Jā, laikam arī CP saklausījuši Iekšlietu ministra Gulbja kunga vārdus - policijai no represīvas struktūras jākļūst par sevisa struktūru. Šoreiz runa ies par konkrētu vietu, kaut gan Rīgā vietas, kur rodas sastrēgumi, būs daudz. Man katru rītu nākas braukt pa Vanšu tiltu...
Lai laikā nokļūtu darbā, parasti izbraucu laicigi, jo sastrēgums ir neizbēgams... Visvairāk mani tracina tie autovadītāji, kas domā, ka ir gudrāki, "velkot garām pa viņiem rezervētu" joslu. Galu galā dēļ viņiem jau tas satrēgums palielinās, jo viņi ielien "pudeles kalā" un tad vairs ne uz priekšu ne atpakaļ. Bet šorīt, tavu brīnumu!, visi lēnā zosu gājienā ripnāja uz priekšu, neviens nemēģināja izlekt un parādīt, cik sekundēs viņa dzels zirgs ieskrienās līdz 100 km/h. Jau pa labu gabalu varēja redzēt pirms tilta mirgojošas bākugunis. Man prieks, ka CP beidzot dara to, kas viņu instrukciju pirmajos punktos rakstīts "veikt ceļu satiksmes uzraudzību". Ceru, ka kadru maiņa Rīgā nāks uz labo pusi un CP veltīs vairāk uzmanības profilaktiskiem pasākumiem, nevis pilnveidos kasieru amatu. Rezultāts bija acīm redzams, satiksme uz priekšu gāja diezgan raiti. Zinot, ka šo vortālu regulāri lasa CP vadība, gribētu pateikt - tā turpinot mēs sāksim jūsu darbu cienīt! Pilsonis, iAuto lasītājs- Sludinājumi
- Ziņas
- Vīriem
- Tehnoloģijas
- Sports
- Video&TV
- Forums
- Lasītāju pieredze
- Akcijas
- Jautā ekspertam
Pagājošo nedēļ mani apstādināja CP, nebiju izgājis Tehniko apskati, sasoliju inspektoram ka sesdien to taisos darīt (patiesībā samelojos), viņš pasmaidīja un teica:" zini kādus makaronus man pa dienu sasprauž uz ausīm?!" Tad sekoja šokējoša situācija - inspektors adod man dokumentus un saka: "izej tehnisko, ja nav savas dzīvības žēl padomā par citiem!" Johaidī! nosrtrādāja, izgāju tehnisko - izrādās pie straujas bremzēšanas kreisais ritens bremzē straujāk, varbūt CP novērsa vēlvienu ceļa negadījumu. Secinājumus izdariet paši.