Saab atsauc vecus 900-tos 16

 
26.novembris 2002 10:50

Zviedru kompānija Saab paziņojusi par 55.000 Saab 900 atsaukšanu dēļ drošības spilvenu darbībā atklātajiem defektiem. Defekta dēļ iespējams, ka spilvens izšausies visparastākajā situācijā - braucot...

Jāatzīmē, ka defekts visbiežāk parādās automobiļos, kas tiek ekspluatēti valstīs ar mitru klimatu. Pēc oficiālās informācijas atsaukums skars tikai 1995. gada "Saab 900" modeļus. Atsaukšana sāksies no nākamā gada februāra un sāksies ar Austrumāzijas valstīm. Tieši no turienes nāca pirmā informācija par defektiem. Vēlāk atsaukums attieksies arī uz Eiropu un Ziemeļameriku. Starp citu, puse no šiem auto savus īpašniekus atraduši tieši ASV. Vēl der piebilst, ka pēc Saab tradīcijām, visas atklātās nelaimes (defekti) tiks novērsti Saab dīleru kompānijās absolūti bez maksas. iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
51602. viesis 26.novembris 2002 11:38
0 0 Atbildēt

Interesanti zinaat, kapeec fotograafijaa redzeams ieprieksseejais modelis, kuru 1995. gadaa pilniigi noteikti nerazzoja?

Redaktors 26.novembris 2002 11:43
0 0 Atbildēt

Tā ir ilustrācija Saab skaistuļiem :)

51612. viesis 26.novembris 2002 11:56
0 0 Atbildēt

Hmm, ir par ko padomaat, ja tada attieksme pret klientu, taa vien gribas nopirkt kaadu SAABu. Tiesa man gan nepatiik tie jaunie, paaraak jau nu Opeljus atgaadina. GM pamaniijies sagandeet labu auto.

51615. viesis 26.novembris 2002 11:58
0 0 Atbildēt

Tikai nepadomaajat, ka OPEL ir slikta mashiina, vienkaarshi SAAB ir par zemu kritis, vairs ne stila, ne orgjinalitaates, tikai nosaukums.

51656. viesis 26.novembris 2002 12:54
0 0 Atbildēt

jā bildē ir 900 Aero, ko ražoja līdz 93. gadam. Par tiem jaunajiem 900 tajiem gribas teikt: globalizācija neko labu autoindustrijai nenesīs:(

51671. viesis 26.novembris 2002 13:33
0 0 Atbildēt

Kāds tur brīnums. Man tie SAABi jau no laika gala nepatīk.

51738. viesis 26.novembris 2002 16:07
0 0 Atbildēt

To Wala. Kaadaa veidaa GM ir sagandeejis SAAB? Autinju dizains joprojaams ir saabisks. Salona, panella utt. izkaartojums u.c. lietas ir SAABiskas liidz sirds dzillumiem. Tas, ka ir izmantota vienota platforma nav raadiitaajs. Ir virkne automassinu, kuraam ir vienaadas platformas un taapeec taas nebuut nav sagandeetas. Un par daudzaam netiek teikts, ka taas ir sagandeetas, jo vairums cilveeku nemaz nezina, ka ssiem auto izmantotas analoggiskas platformas.

Ja runaajam par dizaina attiistiibu, tad ar analoggiskiem panaakumiem var pateikt, ka mersis vairs nav mersis, jo neizskataas peec 80 - to gadu merssa vai kadiljaks nav kadiljaks, jo arii neizskataas pec 80 gadu a/m. Viss pluust, viss mainaas. Un paskatoties uz SAAB joprojaam ir redzams SAAB, SAAB stils un SAAb gars nevis kaads bezpersonisks metaala, plastmasas u.c. materiaalu kopums. Ja SAAB neattistiitos, juus teiktu, ka tas ir stagnaatisks auto. Bez tam, nevajag aizmirst, ka GM deva iespeeju jaunu modellu attistiibaa investeet vairaak naudas kaa liidz paarsiessanai GM kontrolee. Pimeeram SAAB 9000 tika radiits kopaa ar FIAT. Un man sskkiet, ka ssis auto no SAAB gammas peec aareejaa vizuaalaa teela bija vismazaak SAABiskais auto. Kaut gan 9000 CS jau bija pievilciigs.

51753. viesis 26.novembris 2002 16:52
0 0 Atbildēt

Vai kāds beidzot var pateikt kāds ir SAABisks SAABs? Man liekas, ka mans 9k ir gana SAABisks, un droši vien to apgalvos katrs kas sēž jebkurā no SAAB modeļiem, jo kaut kāds feelings to atšķir no visiem citiem auto. Vai kāds to feelingu var atšifrēt?

51754. viesis 26.novembris 2002 16:54
0 0 Atbildēt

Teiksim taa man ljoti patika vecaa 900 "bezsliekshnju" virsbuuves ideja, peec tam taa pazuda. NU nezinu, ieseezjoties vecajaa 900 man neraadaas sajuuta, ka visu kur vien var buutu leeta plastmasa, vai kaut kaadi kreisie sleedzji, pat vecaam mashiinam, ieseezjoties sava drauga 9000 ~95G ar visaam iespeejamaam esktraam, sajuuta attieciiba uz klokjiem taada, kaa kad ar Fiatu brauktu, un tas veel buutu apvainojums Fiat automobiljiem.

51756. viesis 26.novembris 2002 16:58
0 0 Atbildēt

Taac nu man ir tas feelings attieciibaa uz tiem SAAB auto. Var jau buut ka pats esmu stagnaatisks, bet nu man patiik vecie 900 (lida tam 93 laikam) un agraaku gadu SAABi, bet jaunaakie vairs ne. Protams no aarpuses dizainam arii jaunajiem nav ne vainas, bet nu ieksha man riktiigi nepatiik.

51834. viesis 27.novembris 2002 2:01
0 0 Atbildēt

A no aarpuses, es piem 900 nevaru ciest a 9000 izskataas normaali, bet tikai peec 9X kura tur gada kad apaljos saaka razhot. Paareejie taadi ar tizluma pigarshu... Kaa saka, gaumes jautaajums... :P

51839. viesis 27.novembris 2002 8:50
0 0 Atbildēt

jebkurā gadījumā SAAB 900 līdz 93.g. nevienu neatstāj vienaldzīgu. Cits tajā iemīlas cits to nevar ciest.

SAAB auto ne jau katram!

51877. viesis 27.novembris 2002 10:53
0 0 Atbildēt

Paklau Redaktor!

Vismaz atbilstoshu bildi vareeji ielikt!

noels

52089. viesis 28.novembris 2002 9:46
0 0 Atbildēt

900-tais liidz 93.g. laikam tiesaam neatstaaj vienaldziigu nevienu - piekriitu, vai nu tu to iemiili, vai arii slikti paliek skatoties. Tas ir kaa Saab etalons. Nu veel 95 dizains plus miinus ir cieniigs Saab vaarda.

52091. viesis 28.novembris 2002 9:47
0 0 Atbildēt

Vai kaads nezinaa par kaadaam naudaam un vai LV vispaar var nopirkt 900.-to saab (lidz 93.g.)

52094. viesis 28.novembris 2002 10:01
0 0 Atbildēt

viesim: SAAB zonā vienu piedāvāja par 5000$, bet principā labus nedabūt! Ļoti reti tiek piedāvāti labi 900tie cenā starp 2000-3000$

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 12

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti