«Mercedes-Benz» svin 1,5 miljonā «E-Class» saražošanu 4

 
22.decembris 2008 10:05

Piektdien kompānija Mercedes-Benz svinēja 1,5 miljonā E-Class modeļa saražošanu.

Kopš E-Class pirmās paaudzes ražošanas uzsākšanas 2002.gadā, kopumā ir saražoti 1 270 000 E-Class sedana eksemplāri un 230 000 universāli. Pircēju vidū vislielāko popularitāti ieguvuši automobiļi ar 2,2 litru dīzeļdzinēju (E 220 CDI) un 3,5 litru V6 (E 350). Kā ziņo MB pārstāvji, šīs versijas izvēlas 10 % no visiem Mercedes-Benz E-Class pircējiem.

Vislabāk E-Class automobiļi tiek pārdoti Vācijā un ASV. Šajos tirgos tiek realizēti 50 % no visiem E-Class automobiļiem. Pie tam 40 procenti  pircēju pasūta modeļa dīzeļversijas.


 
Visi komentāri
 
265074. viesis 22.decembris 2008 13:04
0 0 Atbildēt

Vispār jau labi auto. Jau savulaik vecais labais W-123 iekaroja popularitāti visā pasaulē ar savu pamatīgumu un lielo izturību. Arī Latvijā šie auto baudīja augstu cieņu un labus reitingus lietotoo auto tirgū. Bet visam savs laiks. Arī nākamais w-124, jāsaka, fričiem bija izdevies NE sliktāks par savu priekšgājēju. Vēl šodien daudzi šie auto ripo pa ielām un braucēji nesūdzas. Mani ieskaitot. Par mersistu gan kļuvu w-124 norieta periodā, bet man šis auto ļoti patīk un braucu es ar lielu prieku. Auto ir labi aprīkots, ādas salons, motoriņs 3,2 ir vienkārši izcils. Un arī ne pārāk rijīgs. Nākamie "acainie" merši jau tik lielus ši modeļa atbalstītāju pulkus neatrod, daudzi īpašnieki sūdzas jau par ne tik izcilo auto kvalitāti, neticami lielas problemas izraisa pat rūsa, kura jau daudziem autovadītājiem bija piemirsusies. Arī vāczemē daudzi sirmi kungi ,cik zināms no preses, neizkāpa no saviem W-124, jo "acainie " nebija pa prātam. Nu, pašreizējais e-mersis, cik lasīts un dzirdēts no preses un lietotājiem, kvalitātes ziņā ir progresējis. Izskatā gan nekā avangardiska un skaista nemanu - auto ir pārāk parasts. Perspektīvais jaunais e- klases modelis izskatās interesantāks, bet diemžēl ir pamanāmas līdzības ar korejiešu un japaniešu autobūvi. Diez vai tas ir labākais risinājums vācu autobūvei.

Rakstītais ir mans personiskais viedoklis, ceru, ka lielie meršu speci mani par izteiktajiem viedokļiem nenories.

265100. viesis 22.decembris 2008 16:11
0 0 Atbildēt

Vēl no jaunajiem G klase ir līmenī palikusi .... pārējie gan .... bez dvēseles ar savām ikdienas kļūmēm un defektiem ....

265234. viesis 26.decembris 2008 14:59
0 0 Atbildēt

Es pats arī esmu mersists un braucu ar acaino mersi 2000 gada, ja piecieš mazās rūsiņas, kuras ar laiku izlien zem kāda moldinga tad mašīnai pārējās lietās nav ne vainas. bet man liekās, ka rakstā ir kāda kļūda, jo e klase aizsākās tieši ar 124 bundžu tad gāja acainais W210 un tikai pēctam rakstā aprakstītais modelis tātad 3 paaudze!

265454. viesis 5.janvāris 2009 17:31
0 0 Atbildēt

ikarusvaditajs [?] 26.12.2008 14:59

Es pats arī esmu mersists un braucu ar acaino mersi 2000 gada, ja piecieš mazās rūsiņas, kuras ar laiku izlien zem kāda moldinga tad mašīnai pārējās lietās nav ne vainas. bet man liekās, ka rakstā ir kāda kļūda, jo e klase aizsākās tieši ar 124 bundžu tad gāja acainais W210 un tikai pēctam rakstā aprakstītais modelis tātad 3 paaudze!

-----------------------------------------------

Kljuudas nav, jo E klase aizsaakaas ar W123 bundzhu :-) Man taads auto bija - MB 230E ar K-Jetronic mehaanisko ieshprici, no turienes arii radaas burts E (Einspritzung). W124 sekoja jau peec tam. Vispaar, ja shodien vareetu buut nopeerkams jauns W123 230E, labpraat taadu nopirktu, dikti jau nu miiliigs auto bija :-) Kad atveda no Vaacijas, bija ~300 000 uz shiltes + divi gadi aabeljdaarzaa nostaaveejis, azh suuna uzaugusi :-) Savests kaartiibaa auto man bez ierunaam veel ~150 000 km nokalpoja, peec tam pardevu. Tagad, cik zinu, ir noripojis jau gandriiz 700 000 un iet, un iet, un iet ... vien ruusa vietaam paraadaas, bet tradicionaalajaas, zinaamajaas vietaas - apkarot nav problemu. Taa ka buutiibaa tas auto ir mezhoniigi izturiigs, pat piekarees nekas neesot bijis jaamaina. Ne velti staasta, kad 123 nonjeemushi no razhoshanas, tad taksissti visaa Eiropaa raudaajushi :-)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Volvo izlaidis pēdējo eksemplāru ar dīzeļdzinēju 19

Zilās krāsas XC90, kas 2024. gada 27. martā noripoja no rūpnīcas konveijera Gēteborgā, kļuvis par pēdējo zviedru markas vieglo automašīnu, kurai iebūvēts dīzeļdzinējs. Lasīt vairāk

 

Nepilni 123 000 eiro – Mercedes prezentējis G-klases modernizēto modeli (+ FOTO) 4

G-klases 45 gadus ilgā vēsture turpinās. Cenas sākas no atzīmes 122 808 eiro, AMG modelis varētu maksāt nepilnus 200 000 eiro. Lasīt vairāk

 

Mercedes-AMG GT tagad arī četrcilindru motora versijā (+ FOTO) 3

Divvietīgajai kupejai arī šādā versijā jaudas netrūks. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti