«VW Phaeton» ir klāt! 27

 
26.novembris 2002 9:07

Tagad arī Rīgā oficiāli ir sākusies pirmā Volkswagen luksusa modeļa - PHAETON – tirdzniecība. Šī automobiļa modeļa galvenie konkurenti – Mercedes-Benz S-klase, BMW 7-sērija, Audi A8, Jaguar S-type.

PHAETON ražošanā tiek izmantoti tikai augstvērtīgākie materiāli un pielietotas jaunākās tehnoloģijas. Šis modelis tiek ražots speciālā stikla rūpnīcā Vācijā, Drēsdenē, kur šīs automašīnas pasūtītāji var doties un novērot pilnībā sava pasūtītā spēkrata izgatavošanas procesu. PHAETON īpašnieki izjutīs arī samērā daudz priekšrocības arī pēcpārdošanas servisa jomā no ražotāja un dīlera puses. Latvijā PHAETON varēs pasūtīt un iegādāties tikai Volkswagen Rīgas pārstāvniecībā -Volkswagen centrs Rīga. Tas saistīts ar stingrajām ražotājrūpnīcas korporatīvajām prasībām šī modeļa tirdzniecības telpu noformēšanā, kas prasa lielus līdzekļus un atbilstošu personāla kvalifikāciju. Volkswagen centrs Rīga atbilstoši šīm prasībām ir izbūvēta un speciāli aprīkota PHAETON pārdošanas telpa un automašīnas novietne salonā. Tuvāku informāciju par šo automobili var iegūt Volkswagen centrs Rīga pie pārdošanas personāla. Baltic Car Import
 
Visi komentāri
 
51568. viesis 26.novembris 2002 10:47
0 0 Atbildēt

Blin, kaa tas gadaas, ka es to phaeton jau pirms 2-3 meeneshiem Riigaa uz Kantora ielas braucam redzeeju? Jeb tas bij kaukaads testa modelis vai kas?????

51574. viesis 26.novembris 2002 10:55
0 0 Atbildēt

Pie mums vienmeer viss nonaak aatraak nekaa citur Eiropaa. Tas taac noverojums no malas :))

51588. viesis 26.novembris 2002 11:15
0 0 Atbildēt

tad bija testa braucieni, taga var oficiaali nopirkt :)

51655. viesis 26.novembris 2002 12:53
0 0 Atbildēt

Es ar Piektdien uz Vanšu tilta to redzēju.

Parasti jau testa braucieniem mašīnai virsū ir salīmētas reklāmas utt., bet tam tās nebija. Tas bija tumšā krāsā, un braucējs arī bija viens.

Tā lūk.

51668. viesis 26.novembris 2002 13:24
0 0 Atbildēt

Es arii piekriitu Draugam :P

51673. viesis 26.novembris 2002 13:37
0 0 Atbildēt

Vo, vo! Vinjaa bij toreiz ar tikai viens cilvis. Auto bij melns, manupraat un bez nevienas paziishanaas ziimes ka tas ir JAUNAIS PHAETON, iznjemot to ka uz pakaljas tam tas bij raxtiic, manupraat.

51674. viesis 26.novembris 2002 13:38
0 0 Atbildēt

Kas tf ir draugs? :)

51757. viesis 26.novembris 2002 16:59
0 0 Atbildēt

Audi, Mercedes, un protams it iipashi BMW septiitaa seerija tomeer ir plauktinju augstaak, bet anyway - lielisks auto.

par rakstu - kopsh kura laika shajaa klasee ir fakin Jaguar S-Type? tas Jaguar ir videeji augstajaa nevis augstajaa.. (konkuree ar BMW piekto seeriju un MB E klasi).

51774. viesis 26.novembris 2002 17:49
0 0 Atbildēt

Kurš pirks par baigo kāpostu tādu sukza brenda auto????

51783. viesis 26.novembris 2002 18:12
0 0 Atbildēt

Jaa Bimmer Oka Labaaka :)

51785. viesis 26.novembris 2002 18:22
0 0 Atbildēt

Auto nav slikts un uz ielas arī tūri labi izskatās, bet tās cenas ir tik kosmiskas, ka tiešām labāk braukt ar citiem šīs klases pārstāvjiem! Neko sev "tautas auto" par 100 000 + tūkstošiem eiro!

51792. viesis 26.novembris 2002 19:01
0 0 Atbildēt

Viesi, OKAs cena atbilst tās brendam, taču šitais @#%@#%^@#^ VW ir nepamatoti dārgs! Normāls cilvēks, kam smadzenes paurī, nopirks par to pašu naudu BMW 7er.

51826. viesis 26.novembris 2002 22:30
0 0 Atbildēt

Jāāā, interesanti kāda būs cīņa starp VW PHAETON un Audi A8 (jauno), jo tie kuri ir būs salīdzinājuši abas mašīnas ieraudzīs to, ka šīs divas mašīnas ir ļoooooooooooooooooti līdzīgas.

51847. viesis 27.novembris 2002 9:20
0 0 Atbildēt

Bimmer, nesaspringsti, kas gribēs tie arī nopirks, bet 7 BMW ir arī citas alternatīvas. Tas jaunais modelis izskatās pēc kropļa, it īpaši aizmugures daļa ar pielipināto bagāžnieka vāku.

51890. viesis 27.novembris 2002 12:21
0 0 Atbildēt

IBIO ZB Perf. ne ar ko 7er NAV labaaks ... par MB to pirka un pirks ... bet 7er ar savu paarnavarocheno idrive uz logiem baazeeto vien vinju vajag iebraukt getlinjos... pastaasti man kaadeelj ne Mb ne BMW NAV kanclera auto bet gan VW ? teiksi sapikjoja? :)

51897. viesis 27.novembris 2002 12:42
0 0 Atbildēt

7er jāizslimo bērnu slimības un tikai tad viņš varēs saukties par automobili. Tu PERF pārāk daudz tici tiem testētējiem žūrnālistiem, kuri raksta par vadāmību, izskatu, ergonomiku, u.t.t., bet neko nezina par vāģa tehniskajām kaitēm.

51913. viesis 27.novembris 2002 13:07
0 0 Atbildēt

Nu jā, kā tad savādāk lai VW atbrīvojas no sava "nekas cits kā tautas vāģis" imidža, ja ne pievienojot savam modeļu klāstam kaut ko šādu? Bet cerams, ka Audis kaut ko labāku izburs no piedurknes, pēc tam kad VW it kā uzlika "veto" A8 izlaišanai pirms vai reizē ar Phaeton. Pieņemu, ka A8 būs labākas gaitas īpašības un vadība, kā arī tas būs vieglāks ASF dēļ. Gan jau nav slikts tas Phaeton ar. Bet tās visas klientu prioritātes (lasi: izdabāšana biezajiem) un nenormālais šovs man kaut kā nesimpatizē.

51916. viesis 27.novembris 2002 13:13
0 0 Atbildēt

WV vienmeer izdaliijaas uz paareejo foona - AR CENAAM. NU nirga naak kad saliidzina cenas - POLO savaa klasee daargaax par ~1,5K GOLFZ tas pac koro4e marazms, (galvenais maxaa neparko) nemaz nerunaajot par passaatu ar taa cenu nu bzdec buutu nauda danekad es to *******u nepirktu

51925. viesis 27.novembris 2002 13:58
0 0 Atbildēt

Nja, nez kaa shim veiksies ja grib konkureet ar S klasi un 7 seeriju. Kautkaa neticaas ka cilveeki pirk VW ja varees atljauties bembi vai mersi. kautkaa brendi bishku citaas kategorijaas staav

51944. viesis 27.novembris 2002 15:12
0 0 Atbildēt

Liels bulkuvagis

51981. viesis 27.novembris 2002 16:01
0 0 Atbildēt

phaetonam par godu speciaalu stendu uztaisa, a visus tos bee emm wee esemkaa var nopirkt ha ha ha

51993. viesis 27.novembris 2002 16:16
0 0 Atbildēt

Phaeton pirks taapeec, ka tas vismaz ir kaut kas jauns un neredzeets, ne taa, kaa MB, BMW vai Audi, kas principaa neko jaunu nerada. Taa ir mashiina ar personiibu cilveekam ar personiibu.

52125. viesis 28.novembris 2002 11:31
0 0 Atbildēt

Un tomēr "tautas vāģis", kuram būtu jākonkurē ar A8, S un 7xx?

Es nesaprotu. Kam tad VW/Audi grupā ir domāts Audi (pirmā nesapratne iestājās pēc A2)? Vai VW ir tā firma, kas "rada kaut

ko jaunu, auto ar personību, cilvēkiem ar personību"? Vai es būtu gatavs maksāt tehniski izcili pilnvērtīgas (kāds Phaeton visdrīzāk arī ir) mašīnas cenu un turpināt valkāt "tautas vāģa" simboliku?

Nē! Es laikam esmu aizspriedumains snobs. Pat MB savu jauno superduper ražojumu (kas gan ir vēl plauktus augstāk) vairs neatļaujas saukt par MB, kur neesam paraduši redzēt neko vairāk kā S klasi.

52217. viesis 28.novembris 2002 17:31
0 0 Atbildēt

Varbuut citiem,kam naudas pietiek un vinjsh nestaigaa "paljci veijeram,saplji puzirkami''shis auto buus kaa radiits.Ir daudz,ljoti daudz kuriem nepatiik izlekt un vinju apzinju nesilda ne zilbaltais,ne zvaigznjotais logo....Ir cilveeki kuri veersti uz aaru un ir cilveeki,kuri veerstu uz iekshu.Simply.

52480. viesis 30.novembris 2002 0:21
0 0 Atbildēt

shodien vienu redzeeju!!!

52495. viesis 30.novembris 2002 10:32
0 0 Atbildēt

konkurents atradies - smieklīgi - tautas vāģis ir un paliek tautas vāģis, protams negribu neko sliktu teikt par brendu kā tādu, taču pati tā būtība (sūtība) ir cita

59922. viesis 18.janvāris 2003 23:41
0 0 Atbildēt

Perfectyon: 2002.gada saakumaa Latvijaa starp regjistreetajiem un tehnisko apskati izgaajushajiem vieglajiem automobiljiem Opel ienjeema 3.vietu ar 35,9 tuukstoshiem mashiinu, Ford bija 4.vietaa (34,6 tuukst.), bet Audi bija 2.vietaa ar 47,7 tuukst. automobilju. 1.vietaa, protams, Volkswagen ar 60,3 tuukstoshiem mashiinu.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Genesis parāda grezna elektriskās piedziņas krosovera konceptu (+ FOTO)

Ņujorkas autoizstādē izliktajam Neolun ir koncepta statuss, ar lielu potenciālu pārtapt par sērijveida modeli GV90. Lasīt vairāk

 

Izmaiņas koplietojamo elektroskrejriteņu satiksmē Rīgā (+ VIDEO) 2

Rīgas dome šodien lēma, ka no maija koplietojamie elektriskie skrejriteņi pa Rīgas centru nebrauks ātrāk par 20 kilometriem stundā, kā arī pakāpeniski tiks ieviestas speciālas to novietošanas zonas un tos nedrīkstēs atstāt kur pagadās, kā tas nereti bijis līdz šim. Skrejriteņu operatori izmaiņas vērtē neviennozīmīgi. Lasīt vairāk

 

Sieviete veikusi pirmo pasaules apceļošanu ar elektromobili (+ FOTO) 14

Leksija Olforda kļuvusi par pirmo cilvēku pasaulē, kas ar elektromobili apbraukusi apkārt zemeslodei. Lasīt vairāk

 

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Vecrīgā plāno ieviest no maija 6

Pirmos elektroskrejriteņu ātruma un stāvēšanas ierobežojumus Rīgā plāno ieviest no maija, šodien preses konferencē informēja Rīgas domes Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Olafs Pulks (JV). Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti