Piektdien kompānija Mercedes-Benz svinēja 1,5 miljonā E-Class modeļa saražošanu.
Kopš E-Class pirmās paaudzes ražošanas uzsākšanas 2002.gadā, kopumā ir saražoti 1 270 000 E-Class sedana eksemplāri un 230 000 universāli. Pircēju vidū vislielāko popularitāti ieguvuši automobiļi ar 2,2 litru dīzeļdzinēju (E 220 CDI) un 3,5 litru V6 (E 350). Kā ziņo MB pārstāvji, šīs versijas izvēlas 10 % no visiem Mercedes-Benz E-Class pircējiem.Vislabāk E-Class automobiļi tiek pārdoti Vācijā un ASV. Šajos tirgos tiek realizēti 50 % no visiem E-Class automobiļiem. Pie tam 40 procenti pircēju pasūta modeļa dīzeļversijas.
Vispār jau labi auto. Jau savulaik vecais labais W-123 iekaroja popularitāti visā pasaulē ar savu pamatīgumu un lielo izturību. Arī Latvijā šie auto baudīja augstu cieņu un labus reitingus lietotoo auto tirgū. Bet visam savs laiks. Arī nākamais w-124, jāsaka, fričiem bija izdevies NE sliktāks par savu priekšgājēju. Vēl šodien daudzi šie auto ripo pa ielām un braucēji nesūdzas. Mani ieskaitot. Par mersistu gan kļuvu w-124 norieta periodā, bet man šis auto ļoti patīk un braucu es ar lielu prieku. Auto ir labi aprīkots, ādas salons, motoriņs 3,2 ir vienkārši izcils. Un arī ne pārāk rijīgs. Nākamie "acainie" merši jau tik lielus ši modeļa atbalstītāju pulkus neatrod, daudzi īpašnieki sūdzas jau par ne tik izcilo auto kvalitāti, neticami lielas problemas izraisa pat rūsa, kura jau daudziem autovadītājiem bija piemirsusies. Arī vāczemē daudzi sirmi kungi ,cik zināms no preses, neizkāpa no saviem W-124, jo "acainie " nebija pa prātam. Nu, pašreizējais e-mersis, cik lasīts un dzirdēts no preses un lietotājiem, kvalitātes ziņā ir progresējis. Izskatā gan nekā avangardiska un skaista nemanu - auto ir pārāk parasts. Perspektīvais jaunais e- klases modelis izskatās interesantāks, bet diemžēl ir pamanāmas līdzības ar korejiešu un japaniešu autobūvi. Diez vai tas ir labākais risinājums vācu autobūvei.
Rakstītais ir mans personiskais viedoklis, ceru, ka lielie meršu speci mani par izteiktajiem viedokļiem nenories.