jau tas bembis pa bikerniekiem nebuus laagaa braucams...

47037. viesis 1.novembris 2002 12:48
0 0 Atbildēt

nu tur jau ir taa probleema, ka nav to svaru... a vaidzeetu taa kaa buut, citaadi buus kaa golfa kausaa savu laiku- bagaatie noiireeja studentinjus un ar smishpapiiru studentinji noberza bundzhu plaanaaku- elliigs darbs, bet ieguvums skaitaams kilogramos. + protams tas neliegs taa dariit un vienkaarshi zemaakajaa un izdviigaakajaa vietaa autinjam piestiprinaat papildus balastu...

arii taa ir probleema- visiem izkontroleet, tas ir bezcers... kaadam top10 gan varetu... bet arii- darugu buushana & so on...

Peikriitu- BET ir daudzi, bet taapeec jau ir organizatori, kam par to ir jaadimaa! :)

ne, es biju domaajis taadaa zinjaa, lai netiktu izmantotas ( bet tp protmas taa var arii nedariit ) M seerijas detaljas... + amortiem vaidzeetu noteikt izmantojamos modeljus, jo atkal dazhi varees nopirkt pa 200 Ls gab, dazhi protams ka ne... ar atspereem ir suudiigaak bishi- klaji sporta teiksim nevarees likt, bet nu peec izskata jau daudz maz vinjas ir vienaadas ( nu atskaitot spooooorta protams ) :D

47189. viesis 3.novembris 2002 16:00
0 0 Atbildēt

Varbuut kaac var pastaastiit kautko siikaak par taam lincenceem un paareejaam formalitaateem. Var suutiit uz mailu Paldies

47190. viesis 3.novembris 2002 16:01
0 0 Atbildēt

A mailu ta neieraxtiiju.:) aivarinjsh@inbox.lv :) Paldies

47193. viesis 3.novembris 2002 18:46
0 0 Atbildēt

Aivarinjsh - nolikums (pagaidu nolikums) top, drīz būs, un tad noteikti tiks publicēts,droši vien bmwpowerā.

Tapēc arī visus iepriekšējos komentus par svariem/amīšiem utt. nekomentēšu.

47412. viesis 4.novembris 2002 13:37
0 0 Atbildēt

Ok Rozalija, gaidiisim kad buus uztapushi. :)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Vācijas autotirgus martā: elektriskie ar gandrīz 29% kritumu 6

Eiropas lielākajā jauno automobiļu tirgū 2024. gada marts izrādījies ne tas veiksmīgākais, sāpīgāko kritumu piedzīvojot pilnībā elektrisko auto segmentam. Lasīt vairāk

 

Īlons Masks veic optimizāciju: "Tesla" plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu 1

ASV elektromobiļu ražošanas uzņēmums "Tesla Motors" pasaulē plāno likvidēt vairāk nekā 10% darbavietu, pirmdien ziņoja interneta vietne "Electrek", kas publiskojusi kompānijas vadītāja Īlona Maska e-pasta vēstuli. Lasīt vairāk

 

Geely Panda tagad stilīgajā Go Kart Edition versijā 5

Ķīnas autobūves koncerns Geely nodemonstrējis elektriskā Panda Mini EV Go Kart Edition versiju, uzsverot, ka šāds modelis paredzēts gados jaunākiem pircējiem. Lasīt vairāk

 

Ford parādījis perfektāko hot hatch zīmola vēsturē (+ FOTO) 8

Ražotājs uzskata, ka jaunākais Focus ST Edition ir noslīpēts līdz pilnībai. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti