Mobilie telefoni izraisa daudz avāriju 21

 
4.decembris 2002 0:02

Pēc Harvardas universitātes (ASV) pēdējo pētījumu rezultātiem atklājies, ka mobilo telefonu lietošana braukšanas laikā arvien biežāk ir novedusi pie nopietniem satiksmes negadījumiem. Tika izpētīts pusotrs miljons avārijas situāciju, lai noskaidrotu to iemeslus...

Rezultātā izrādījās, ka pēdējo 2 gadu laikā nopietno avāriju skaits ar bojāgājušajiem ir pieaudzis vairāk nekā 2 reizes - no 1000 līdz 2600 negadījumiem gadā. ASV jau 22 štatos tiek izskatīti jauni likumprojekti, kas aizliegs lietot mobilos telefonus braukšanas laikā (izņemot handsfree). Pašreiz tāds likums ir pieņemts tikai Ņujorkas teritorijā. iAuto
 
Visi komentāri
 
53179. viesis 4.decembris 2002 0:10
0 0 Atbildēt

Būtu labāk domājuši kā uzlabot un padarīt ērtākus tos handsfree, lai autovadītāji paši būtu ieinteresēti tos iegādāties. Manuprāt tas vienkārši nav ērti, jo neko nevar dzirdēt, kad kāds lieto handsfree, vai varbūt man nav veicies.

53189. viesis 4.decembris 2002 1:04
0 0 Atbildēt

11.bauslis - Tev nebuus iauto wap pie stuures braucot lasiit :))

53193. viesis 4.decembris 2002 1:08
0 0 Atbildēt

Runcs : nu tad visticamaak tev nav paveicies . Esmu juuzojis gan Nokia , gan Samsung phoneem Handsfree - no probz. Pa pilseetu braucot ir OK , aarpus pilseetas tikai maisa. Ja kreklam/jakai/whatever ir kruushu kabata kuraa iekarinaat austinju tad nav ne vainas

53194. viesis 4.decembris 2002 1:42
0 0 Atbildēt

Man ir bijushi triis HF(Nokia 6110,6210), un visiem probleema-noluuzt plastmasas kjepinja, protams tie ir bijushi leetie kitajozu razjojumi, bet neesmu riskeejis pirkt orgjinaalo pa ~30Ls, kur garantija ka arii nenoluuzt? Tas jau buus mehaanisx bojaajums, uz kuru garantija neattiecas :(

53196. viesis 4.decembris 2002 8:05
0 0 Atbildēt

Tie visi trupi ir pie jeņķiem, paskataties reality TV kā jeņķi brauc ziemā, kur nu vel runājot pa telefonu vai rijot super duper lielos hamburgerus kur noteikti tik pat liels truponu skaits.

53203. viesis 4.decembris 2002 8:53
0 0 Atbildēt

Par to handsfree droību ar vēl jāpadomā. No vienas puses, pati runāšana tiešām ir drošāka braukšanai, taču no otras puses, ja man tā verķa nav, tad nummuru es uzspiežu turot telefonu rokā un visdrīzāk virs stūres. Savukārt skatoties uz handsfree, skats ir pilnībā novērsts no ceļa, kaut arī tas verķis man ir pielikts diezagn augstu.

53222. viesis 4.decembris 2002 9:31
0 0 Atbildēt

Avārijas situācijas izraisa jebkas, kas novērš autovadītāja uzmanību braucot: ēšana, dzeršana, skatīšanās uz meitenēm ielas malā, mantu meklēšana uz aizmugurējā sēdekļa, radio stacijas regulēšana, CD meklēšana cimdu nodalījumā, strīdēšanās ar blekussēdētāju utt.

Brīnums ka vēl neraksta, ka izbraukšana pilsētas ielās arī izraisa avārijas.

53224. viesis 4.decembris 2002 9:40
0 0 Atbildēt

Man ir bijuši divi oriģinālie NOKIA handsfree, abiem nolūza kājiņas.

Un ir pierādīts, ka ar handsfree runājot, uzmanība tiek novērsta tieši tik pat, cik, runājot pa parasto telefonu.

53245. viesis 4.decembris 2002 10:28
0 0 Atbildēt

te kaads jauc, kas ir handsfrijs un, kas ir austinja. Francijaa, piemeeram, austinja ir aizliegta taapat kaa tureet telefonu pie auss un runaat. ---n*

53251. viesis 4.decembris 2002 10:45
0 0 Atbildēt

Principaa Hands Free noziimee tikai to ka tev rokaas nav jaatur telefons, taa kaa arii austinja buus Hands Free. Bet tas ko tu domaa ir Hands Free auto instalaacija vai kaut kas tamliidziigs, lai nejuktu kas ir kas.

53255. viesis 4.decembris 2002 10:52
0 0 Atbildēt

Braucot ar automātisko kārbu nav nekādu problēmu runāt arī bez tā verķa..

53256. viesis 4.decembris 2002 10:53
0 0 Atbildēt

piekriitu viesis 04.12.2002 09:31

Latvijaa tak jau darbojas likums par to, ka mashiinaa runaajot jaalieto "handsfree" . Ne? Kaac ir arii sodiits? Ikdienaa regulaari naakas redzeet brauceejus "bubinam" klausulee. Vismaz ne es, ne arii kaac no maniem pazinjaam nav sanjeemis pat "aizraadiijumu". Kur nu veel sodu! Kaut gan biezji vien ir situaacijas, kad pie krusta prieksheejai mashiina nespeej laikus uzsaakt braukshanu pie zaljaa signaala (ieksh iauto ir daudz un gari diskuteets par "bremzeem" pie zaljaa) vai vadiitaajam "aizmirstas" iesleegt pagrieziena raadiitaaju, jo jaapspriezj globaalas probleemas pa mobilo telefonu.

Pats arii nelietoju "handsfree", tachu ja gadaas gara vai nopietna saruna, tad apstaajos vai ja tas nav iespeejams- paarcelju sarunu uz veelaaku laiku.

53297. viesis 4.decembris 2002 13:13
0 0 Atbildēt

Vasjox, ir gadiijies, ka ne tikai aizraada bet arii uzliek sodu :(

Bet iisteniibaa, avaarijas rodas uzmaniibas noveerhsnas deelj, lielaako uzmaniibu noveersh nevis taustinju spaidiishana, bet gan pati runaashana...

Manupraat par to runaashanu pie stuures vajadzeetu pienjemt likumu, ka driikst runaat tikai ar handsfree vadiitaaji, kuru staazhs ir ne mazaaks kaa 2 gadi, liidz divu gadu staazham pa telefonu runaat pie stuures vispaar aizliegt. Jo ja tu esi nobraucis tos divus gadus, tad tev vairs nav jaaskataas uz aatrumklokji, un jaadomaa kaa tur tie aatrumi sleedzaas, bet tas viss jau notiek automaatiski, liidz ar to tu vari uzmaniibu veltiit arii sarunaam.

P.S. Taas ir tikai manas domas.

53314. viesis 4.decembris 2002 13:51
0 0 Atbildēt

Jaa es tam piekriitu un uzskatu ka vajadzeetu aizliegt autovadiitaajiem lietot telefonu.

53331. viesis 4.decembris 2002 14:38
0 0 Atbildēt

2 Jakanupla:

Tu 2 gadus brauci un skatiijies uz aatrumklokji? Es kad autoskolaa maaciijos arii tad uz to klokji neskatiijos ;-)

53337. viesis 4.decembris 2002 14:47
0 0 Atbildēt

nu piem man ir Bluetooth - hands free, ljto eerts, bet pa veikala cenu pirktu kaads?

53343. viesis 4.decembris 2002 15:02
0 0 Atbildēt

es avarēju kad man sieva mutā bāza pīrādziņu, man viens paziņa kad arī sieva baroja ar zemenēm

53363. viesis 4.decembris 2002 15:34
0 0 Atbildēt

vot vot. esat pamaniisjushi cik gruuti braut briidii kad kaads dod aizpiipeet. vieglaak pasham.

53396. viesis 4.decembris 2002 17:13
0 0 Atbildēt

Nokaam 6110 un 6210 tieshaam handsfree ar to kjepinju variantu suukaa , paarbaudiits :-/ . Bet Nokai 6510 (kaada man ir pashlaik) un samsungiem astinja sprauzhas nevis ar kjepinjaam shtekeris bet gan kaa parastaa audio austinja- un nav kam noluuzt . + ir jau taada handsfree variaavija ka tu piespied pogu un klausies nevis caur austinju bet pa taisno no telefona speaker

53627. viesis 5.decembris 2002 14:11
0 0 Atbildēt

Tad jau arī smēķēt pie stūres nevar. Kamēr nokratīsi pelnus, būs bīstama situācija, un čau...

56354. viesis 19.decembris 2002 23:12
0 0 Atbildēt

TELEFONS IZRAISA AVAARIJU! jaa ,jaa ,divreiz vairaak taapeec,ka divreiz vairaak pogu :(.

Nemesis:)

Tavs komentārs
 
 

Pievienot bildi Pievienot video
 
 
Stingri aizliegts iAuto.lv publicētos materiālus izmantot, kopēt vai reproducēt citos interneta portālos, masu informācijas līdzekļos vai kā citādi rīkoties ar iAuto.lv publicētajiem materiāliem bez rakstiskas EON SIA atļaujas saņemšanas.

Izceltie raksti

Krievijas autotirgus “ķīnizācija”

Krievijas automobiļu tirgu pārņem Ķīnas autobūve, Krievijas ražotāji nespēj konkurēt ar lielā Austrumu kaimiņa piedāvājumu. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Visu laiku labākais VW Passat? (+VIDEO) 13

Jaunais Volkswagen Passat bija un ir gada gaidītākais D segmenta modelis, kas turpmāk būs tikai universāļa izpildījumā. Pats galvenais, ka jaunais Passat būs ļoti “gardi” aprīkots un tas lieliski brauks. Lasīt vairāk

 

TV AUTO ZIŅAS TESTĒ: Izmēģinām jauno Toyota C-HR PHEV (+VIDEO) 1

Jaunais Toyota C-HR ir lielāks, greznāks un jaudīgāks par iepriekšējo, turklāt tagad tam ir arī lādējamā hibrīda versija. TV Autoziņām bija izdevība iepazīties ar šo C-HR modeli testa braucienos Francijā. Lasīt vairāk

 

Šis hibrīds nav tas hibrīds. Kā atšķiras elektrificētie auto? (+VIDEO) 2

Daudzzīmolu auto dīleris Autohalle tagad saucas Auto Bassadone. Šoreiz sadarbībā ar AB servisa tehnisko speciālistu Edgaru Lulli salīdzināsim trīs veidu pašuzlādes hibrīdus - Opel mikrohibrīdu, Alfa Romeo vieglo jeb mild hybrid kā arī pavisam īstu Hyundai pašuzlādes hibrīdu. Lasīt vairāk

 
 

Lasītākie raksti

Jaunie raksti