Prezentē jauno Golf Plus, Scirocco Studie R, Golf BiFuel, Passat TSI EcoFuel un Passat CC Individual 3

 
4.decembris 2008 15:58

Volkswagen turpina mērķtiecīgi īstenot savu vispasaules produktu ofensīvu. Ir pagājuši tikai divi mēneši kopš jaunā Golf ienākšanas tirgū, bet Boloņas autoizstādē (3. – 14. decembris) jau tiek piedāvāts arvien jaunu produktu birums. Nav noslēpums, ka gaidāmas trīs vispasaules pirmizrādes, viena Itālijas un viena autoizstāžu pirmizrāde.

Pasaules pirmizrādes būs jaunais Golf Plus, Scirocco Studie R, kas izveidots uz sacīkšu auto bāzes, ekonomiskais un zema emisiju līmeņa Golf BiFuel ar auto gāzes un benzīna dzinēju. Passat TSI EcoFuel tehnoloģija, kas tiek demonstrēta Itālijas pirmizrādes laikā, ir patiesi revolucionāra: vēl nekad agrāk auto ar dabasgāzes dzinēju nav bijis tik sportisks un tajā pat laikā ekonomisks. Šī ir pirmā reize, kad autoizstādē tiek izrādīts ekskluzīvais Passat CC Individual.

I pasaules pirmizrāde: Golf Plus – vairāk ekonomijas, izteiksmīgāks dizains

Tikai trīs ar pusi gadu laikā Golf Plus pieteicis sevi kā paliekošu Golf ģimenes produktu. Tā zīmola identitāte: pārdomāts kā minivens, kompakts kā Golf. Tam tagad seko Golf Plus, kas daudzos aspektos piedzīvojis tālākus uzlabojumus un dažos gadījumos arī ievērojami uzlabotu degvielas ekonomiju: jaunie Common Rail TDI dzinēji jau paši par sevi nodrošina degvielas patēriņa ekonomiju 0,8 litru apmērā uz 100 kilometriem. Jaunā auto parādīšanās Eiropas tirgū paredzēta jau 2009. gada martā.


   
Vizuāli jaunais „Plus” mēģina piedāvāt līdzību ar tikko kā ieviestās sestās Golf paaudzes klasiskā stila korpusu. Īpaši tas redzams no aizmugures. Arī aizmugurējā bufera un jumta reliņu izskats ir mainīts. Vizuālo modifikāciju paketi noslēdz jaunie tērauda un vieglmetāla diski. Salonā jāatzīmē uzlabotās Golf Plus iezīmes, piemēram, jauni apdares materiāli un elementi, kas ieviesti arī automobilī Golf – jaunas paaudzes mērinstrumenti, stūres opcijas un automātiskās klimata kontroles sistēmas (Climatronic) interfeiss.

Arī tehniski Golf Plus izmantoti elementi, ko jaunais Golf šajā segmentā ieviesa pirmoreiz. Papildus jaunajiem, degvielas patēriņa ziņā ekonomiskajiem un ļoti klusajiem Common Rail turbo dīzeļdzinējiem (90 līdz 140 ZS), tajos sastopami vēl daudzi jauninājumi. Tradicionālā automātiskā transmisija Golf Plus ir nomainīta pret 6 pārnesumu un 7 pārnesumu pusautomātiskajām dubulta sajūga transmisijām (DSG), kas ir gan ātras, gan ekonomiskas degvielas patēriņa ziņā. Golf Plus jaunajā papildaprīkojuma klāstā ietilpst arī Adaptīvā kruīza kontroles sistēma (ACC), „Park Assist” auto novietošanas palīgs un atpakaļskata kamera. Galu galā izmaņas piedzīvojušas arī aprīkojuma versijas (Trendline, Comfortline un Highline kā visaugstākā līmeņa versija).

II pasaules pirmizrāde: Scirocco Studie-R. No sacīkšu auto līdz ielai

2008. gada maijā Scirocco GT24 sacīkšu auto Nirnburgringas trases 24 stundu sacīkstēs savā klasē finišēja pirmais un otrais. Tagad Boloņas autoizstādē Volkswagen piedāvā sacīkšu auto ielas versiju: Scirocco Studie R ikdienas vajadzībām ir aprīkots ar 270 ZS dzinēju, kas ir gana piemērots ikdienai, taču tam netrūkst arī agresivitātes. Šo jaudu uz ceļa novada 6 pārnesumu pusautomātiskā dubulta sajūga transmisija. Tieši no sacīkšu auto ir ņemtas regulējamās statnes, četru cilindru bremžu suporti un izplūdes sistēma ar optimizētu skaņu.



Vizuāli konceptauto lielā mērā atgādina sacīkšu auto. Pagodinājums Itālijai: autoizstādes rīkotājas valsts trīskrāsainais karogs redzams gan virsbūves, gan salona zaļajos, baltajos un sarkanajos elementos.

III vispasaules pirmizrāde: pirmais Golf BiFuel

Lai arī Golf BiFuel Boloņā debitēja ar savu vispasaules pirmizrādi, tas jau rūpnīcā tiek būvēts darbībai ar autogāzi. Tā dubultais dzinējs – vienkārši pārslēdzot tas darbosies ar benzīnu – samazina izmaksas un izmešu daudzumu. Darbinot automobili Golf BiFuel ar LPG (šķidrinātā gāze), tiek samazināta ietekme uz apkārtējo vidi, ja salīdzina ar auto, kas tiek darbināts ar benzīnu, jo CO2 izmešu daudzums ir par aptuveni 10 procentiem zemāks.



Salīdzinājumā ar iepriekšējām tirgū sastopamajām gāzes sistēmām, šobrīd prezentētā Golf BiFuel sistēma piedāvā ievērojamas priekšrocības. Pirmkārt, sadursmes testos auto tiek pārbaudīts kopā ar tā degvielas tvertni kā vienota sistēma – tā netika darīts ar iepriekšējiem tirgū pieejamajiem risinājumiem, tātad tas ir ļoti drošs. Otrkārt, dzinējs ir īpaši konfigurēts darbībai ar LPG, tādēļ tas ir izturīgāks par dzinējiem, kas sākotnēji tikuši konfigurēti kā tikai benzīna dzinēji. Darbinot ar LPG, 98 ZS četru cilindru Golf BiFuel dzinējs patērē vidēji 9,2 litrus LPG uz 100 kilometriem (149 g/km CO2). Rēķinot pēc vidējām LPG cenām Vācijā, šo 100 kilometru izmaksas ir tikai 6,38 EUR*.

* aprēķins – vidējā LPG cena Vācijā 2008. gada 18. novembrī

Itālijas pirmizrāde: Passat TSI EcoFuel

Passat TSI EcoFuel iezīmē jaunas ēras sākumu automobiļiem ar dabasgāzes dzinējiem. Iemesls: līdz šim ar dabasgāzi – degvielu, kas ir gan apkārtējai videi draudzīga, gan ekonomiska – darbināto automobiļu temperaments ir bijis, maigi sakot, ierobežots. Neapšaubāmi ekonomiskais Passat TSI EcoFuel ar maksimālo ātrumu 210 km/h izbeidz šo tendenci, pateicoties savam jaudīgajam 150 ZS augsto tehnoloģiju dzinējam. Ar dabasgāzi darbināmais Passat sasniedz 100 km/h tikai 9,7 sekundēs.

Neskatoties uz tā lielisko darbību, pirmajam tiešās iesmidzināšanas turbodzinējam, kas radīts lietošanai ar dabasgāzi sedanā Passat ar 7 pārnesumu dubulta sajūga transmisiju (DSG), pietiek ar nieka 4,38 kilogramiem (!) dabasgāzes uz 100 kilometriem (vidēji: tikai 4,33 EUR** / 100 km). Ar CO2 rādītāju, kas ir 119 g/km, Passat ir spējis pārvarēt 120 g/km CO2 slieksni. Passat un Passat Variant TSI EcoFuel (ar papildaprīkojumā ietilpstošo DSG transmisiju vai standarta 6 pārnesumu manuālo transmisiju) parādīšanās tirgū notiks 2009. gada sākumā.

**Vidējā dabasgāzes cena Vācijā 2008. gada 18. novembrī

Autoizstāžu pirmizrāde: jaunais Passat CC Individual

Pirmā Volkswagen četrdurvju kupeja parādījās 2008. gada sākumā ar nosaukumu Passat CC. Autoizstādes pirmizrādē Volkswagen tagad prezentē jaunās modeļu sērijas ekskluzīvo versiju: Passat CC Individual. Pēc Eos, Passat un Touareg, šis ir ceturtais modelis, kas tirgū tiek virzīts kā „Individual”.

Četrdurvju kupeja rūpnīcu pamet uz jauna dizaina 18-collu vieglmetāla riteņiem („Chicago black” tipa) standartaprīkojumā. Tikai šajā auto klasē Passat CC Individual būs pieejams ar pērļu efekta krāsojumu „Moonlight Blue”. Passat CC iekšpusē kā standartaprīkojums sastopami tādi elementi kā izsmalcināta melna „piano” krāsa un divu toņu ādas pārklāji ērtajiem sēdekļiem, kam iespējamas 6 pozīcijas. Sēdekļu virsmas veidotas no maigas „Nougat” krāsas ādas ar ventilācijas perforējumu. To vizuāli papildina melna Nappa āda, kas izmantota sēdekļu ārējām virsmām. Dekoratīvā durvju apdare gan priekšā, gan aizmugurē rotāta ar uzrakstu „Volkswagen Individual”; priekšpusē uzraksti ir eleganti izgaismoti ar baltu gaismu. Passat CC Individual iespējams pasūtīt jau no 2009. gada sākuma – laika skaitīšana ir sākusies ...

Visi šajā paziņojumā presei minētie dati un aprīkojums attiecas uz Vācijā piedāvātajiem modeļiem. Citās valstīs tie var atšķirties. Visa informācija var tikt mainīta vai labota.
 
Visi komentāri
 
264501. viesis 4.decembris 2008 16:36
0 0 Atbildēt

Kautkā neticami izklausās Passat gāzes patēriņš 6.2l/100km :O

264534. viesis 5.decembris 2008 20:19
0 0 Atbildēt

Golf plus drīzāk ir golf mīnus :D

264602. viesis 8.decembris 2008 11:29
0 0 Atbildēt

optimizēta skaņa :D :D :D

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti