«Opel Corsa» kļūs niknāka 26

 
29.novembris 2002 0:06

Essenes autosalonā, kas uzskatāms par Eiropas tūninga skatuvi, tiks demonstrēts "Opel Corsa OPC" modelis. Šis auto, ko izgatavojis Opel Perfomance Centre (OPC), aprīkots ar 1,6 litru turbodzinēju ar 175 zs jaudu, kam ir vērā ņemams griezes moments - 210 Nm...

Šis Opel Corsa modelis līdz 100 km/h ātrumam spēs ieskrieties nieka 7 sekundēs, kā arī attīstīt maksimālo ātrumu - 225 km/h. Lai auto būtu stabilāks, tam pazemināts klīrens par 25 milimetriem. Bez tam Corsa ir saņēmusi aerodinamiskus virsbūves elementus, aizmugurējo spoileri un 17 collu diskus, kuru dizainu izstrādājis OPC. Vadītājs un priekšējais pasažieris ir saņēmuši zilus ādas sporta sēdekļus kā arī tādas pašas krāsas drošības jostas. "Opel Corsa OPC" mērinstrumentu panelis ir aizņemts no "Corsa Sri" un tas rotājas hroma krāsās. Par "Opel Corsa OPC" ražošanas sākumu nekas vēl nav zināms - OPEL to nostādījis kā koncepta auto, lai pārliecinātos par potenciālo pircēju vēlmi saņemt šādu "megaauto"... iAuto // autonews.ru
 
Visi komentāri
 
52249. viesis 29.novembris 2002 0:09
0 0 Atbildēt

es 1. ! Taax. nu vispaar aparaats normaals, tikai taas 7 sek liekas drusku pa daudz...

anyway. SM-artam jamais ieliek pamatiigi.

52264. viesis 29.novembris 2002 8:30
0 0 Atbildēt

Opel Corsa nemaz nevar palikt niknāks, jo vairāk drebēt un klabēt pat teorētiski nav iespējam.

17 collu riepas, ņemot vērā komfortu parastā autiņā, ir kaut kas neiedomājams.

52265. viesis 29.novembris 2002 8:35
0 0 Atbildēt

Galdniekam prieki!

52267. viesis 29.novembris 2002 8:40
0 0 Atbildēt

mazie auto uzdod chadu

52269. viesis 29.novembris 2002 8:47
0 0 Atbildēt

nu nezinu kur viņi tur izspiedīs 220km/h. Ar standarta Corsu 160km/h uz ceļa knapi turās, kur nu vēl +60km/h

Bet krustojumā ar šito ieliktu visādiem BMW 325 kā nosmird :)

52272. viesis 29.novembris 2002 8:59
0 0 Atbildēt

Bet tomēr tā ir un paliek Corsa. Ar to jaudu tik sīks autiņš neatstāj necik drošu iespaidu.

52286. viesis 29.novembris 2002 9:34
0 0 Atbildēt

Diez kurš no šitiem spēs sasniegt VW Golf VR6 Biturbo Sinchro ar tā 480Zs?

52288. viesis 29.novembris 2002 9:44
0 0 Atbildēt

Vismaz dizaina zinjaa shitais mazais kakucs atshkjiras no paareejiem opeljiem.

52290. viesis 29.novembris 2002 9:51
0 0 Atbildēt

Vai Galdnieks jau kraaj naudu? :o)

52292. viesis 29.novembris 2002 9:53
0 0 Atbildēt

Jaa kraaju... tikai ne shitam... bet BMW 325 touring $#@^

52296. viesis 29.novembris 2002 10:06
0 0 Atbildēt

Tikko pa MOTORS TV rādīja Golf R32. Un pateica, ka i sūc, jo nefiga nav savaldāms. Smagā priekša visiem tiem VR6 utt. Golfiem ir liels mīnuss. Incanti, kā šitam mazulim ir svara sadalījumu.

52311. viesis 29.novembris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

Vispār vecajām Corsām ar 1.6i 80.gadu vidū, standartā no konveijera nāca ar "smago" grīdu, lai jau nepūš no ceļa nost.

52315. viesis 29.novembris 2002 11:04
0 0 Atbildēt

LŪDZU!!! Pārējie varēs aiziet n o d i r s t i e s. Galdnieks rullē!

52316. viesis 29.novembris 2002 11:06
0 0 Atbildēt

1,6 motors jau nav R32 V6 blekja gabals.

52317. viesis 29.novembris 2002 11:13
0 0 Atbildēt

ar šito droshvien pirmie 100m aizies spoleejot.. :) jo ar taadu masu 1.6 turbo un 175Zs bishk par daudz.. ar standarta 1.4 un 850kg jau apm 30m spoleejot var mochiit :)

52332. viesis 29.novembris 2002 11:54
0 0 Atbildēt

Galdnieks, ta tu esi vinju nojaajis. Man agrā jaunībā 1.3 karbūzis garākus slaidus taisīja, varbūt vieglāka bija vecā corsa?

52347. viesis 29.novembris 2002 12:32
0 0 Atbildēt

---->

kapēc gan ne 220km/h ??? Ja jau krievi savā laikā Tavrijā lika rotora dzinējus + ritošai šo to pilnveidoja un tenikskajos parametros stāv rakstīts, ka max. speed. ap 200 km/h. Tā kā pats kādreiz braukāju ar Tavriju un 160 km/h bija bez maz vai ikdiena :), tad domāju, ka +40 km/h būtu tīri reāli. Tas pats ir ar to Corsu. Nebrīnos, ja uz bāņa dabūtu visus 230~240 km/h !

52371. viesis 29.novembris 2002 13:17
0 0 Atbildēt

bļ_in, rēka rauj, tagad katrs jaunās opel corsas īpašnieks griezīs pogas bemberistiem krustos laukā :):):):) bembelātiem sūdi lieli :)

52482. viesis 30.novembris 2002 0:36
0 0 Atbildēt

Par tiem bembjiem pilnīgās muļķības. Otrkātr diskiem dizains *******, megaauto tas toč nav, Izskatās pēc minivena un vispār nekas iekārojams tur nav. Ar''i septiņas sekundes necar saukt par nieka. Nieka būtu 5

52532. viesis 1.decembris 2002 4:43
0 0 Atbildēt

Taisni prieks! Protams vajag razhot!

52722. viesis 2.decembris 2002 14:46
0 0 Atbildēt

Parastā Corsa iet 160 km/h?, - ka bail, kur ta a tādu kosmisku ātrumu brauksat, neviena normāla mašīna tik ātri neiet, un vēl + 60, nu nē, tas jau i monsters, nu labāk lai tas paliek tikai un vienīgi opel inženieru slimās fantāzijas auglis !

52750. viesis 2.decembris 2002 15:46
0 0 Atbildēt

Pecis ko tu tur muldi? Pats esi braucis ar Corsu uz 160? ar taadu mashiinu 160 ir kaa 250 ar BMW 5 vai 7 seeriju :P

Pie tam pag ceturtdien 165 dabuju aaraa...

52767. viesis 2.decembris 2002 16:48
0 0 Atbildēt

Tikai nevajag, Corsa iet, un kaa veel. Shovasar Spaanijaa ar Corsinu 1,7 DTI 180 izspiedu. Bija jautri, kosties ar visaadiem spanu matadoriem, kam jaudiigi autini. Taisnajos gabalos, shie protams iet prom, bet kaa tuvojas liikumi, taa Corsina jau klaat :)

52791. viesis 2.decembris 2002 17:43
0 0 Atbildēt

Ir beidzot pielikts punkts mūžsenajam strīdam kurš: ātrāks Opelis vai BMW 325i (E30)!!!

TAS IR OPEL CORSA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:D:D:D:DDDDDDDDDDDDDDD

52843. viesis 2.decembris 2002 20:39
0 0 Atbildēt

Nu tu Galdnieks esi viens . . ., nu gonščiks, ibenti, izspiest 165, bleidž, tas tokš i viens gājiens, es jau teicu, ka bail !

Es sēd uz *******s, i vairs neviena vārda pār lūpām pāršpļaut nevar, nu tas tik i sasniegums, eu !

P.S A vot braukt ar ZAZ ar 115 km/h, i tas pats kas ar Corsu uz 250 !

Bet nu šākātā, man līdz Tevīīīm tālu, skolniex !

54606. viesis 10.decembris 2002 12:26
0 0 Atbildēt

Xin:

Mani uzjautrina "profesionāļu" komentāri. Vai tiešām arī šeit vajag ievazāt DELFI komentētāju kultūru?

OPC dod Corsa'i zemāku klīrensu 2,5cm, R17 riteņus un šķiet, ka kaut kur lasīju arī par atsperēm un amīšiem.

OPC NAV priekš Latvijas taisīts, tāpēc saspringušie var atslābt un par nestabilitāti neklaigāt, jo mērķauditorijas valstīs nav tik draņķīgs ceļa segums gan bedru, gan horizontālo nobīžu ziņā. Šis auto nav arī no autobāņu karaļu saimes, bet līkumoto ceļu "fun" instruments un kas to ir izbaudījuši zinās teikt ka šeit masai un izvarojumam ir liela nozīme.

Protams, ka tas nav C segments, bet tajā "gozējas" Honda Type-R, Toyota Corolla T-sport, Reno Clio Sport un drīz B segm. būs arī Jaunais Mitsubishi Colt ar 200 Zs utt.

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti